• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Asdfghjkl. Je bent zo geweldig ‹3


    26 - 02 - '16

    Ja ja, liken dat het toilet in orde is, kan ik ook. Kunnen jullie het de volgende keer dan zelf maken? Echt waar, dat is degoutant.


    What would Emma do?

    Ik ben zo misselijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit boek is zo geweldig <3

    Wiarda schreef:
    (...)

    DIE VAN MENING WAS

    VAN MENING

    WAT DE FUCK CHRISTIAEN MET JE STOMME NAAMSPELLINGHE WAT DENK JIJ


    Stiekem was "pretentieuze lul" ook nog meer mijn favoriete deel van je bericht dan het volkomen anachronistische beeld van een verbijsterde zeventiende-eeuwer met een mond vol Skittles en M&M's, want pretentieuzer dan Christiaen krijg je namen haast niet. Het past. :Y)



    Gandhi schreef:
    (...)

    Ik heb mezelf voorgenomen nooit meer te vergeten dat dat kunstmatig is, puur en alleen als excuus hahaha.


    Haha, erg goed. Wapen je tegen de taalpuristen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Boettgeri schreef:
    Ja ja, liken dat het toilet in orde is, kan ik ook. Kunnen jullie het de volgende keer dan zelf maken? Echt waar, dat is degoutant.


    Wauw. :'D Positieve kant: als je een sim was, zou jij de enige zijn die de handigheid skill ontwikkelt. De rest elektrocuteert zichzelf binnenkort aan een broodrooster. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morgen Frans mondeling :(:(:(:(:(:(:(


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Square schreef:
    (...)

    Wauw. :'D Positieve kant: als je een sim was, zou jij de enige zijn die de handigheid skill ontwikkelt. De rest elektrocuteert zichzelf binnenkort aan een broodrooster. (krul)


    Simssss.


    OTOFT: oke. Ik ga pitten. Goodnight Quizlet.
    (wtf Toby zit heel geinterresseert naar mn mobiele scherm te kijken. Genius xp )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Wauw. :'D Positieve kant: als je een sim was, zou jij de enige zijn die de handigheid skill ontwikkelt. De rest elektrocuteert zichzelf binnenkort aan een broodrooster. (krul)


    Ik zal alvast beginnen met het plaatsen van willekeurige broodroosters doorheen het huis. (duivel) Wie weet krijg ik dan nieuwe ganggenootjes die ook eens een ontstopper durven aanraken...


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Stiekem was "pretentieuze lul" ook nog meer mijn favoriete deel van je bericht dan het volkomen anachronistische beeld van een verbijsterde zeventiende-eeuwer met een mond vol Skittles en M&M's, want pretentieuzer dan Christiaen krijg je namen haast niet. Het past. :Y)


    Maar nu vraag ik me vooral af waarom wij, zelfstandig denkende eenentwintigste-eeuwers, nog steeds ons leven laten sturen door een dode vent met een kaknaam en een naamvalfetish, want ??? ik vind dat het tijd wordt om ons los te maken van de duistere kanten in ons verleden en hun/hen boycotten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Maar nu vraag ik me vooral af waarom wij, zelfstandig denkende eenentwintigste-eeuwers, nog steeds ons leven laten sturen door een dode vent met een kaknaam en een naamvalfetish, want ??? ik vind dat het tijd wordt om ons los te maken van de duistere kanten in ons verleden en hun/hen boycotten.


    Dan krijg je wel zinnen in de trant van "Hun hebben hun strijd tegen de Hunnen gewonnen." en wie wil dat nu?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké, tijd om postmodernistisch gezemel te schrijven


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Escapism schreef:
    (...)

    Simssss.


    OTOFT: oke. Ik ga pitten. Goodnight Quizlet.
    (wtf Toby zit heel geinterresseert naar mn mobiele scherm te kijken. Genius xp )


    Ja, Sims! Binnenkort, hopelijk. :Y)
    Toby wil ook een Quizlet account! En slaap lekker. ^^



    Boettgeri schreef:
    (...)

    Ik zal alvast beginnen met het plaatsen van willekeurige broodroosters doorheen het huis. (duivel) Wie weet krijg ik dan nieuwe ganggenootjes die ook eens een ontstopper durven aanraken...


    Dat is een zeer praktische aanpak van een probleem. Applaus. (En ik ben heel blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, op dit moment.) :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)

    Maar nu vraag ik me vooral af waarom wij, zelfstandig denkende eenentwintigste-eeuwers, nog steeds ons leven laten sturen door een dode vent met een kaknaam en een naamvalfetish, want ??? ik vind dat het tijd wordt om ons los te maken van de duistere kanten in ons verleden en hun/hen boycotten.


    Eens, op zich, maar dan zijn er stiekem wel meer taalregels die we overboord zouden mogen gooien. Ik vind eigenlijk dat de volgende editie van het Groene Boekje zou moeten worden herzien door een groep nineties kids, in plaats van weer een of andere verzameling Gerda's en Jans. Een beetje frisse wind om al dat stof te doen opwaaien.



    Gandhi schreef:
    (...)

    Dan krijg je wel zinnen in de trant van "Hun hebben hun strijd tegen de Hunnen gewonnen." en wie wil dat nu?


    We kunnen heel veilig het verschil tussen hun en hen laten varen, want zij en hun/hen zouden wel nog steeds verschillende dingen zijn. Zij hebben hun strijd tegen de Hunnen gewonnen vind ik een heel leuke, bemoedigende zin. Gefeliciteerd, anonieme Hunnenstrijders. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is een zeer praktische aanpak van een probleem. Applaus. (En ik ben heel blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, op dit moment.) :'D


    Je wil niet weten hoe dat toilet er uit zag...


    What would Emma do?