• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iemand die Jonathan wil komen knuffelen?


    Bowties were never Cooler

    - Aangepast. Niet echt geweldig, sorry, maar iets.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is dit dood?


    Bowties were never Cooler

    Well, ik hoop van niet. Had nog wel gereageerd.
    So please people post.
    En sommige mensen hebben niet eens een beginpost gemaakt....


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry ik moet nog reageren. Ik hoop zsm tijd te hebben. Wat mij betreft dus niet btw.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit nog altijd na te denken wat mijn beginpost word, maar ik vind het erg lastig D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik zit nog altijd na te denken wat mijn beginpost word, maar ik vind het erg lastig D:


    Niet te veel eisen aan stellen, beginposten zijn altijd lastig


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Niet te veel eisen aan stellen, beginposten zijn altijd lastig

    Ja klopt, daarom denk ik er ook zo lang over na ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De character lijst is ook niet op orde of wel?


    Happy Birthday my Potter!

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Ja klopt, daarom denk ik er ook zo lang over na ;'D


    Minder denken, meer gewoon doen :3
    ~~
    Klopt, gezien meer mensen inactief zijn...


    Aan niets denken is ook denken.

    [red]Even een mededeling:[/red]

    Zouden de mensen met een andere username, even opnieuw willen melden en hun naamsveranderingen willen doorgeven?

    Dan kan ik weer even updaten...

    Mijn excuses voor het inactief zijn mensjes, Ik zit hier met een verhuizing, school en mijn rijbewijs. Mocht er iets dringends zijn, stuur me dan een PB. dat ontvang ik altijd.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lily_Evans -> Gilderoy_


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    Lily_Evans -> Gilderoy_


    Check


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dorchadais > nogwat > nogwat > RichardSHarmon


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Dorchadais > nogwat > nogwat > RichardSHarmon


    hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."