• Yo, wanna by gansters. What's up. Het is Halloween. (Leuker dan kerstmis vind ik!)

    De griezelige feestdag van het jaar. Je weet zelf. De grootste deel van de mensen hier zijn al wat te oud om s' avonds langs deuren te gaan en ''Trick or treat.'' te zeggen. Maar goed. Het feest is ook voor grote mensen. Er bestaat onder andere ook een Halloween party enzo. Lekker chillen met vrienden tijdens Halloween.

    https://www.youtube.com/watch?v=aUjmuVOYWZU

    ^Hier verder nog een chillen muziek om het af te sluiten! ^
    Later!

    Ik vind Halloween ook echt een awesome feestdag, haha. Deze avond ga ik met mijn vriend en vrienden van ons eten en daarna naar de bioscoop om een horror film te gaan kijken. (:


    Take me to wonderland

    Laveau schreef:
    Ik vind Halloween ook echt een awesome feestdag, haha. Deze avond ga ik met mijn vriend en vrienden van ons eten en daarna naar de bioscoop om een horror film te gaan kijken. (:


    Echt super chill! Fijne Halloween, trouwens!



    HAPPY HALLOWEEN


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga vanavond lekker trick or treaten met mijn hostkids, haha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Horror night, wooooohoooo


    16 - 09 - '17

    Fijne halloween! (:


    And then we'll see it.

    Ik doe nooit aan Halloween, vind het zo zwaar overrated. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind Halloween tof. Ooit wil ik wel is naar de Fright Nights ofzo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Griezelige Halloween gewenst :Y)
    Er was net een klein meisje aan de deur, normaal hebben we dat nooit. Écht superleuk, helemaal in prinsessenjurk en mijn vader deed de deur open...toen riep ze echt 'Snoep of je leven!'. In alle enthousiasme (en gebrek aan snoepjes in huis hahaha) heb ik haar een reep pure chocolade gegeven die ik normaal in mijn koekjes gooi :3 (en nee niet speciale bak chocolade, gewoon huismerk supermarkt stuff :3), anyways: beste moment van de dag, kleine meisjes die trick or treaten (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik geef zelf niet zo heel erg veel om Halloween, al lijkt het mij wel tof een keer in Amerika het mee te maken omdat het daar wel echt groot is. Wel op de bso vandaag alle kinderen geschminkt en speciale spelletjes en knutsels gedaan in het Halloween thema en dat vonden ze erg leuk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan