• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    DAMN GOD ALS DIT GEDAAN IS MAAK IK EEN VREUGDEVUUR EN VERBRAND IK HEEL DE ZOOI. #breakdown


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mood (bat)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 14:57 ]

    Iedereen kan de pot op. Werkelijk waar. Ik heb echt geen zin meer in mensen, ugh.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gisteren open dag op Radboud Uni (: #SwitchenVanStudie


    Slightly drunk.

    Quizlet, werk nou meeeheee. Stupid eggs. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Elastiekjes die net geen 3x om je haar heen kunnen of na 3x nog steeds te los zitten. @*$,@)#


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    #meetinghumor


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    #meetinghumor


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    #waarompratenalmijnvriendenopdezemanier #istochnietleesbaar #vreemdehumormensen


    What would Emma do?

    Escapism schreef:
    Quizlet, werk nou meeeheee. Stupid eggs. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Boettgeri schreef:
    #waarompratenalmijnvriendenopdezemanier #istochnietleesbaar #vreemdehumormensen


    #nietomdathetmoetmaaromdathetkan


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nog zo'n 20 posts en dan heb ik de 30000.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Totaal willekeurig uit het niets besef dat het hele bèta-team is gewisseld sinds ik erbij ben gekomen. Er is letterlijk niemand meer die er al was toen ik bèta werd, de hele groep is vernieuwd. Trippy. (cat)

    Nu ben je die seniorbèta die eens in de zoveel tijd kan schreeuwen dat in jouw tijd alles anders was en dat de jeugd van tegenwoordig niets meer weet over bijzinnen, verdikkeme. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je wuift alles weg alsof het niets is.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nu ben je die seniorbèta die eens in de zoveel tijd kan schreeuwen dat in jouw tijd alles anders was en dat de jeugd van tegenwoordig niets meer weet over bijzinnen, verdikkeme. :W


    Dit is waarom Q mijn dagen zonniger maakt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28