• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    yaaayyy springtime


    i put the fun in funeral

    Het is wel duidelijk dat ze je lievelingetje is.


    <3

    Hoezo moeten we allemaal extra rekening met hem houden, terwijl hij met andere gebeurtenissen egoïstisch is en niet eens aan ons denkt? Sorry mam, no can do.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn nu voel ik me super schuldig. Maar aan de andere kant...

    En dan durf je wel te claimen dat je me kent? Schat: je hebt niet eens door dat ik kapot sarcastisch doe nu!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hardlopen it is. Zelfs met miezerregen.


    Pretty is just a pretty word.

    Hij is honderd procent de beste reden om mijn kamer op te ruimen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 11:10 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit lied blijft moeilijk om te oefenen ;'D
    Gewoon puur omdat het geen bestaande taal is, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blijf van me af. Ik wil niet aangeraakt worden nu!

    Het lijkt wel alsof je expres blij wordt als ik sad/boos ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom kan ik me bijna niets van de eerste Maze runner film herinneren? o.o
    Die tweede staat op mijn netvlies geschreven (door die enge monsters en shit), maar ik zie hier de trailer van de eerste film, maar ik kan het me gewoon niet herinneren. Misschien moet ik hem maar weer eens gaan kijken (derde keer dan ;'D). Vet raar dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je echt eens stoppen met van die stomme opmerkingen maken?

    Grappig hè?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dan vraag ik me opeens af: Wanneer ken je iemand goed genoeg om je met zijn/haar leven te bemoeien? En om je met het leven te bemoeien van diens kinderen? Want honestly, ik vind een half jaar niet lang genoeg. Zelfs een jaar misschien nog niet. Gezag krijg je niet. Gezag verdien je.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    seriEUS NOG MEER MATTHÄUS PASSION GA WEG MET JE BACH

    Barok more like barugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.