• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wie wil een relatie met mijn personage Michael (laatste pagina rollentopic)?
    ~I'm open for anything~


    Aan niets denken is ook denken.

    Me! He's cute


    Bowties were never Cooler

    Yay. What do you have in mind?
    Tim is wel ook echt koppig, dat zijn ze dus allebei


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Yay. What do you have in mind?
    Tim is wel ook echt koppig, dat zijn ze dus allebei


    T zal dus wel botsen als ze allebei iets anders in hun kop hebben...
    Misschien dat t vrienden zijn, maar ze wel gek van elkaar worden. Niet alleen door de koppigheid, maar omdat Tim's gedachten heel snel gaan, en Mindreading hem niet zo lekker valt?


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    T zal dus wel botsen als ze allebei iets anders in hun kop hebben...
    Misschien dat t vrienden zijn, maar ze wel gek van elkaar worden. Niet alleen door de koppigheid, maar omdat Tim's gedachten heel snel gaan, en Mindreading hem niet zo lekker valt?


    Yup, das wel een goede. Dat ze vrienden zijn maar ook wel een beetje een haat / liefde relatie hebben gezien hun gedeelde koppigheid. En Michael zal dan zeker gek worden van Tim zijn gedachten, dus hem af en toe expres ontwijken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo, de vormen die Shayne aan kan nemen zijn er in ieder geval ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caprice schreef:
    (...)

    Yup, das wel een goede. Dat ze vrienden zijn maar ook wel een beetje een haat / liefde relatie hebben gezien hun gedeelde koppigheid. En Michael zal dan zeker gek worden van Tim zijn gedachten, dus hem af en toe expres ontwijken.


    En Tim zal Michael af en toe een linkse hoek verkopen als hij in zijn hoofd probeert te vroeten


    Bowties were never Cooler

    Ah wat fijn.
    ~~~~
    Het zou overigens ook wel tof zijn als Shayne in mensen kan veranderen, like dan kan i ook eens het uiterlijk van een ander personage aannemen.
    Maar dat moet je zelf weten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Ah wat fijn.
    ~~~~
    Het zou overigens ook wel tof zijn als Shayne in mensen kan veranderen, like dan kan i ook eens het uiterlijk van een ander personage aannemen.
    Maar dat moet je zelf weten.

    Ja, maar dan krijg je het copycat idee. En ik had met Sharon afgesproken dat hij in dieren kan shapeshiften ^^

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 12:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik mijn super niet interessante college atm om verder te werken aan mijn rol. Uiterlijk en leeftijd zijn nu ook compleet en ik ben nu bezig aan het verleden c: Hopelijk weet ik Briar vandaag af te krijgen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik gebruik mijn super niet interessante college atm om verder te werken aan mijn rol. Uiterlijk en leeftijd zijn nu ook compleet en ik ben nu bezig aan het verleden c: Hopelijk weet ik Briar vandaag af te krijgen.


    Same.


    Bowties were never Cooler

    personage komt binnenkort.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.
    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.


    Bowties were never Cooler

    Mijne heeft zijn broer, dus dat is wel genoeg ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie wilt een relatie met Morpheus (ik ben nog bezig met haar innerlijk en geschiedenis) ze staat op pagina 3


    Carpe Noctem