• Even voor alle duidelijkheid: dit bericht komt van mij als user!

    Van tijd tot tijd worden de mods/admins geërd, voor leuke acties die ze doen, of ook al een paar keer zomaar, en dat is heel erg leuk, maar dan denk ik zo: Hmn, er zitten hier nog gigantisch veel mensen die leuke dingen doen. Maar dan niet altijd voor het oog van een groot publiek Quizletters. Daarom wil ik nu speciaal die mensen eens in het zonnetje zetten.

    Ik wil de bemiddelaars bedanken omdat ze moeilijke zaken zodanig kunnen aanpakken dat het weer grotendeels goedkomt.
    Ik wil de bèta's bedanken omdat ze het toch weel volhouden om al die lappen tekst te verbeteren.
    Ik wil de columnisten bedanken omdat ze altijd weer de tijd nemen om hun gedachten op te schrijven en die met ons te delen.

    Thanks guys!(bloos)

    En uiteraard ook een applausje aan de users, zonder wie dit allemaal niet mogelijk was!

    Namens,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Awh, haha, ik was van plan dit later deze week ook te doen met een account dat ik ooit voor zo'n topic aangemaakt heb! Heel erg bedankt aan iedereen, mods, bèta's, bemiddelaars, columnisten, admins, users, gasten, die hun tijd in Quizlet steken en het maken zoals het is. Ik kan jullie niet meer dankbaar zijn voor de tweede thuis die jullie voor me gecreëerd hebben. Dankjulliewel!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aaaah wat lief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yay. Na een dag me vrijwel alleen op bèta-readen geconcentreerd te hebben (korte afleidingen daargelaten) heb je geen idee hoe fijn het is om even zoiets te horen, haha. Wat een geweldig gevoel voor timing. :'D

    En inderdaad even een extra applausje voor de columnisten, want ik geloof dat zij het deel van de crew zijn dat nog het meest wordt vergeten, tegenwoordig. Hoera voor jullie. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sandberg schreef:
    Aaaah wat lief


    Inderdaad. :$


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, jullie zijn allemaal lieve schatjes en doe zo verder!


    What would Emma do?

    Aww, dankje, wat lief. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaaaaa, applaus voor de gehele crew en fantastische mensen op deze site! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga zo door allemaal! Jullie kunnen het! *O* Ik ben het helemaal met je eens, Jarne!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Escapism schreef:
    Jaaaaa, applaus voor de gehele crew en fantastische mensen op deze site! :3


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Een heel luid applaus, ja. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jaaa! Dankjullie wel voor alles!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat ontzettend lief, dankjewel! (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wasikowska schreef:



    16 - 09 - '17