• Welkom bij Xavier's school for the gifted!






    Characters:
    Gilderoy_ - Briar - Schaduw en Duisternis- 1.2 -Springt vanaf April in het verhaal
    Nacht - Frostbite- ijs - Reservation 21/3
    Nacht - Morpheus - droom/slaap/ hallucinatie manipulatie - 1.3
    Dirtyd - Nikola - Reservation 21/3
    Ice_Queen - Kendra Grey - Telepathie - Reservation 21/3
    AlecLightwood - Tim - Superspeed - 1.5
    Talk - Ash - energie manipulatie - 1.5
    Caprice - Michael - telepathie - 1.6
    RichardSHarmon - Shayne - shapeshifting - 1.6
    Ninuturu - Shawn - Reservation 21/3
    Asgardian - Reservation 21/3
    Calice - Reservation 21/3
    Flowerpowers - Reservation 21/3


    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Specificaties van mutatie:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    De leraren:
    Komt eraan


    Pleegprogramma:
    Xavier's school for the gifted is de laatste jaren begonnen met een samenwerking met twee lokale dierenasielen. Dit in de gedachte dat de kinderen zo verantwoordelijkheid leren, en de dieren leren wennen aan een meer huiselijke omgeving. Het gaat om dieren die niet direct adopteerbaar zijn, door probleemgedrag. De dieren en kinderen worden zo gekoppeld dat beiden van elkaar kunnen leren. Als het gedrag is verbeterd, dat het in een normaal gezin kan worden geplaatst, gaat het dier terug naar het asiel en krijgt het kind een nieuw gepast dier, als dat beschikbaar is. Anders wordt het kind op een wachtlijst geplaatst.

    De verantwoordelijkheid voor het dier is volledig die van het aangestelde kind. Als een ander je dier iets aandoet, is het volledig jou schuld.
    De school is origineel niet ingericht voor het houden van dieren, en ook geen zeer geschikte omgeving ervoor. Grotere dieren dan honden en katten kunnen dan ook niet worden gehouden. Je moet zelf zorgen dat je dier veilig blijft. Hier geld ook: Als je dier iets overkomt, is het volledig je eigen schuld.
    Door het probleemgedrag van de dieren, wordt afgeraden ze bij elkaar in de buurt te laten zijn zonder toezicht, en in het begin van de tijd op school wordt contact tussen dieren volledig afgeraden. Als je dier iets overkomt, is het volledig jou schuld.



    Er is ook een Whatsapp groep!
    Wil je erbij? Stuur mij ( HalfBloodPrince ) een PB met je nummer.


    Regels:
    - 200 woorden minimaal
    - Maximum of 2 characters
    - Reservaties staan voor 4 dagen
    - GEEN faceclaims van de series.
    - Naamsveranderngen doorgeven!
    - Maak het bekend als je langer dan een week niet kan posten
    - Algemene huisregels van Quizlet van kracht
    - Schelden mag, neem dingen niet persoonlijk als het in een post staat



    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 19:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iemand die enige relatie(s) aan wil gaan met Shayne?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes. Michael wel, ik lees em even.

    Ik denk dat Michael hem wel mag, dat eigenwijze vind hij stiekem wel leuk -heeft i zelf ook- en hij zou hem best als vriend kunnen hebben gezien hij vriendelijk en behulpzaam is.
    & maybe he likes him more than just friends
    What do you think?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 17:16 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Yes. Michael wel, ik lees em even.

    Ik denk dat Michael hem wel mag, dat eigenwijze vind hij stiekem wel leuk -heeft i zelf ook- en hij zou hem best als vriend kunnen hebben gezien hij vriendelijk en behulpzaam is.
    What do you think?

    Jaa is goed c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn ze eigenlijk 1eiige tweeling of 2?


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Zijn ze eigenlijk 1eiige tweeling of 2?

    1, zoals je kunt zien, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh haha dat wordt nog interessant. Wss zijn ze wel net uit elkaar te halen mag ik hopen


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Oh haha dat wordt nog interessant. Wss zijn ze wel net uit elkaar te halen mag ik hopen

    Not really, haha.
    Behalve dan dat mijne op jongens valt. Maar verder lijken de namen heel erg op elkaar en zijn ze gewoon echt eeneiig ;'D
    Shayne en Shawn :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHA. Oke damn dat daar gaat mijn personage nog moeite mee hebben man.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    HAHA. Oke damn dat daar gaat mijn personage nog moeite mee hebben man.

    Komt wel goed, mijne is iets kleiner dan die van Ninuturu (wel 2 hele centimeters), maar hij praat ook wel iets anders.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 17:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand nog interesse in Tim?

    Ik moet alleen waarschuwen dat Tim het, zachtst gezegd, niet hoog op heeft met mutanten met mentale krachten, wat dezen ook inhouden.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Iemand nog interesse in Tim?

    Ik moet alleen waarschuwen dat Tim het, zachtst gezegd, niet hoog op heeft met mutanten met mentale krachten, wat dezen ook inhouden.


    Denk dat hij en Callie wel vrienden zouden kunnen zijn?

    calice schreef:
    (...)

    Denk dat hij en Callie wel vrienden zouden kunnen zijn?


    Aan de ene kant wel, maar haar 'krachten' zijn mentaal, waardoor hij haar toch zo ver mogelijk weg bij zich zou willen houden, zelfs al kan ze hem er niet mee bespelen of wat dan ook


    Bowties were never Cooler

    Briar weet nog niet dat ze uiteindelijk ook mentaal mensen kan beinvloeden en idk of ze dat ooit gaat kunnen in de rpg, maar ik heb mijn rol zo geschreven dat het niet onhandig is als ik later in spring aka ze is een newbie. Dus das niet handig voor al vastliggende relaties haha


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat Tim, zolang haar krachten puur fysiek blijven, haar graag zou mogen. Alleen zal het wel even dure voor hij leert dat hij niet door de schaduwen moet bewegen, als hij niet per ongeluk tegen haar aan wil knallen.


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    Ik denk dat Tim, zolang haar krachten puur fysiek blijven, haar graag zou mogen. Alleen zal het wel even dure voor hij leert dat hij niet door de schaduwen moet bewegen, als hij niet per ongeluk tegen haar aan wil knallen.


    Hahahahaha wauw. Dat zie ik echt helemaal gebeuren :')


    Happy Birthday my Potter!