• Ik ben vandaag alleen thuis en dacht dus in alle rust nog wat dingen voor school te kunnen doen. Nu zit ik beneden op de bank en opeens staat er een kind voor het raam. In de voortuin hebben wij een houten stijger (mijn ouders zijn fan van boten) en voor de rest wat planten en houtsnippers om het op te vullen. Het kind stond dood leuk op de stijger bij ons voor het raam terwijl zijn ouders naast het huis in gesprek waren. Niet dat ze het terug roepen, nee want het was zo schattig dat ze er volgens mij nog bijna een foto van hadden gemaakt.
    Opeens rende het kind weer door de voortuin weg, daarna stond hij opeens voor het zijraam en begon hij er kei hard op te kloppen en nog steeds zeiden de ouders er niks van. Toen rende het weer terug naar het voorraam en begon er weer op te slaan.
    Ik wilde er wat van zeggen maar toen ik op het raam klopte keek niemand op. Super vervelend en toen ik eindelijk naar de voordeur gelopen was, waren ze weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, dus dat was het mysterieuze kind dat opeens voor het raam stond, haha. Ik blijf kinderen aan een lijntje altijd een raar gezicht vinden, maar als je dit soort verhalen hoort, klinkt het toch wel als een goede oplossing. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, dus dat was het mysterieuze kind dat opeens voor het raam stond, haha. Ik blijf kinderen aan een lijntje altijd een raar gezicht vinden, maar als je dit soort verhalen hoort, klinkt het toch wel als een goede oplossing. :'D


    Mijn zus was een heel wild kind die nooit de hand van mijn moeder vast wilde houden. Mijn moeder had haar uiteindelijk aan een 'lijntje' gedaan. mensen vonden het heel zielig om te zien, maar voor mijn zus was het veel fijner, want ze werd niet gedwongen bij moeder te blijven, en mijn moeder raakte haar niet steeds kwijt.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Avenir schreef:
    (...)

    Mijn zus was een heel wild kind die nooit de hand van mijn moeder vast wilde houden. Mijn moeder had haar uiteindelijk aan een 'lijntje' gedaan. mensen vonden het heel zielig om te zien, maar voor mijn zus was het veel fijner, want ze werd niet gedwongen bij moeder te blijven, en mijn moeder raakte haar niet steeds kwijt.

    Hahahahaha ik zie het helemaal voor me :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Avenir schreef:
    (...)

    Mijn zus was een heel wild kind die nooit de hand van mijn moeder vast wilde houden. Mijn moeder had haar uiteindelijk aan een 'lijntje' gedaan. mensen vonden het heel zielig om te zien, maar voor mijn zus was het veel fijner, want ze werd niet gedwongen bij moeder te blijven, en mijn moeder raakte haar niet steeds kwijt.


    Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat dat soms heel prettig kan zijn. Het probleem is alleen dat lijntjes in ons hoofd zo gelinkt zijn aan honden dat het er een beetje raar uitziet als er een kind aan het einde zit, haha. (krul) Misschien zouden we dat meer sociaal acceptabel moeten maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De kinderen die ik ken hoeven van mij echt niet aangelijnd te worden, hoor. Die hebben denk ik meer aan een shockband of slipketting. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Rofl... Ik ken het gevoel.. Mijn buurjongen en meisje doen dit met regelmaat... Alleen is mijn buurman een super behulpzame man, dus daar heb ik liever geen negatieve woorden mee...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Omg ik zag een aangelijnd kind op Schiphol, met goede reden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had het niet uitgehouden met dat kind.

    Ik ben er altijd verbaasd om dat zulke mensen zich niet schamen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Daarom haat ik kinderen.


    26 - 02 - '16

    Dreadful schreef:
    De kinderen die ik ken hoeven van mij echt niet aangelijnd te worden, hoor. Die hebben denk ik meer aan een shockband of slipketting. :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    illaoi schreef:
    Daarom haat ik kinderen.

    Er is tegenwoordig ook echt een aparte groep ouders die hun kinderen nergens- ik herhaal NERGENS- op aanspreekt. Kind dat met het volume van een luchtalarm door een restaurant krijst, niks van zeggen; kind dat zijn/haar ouders op straat uitscheld, niks van zeggen; kind dat spullen kapot maakt- niks van zeggen..
    Ik maak me soms echt een beetje zorgen om die kleine monsters die niet gecorrigeerd worden, dat is dan de toekomst..


    I was an angel living in the garden of evil