• Vandaag tijdens de turnles moesten we in de wijk lopen, en ik heb wel 4 keer Pray For Brussels gezien (zelfs bij de kerk!) en ik wel zeggen dat ik het zo mooi vind van diegene dat ie de tijd nam om dat daar te zetten. (Het was let krijt tho)


    You are my piece of paradise.

    Cool. Hier merk je er niks van, behalve dat er overal "verdachte pakketjes" worden gevonden wat dan loos alarm blijkt te zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Cool. Hier merk je er niks van, behalve dat er overal "verdachte pakketjes" worden gevonden wat dan loos alarm blijkt te zijn.


    Onwillekeurig moest ik hier toch wel om lachen, maar het is eigenlijk wel triest. Het enigste wat ik heb gezien is verschillende dingen rond de Kever op het Ladeuzeplein in Leuven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Onwillekeurig moest ik hier toch wel om lachen, maar het is eigenlijk wel triest. Het enigste wat ik heb gezien is verschillende dingen rond de Kever op het Ladeuzeplein in Leuven.



    In Mechelen al twee dagen op rij twintig minuten de rouwklokken geslagen (de zwaarste klok en de luidste)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys