• Ik blijf steken op 49 paaseieren heb op alles voor mijn gevoel gedrukt :/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hoeveel paaseieren heb jij

    3.8% (3 stemmen)
     
    0+

    5.0% (4 stemmen)
     
    10+

    15.0% (12 stemmen)
     
    20+

    18.8% (15 stemmen)
     
    30+

    22.5% (18 stemmen)
     
    40+

    35.0% (28 stemmen)
     
    50+


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Jup, sommige zitten echt op rare plaatsen

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 17:46 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nou ik blijf steken bij 25 en ben er eigenlijk ook niet meer zo mee bezig. I just lost interest.


    Aan niets denken is ook denken.

    Volgens mij hebben echt te veel mensen veel paaseieren wat betekent dat mensen dus amper credits gaan winnen :p


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    Volgens mij hebben echt te veel mensen veel paaseieren wat betekent dat mensen dus amper credits gaan winnen :p


    Ja haha. Ik doe het sowieso niet voor die credits want dan moet je echt wel als een leipo achter de pc zitten om precies alles te bekijken en wat je nog wel en niet hebt geklikt


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb er maar 4 ofzo, maar ik ben er ook niet mee bezig haha


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Caprice schreef:
    (...)

    Ja haha. Ik doe het sowieso niet voor die credits want dan moet je echt wel als een leipo achter de pc zitten om precies alles te bekijken en wat je nog wel en niet hebt geklikt

    Ik denk dat half Quizlet zich nu aangesproken voelt hahaha

    Ik doe het idd ook niet voor de credits. Ik heb er namelijk niet veel aan haha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Same Same.. maar sommige plekken...
    Ik moet er nog 19, als de assumption van 75 eitjes klopt.
    en ik doe het ook voor de fun, wil nu gewoon vooral vinden wara ze zijn


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ik heb er momenteel 64. Het is meer ik wilde toch al mee doen en als ik dan niet veel te doen heb kan ik er actief mee bezig zijn. En ik heb de onzichtbare drang om nu ik begonnen ben de 75 ook te gaan halen. Dus ik word momenteel chagie omdat ik niets meer vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben echt benieuwd hoeveel er in totaal zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik doe het voor de gratis credits


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik heb er pas 2 maar ik ben ook niet zoveel online geweest de laatste dagen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    UnderTheSea schreef:
    Jup, sommige zitten echt op rare plaatsen

    Bij één van die gekke plaatsen barstte ik zelfs in lachen uit. :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben er niet meer zo mee bezig, iedereen ruilt met elkaar, maar ik ben vergeten waar ik er allemaal heb gevonden en welke ik ngo nodig heb dus ik kan moeilijk ruilen met mensen :3


    <3

    Caprice schreef:
    Nou ik blijf steken bij 25 en ben er eigenlijk ook niet meer zo mee bezig. I just lost interest.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben er mee gekapt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."