• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iemand die gezellig wil doen met Tim? Hij zit in de woonkamer te puzzelen.
    Of ongezellig met Jonathan? Die zit zoizo op z'n kamer, en is vanacht, toen iedereen sliep, naar de bieb geglipt voor nieuwe braille boeken

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 23:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Caprice schreef:
    Haha random foto lol.
    ~~~
    Michael & Lloyd??


    Sure. c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    *Komt nu pas erachter dat er een praat topic is*
    Oepsie

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 21:58 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sorry voor de crappy posts


    Bowties were never Cooler

    Ik zal morgen pas kunnen posten denk ik.


    Carpe Noctem

    Alvast: 28 april t/m 2 mei ben ik weg (studiereis kroatie), dus zal ik niet kunnen posten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Alvast: 28 april t/m 2 mei ben ik weg (studiereis kroatie), dus zal ik niet kunnen posten.


    Geen probleem, kun je wel iets met je character dat die dan die dagen ook weg is of iets in die richting?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Geen probleem, kun je wel iets met je character dat die dan die dagen ook weg is of iets in die richting?


    Ik weet niet hoe snel hier gepost wordt. Maar doe maar gwoon dat i gewoon zn ding doet.
    Ik kan igg niet posten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand voor Jonathan of Tim?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Iemand voor Jonathan of Tim?


    Ik moet morgen nodig eens met Briar posten? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik moet morgen nodig eens met Briar posten? c:


    Graag, maar alleen als je tijd en zin hebt natuurlijk


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Graag, maar alleen als je tijd en zin hebt natuurlijk


    Zin zeker. Tijd ook wel denk ^^ Wie van de twee mag ze komen pesten? :p


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Zin zeker. Tijd ook wel denk ^^ Wie van de twee mag ze komen pesten? :p


    Kies maar. Tim zou opzich best aardig tegen haar kunnen zijn, maar Jonathan is waarschijnlijk vrij bot en teruggetrokken, zoals tegen iedereen


    Bowties were never Cooler

    Ik reageer uiterlijk maandag met Lloyd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Kies maar. Tim zou opzich best aardig tegen haar kunnen zijn, maar Jonathan is waarschijnlijk vrij bot en teruggetrokken, zoals tegen iedereen


    Ik denk dat het met Tim dan makkelijker is om door te spelen en er minder kans is om vast te lopen? Dus ik heb haar naar Tim gestuurd. Hopelijk kan je er iets mee? Anders kan ik altijd aanpassen c:


    Happy Birthday my Potter!