• heb ik mijn naam van Marbles naar Bigsleep veranderd!
    Bigsleep is een van de vele oude namen van mijn favoriete band ooit, The 1975, en 1 april ga ik die band eindelijk weer live zien! Dat is dan ondertussen al de derde keer en als het aan mij ligt komen daar nog een heleboel keren bij.
    Ik was al Talkhouse (eveneens een oude bandnaam) en HSNCC (een nummer van een EP), en nu is eindelijk de volgende The 1975 naam aan de buurt.
    Waarmee zijn jullie zo net zo geobsedeerd als ik met The 1975? (En zijn er mensen die ik volgende week vrijdag ga zien in de HMH?)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gaaf! Veel plezier c;


    26 - 02 - '16

    illaoi schreef:
    Gaaf! Veel plezier c;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    illaoi schreef:
    Gaaf! Veel plezier c;


    Queer zijn is gewoon alles

    Precies de reden waarom mijn username nu 'Talk' is :Y).
    Voor mij is het helaas pas de eerste keer dat ik ze live ga zien, maar zeker ook niet de laatste keer.


    United we stand, divided we fall.

    Talk schreef:
    Precies de reden waarom mijn username nu 'Talk' is :Y).
    Voor mij is het helaas pas de eerste keer dat ik ze live ga zien, maar zeker ook niet de laatste keer.


    Aaaa, tof! Mocht je concert-tips willen (The 1975 heeft een vre-se-lijk publiek ondanks dat de band zo geweldig is), lemme know!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Leuke naam, leuke band. :Y)

    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar het publiek.


    wat was dit ookalweer

    Shurley schreef:
    Leuke naam, leuke band. :Y)

    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar het publiek.


    De vorige keer dat ik ze ging zien, in Utrecht in Tivoli, waren er mensen om half 6 's ochtends al gaan wachten. Dat houdt dus in dat de rij om 5 uur echt zo lang was dat je echt geen kant op kon.
    Daarnaast zag 80% van het publiek er hetzelfde uit (denk stereotype tumblr/hipster girl) (daar is niks mis mee maar het valt wel op).
    Eenmaal in de zaal waren allemaal mensen aan het duwen en gillen. Ik en een vriendin wilden op een plek staan waar we ook zouden kunnen zitten maar je kon je echt niet door de zaal heen bewegen zonder allerlei nare scheldwoorden naar je hoofd te krijgen of letterlijk gewoon aan je haar getrokken te worden.
    De zanger wilde bij één nummer (Me) dat iedereen zijn telefoon weg deed en alleen maar de lichtjes liet zien, en toch bleven al die hipsters alles rustig filmen.
    De overige 20 procent was trouwens wel heel leuk, al denk ik dat heel veel ouders het daar niet mee eens zouden zijn. (Er werd rustig geblowd in de zaal, aangemoedigd door Matty.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted