• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Jij maakt slijmen een hele nieuwe betekenis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wie de duck heeft het verschil tussen hun en hen eigenlijk bedacht want serieus des te langer ik met deze shit moet leven des te meer ik deze pretentieuze lul een handvol Skittles en M&M's tegelijk in zijn mond wil duwen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Why is everyone so sad :c

    Of all times, why now? Why this time? Why this year? Why when I wanted to forget my sorrows?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 22:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Open en luchtig of open en kwetsbaar? Ik weet het niet meer, Jesus. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Blades schreef:
    Felicia is such a sweetheart omg, i can't.


    I second this.


    Heaven is a place that we all have

    Wiarda schreef:
    Wie de duck heeft het verschil tussen hun en hen eigenlijk bedacht want serieus des te langer ik met deze shit moet leven des te meer ik deze pretentieuze lul een handvol Skittles en M&M's tegelijk in zijn mond wil duwen


    Christiaen van Heule. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh gosh oh gosh oh gosh.
    Nee, ik heb geen interesse, ga weg. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    Wie de duck heeft het verschil tussen hun en hen eigenlijk bedacht want serieus des te langer ik met deze shit moet leven des te meer ik deze pretentieuze lul een handvol Skittles en M&M's tegelijk in zijn mond wil duwen


    Die ene gast van wie ik de naam niet meer weet die Inge heeft vermeld in de bèta-story. :Y)
    Edit: Oh blijkbaar is het dus Christiaen van Heule en ben ik te laat. (A)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 22:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik: ik ben niet echt op mijn best na tien uur werk.
    Hij: maakt niet uit. Ik wil gewoon even knuffelen.

    Je bent echt mijn favoriete doetje.


    i put the fun in funeral

    Gandhi schreef:
    (...)

    Die ene gast van wie ik de naam niet meer weet die Inge heeft vermeld in de bèta-story. :Y)
    Edit: Oh blijkbaar is het dus Christiaen van Heule en ben ik te laat. (A)


    Haha, hij staat inderdaad ook in het hoofdstuk over hen/hun sluikreclame? wat waar wie. Goed opgemerkt. :Y)

    "De persoon die je in dit geval mag bedanken (of vervloeken) is de zeventiende-eeuwse Christiaen van Heule, een wetenschapper die van mening was dat het Nederlands vier naamvallen had." Ik gok dat het in jouw geval meer om vloeken gaat, Jip. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Why am I always sad in the evening? I am such a mess. Stop ignoring me.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Square schreef:
    (...)

    Haha, hij staat inderdaad ook in het hoofdstuk over hen/hun sluikreclame? wat waar wie. Goed opgemerkt. :Y)

    "De persoon die je in dit geval mag bedanken (of vervloeken) is de zeventiende-eeuwse Christiaen van Heule, een wetenschapper die van mening was dat het Nederlands vier naamvallen had." Ik gok dat het in jouw geval meer om vloeken gaat, Jip. :'D


    DIE VAN MENING WAS

    VAN MENING

    WAT DE FUCK CHRISTIAEN MET JE STOMME NAAMSPELLINGHE WAT DENK JIJ


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, hij staat inderdaad ook in het hoofdstuk over hen/hun sluikreclame? wat waar wie. Goed opgemerkt. :Y)

    "De persoon die je in dit geval mag bedanken (of vervloeken) is de zeventiende-eeuwse Christiaen van Heule, een wetenschapper die van mening was dat het Nederlands vier naamvallen had." Ik gok dat het in jouw geval meer om vloeken gaat, Jip. :'D


    Ik heb mezelf voorgenomen nooit meer te vergeten dat dat kunstmatig is, puur en alleen als excuus hahaha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom ben ik de enige die een verstopt toilet kan maken op een gang van acht?


    What would Emma do?