• Hey Q!

    Helaas is het weer zover, ik word altijd rond deze tijd ziek. Ik heb het heel benauwd en het enige wat ik kan doen is in bed liggen. Ik haat het, maar ja. Weten jullie nog leuke spelletjes die je lang achterelkaar kan spelen? Bijvoorbeeld HayDay, MergeTown etc.

    Please help me deze dagen door te komen!

    Liefs,
    Mare


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Aw, beterschap alvast.

    Als ik ziek ben, speel ik altijd sims of kijk ik netflix. Ik probeer ook altijd de eindeloze stapel aan ongelezen boeken te verslinden. (Want ja, ik koop meer dan dat ik lees oeps.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Clash of clans, Matchington Mansion, Homescapes, Pokémon Shuffle en June's Journey zijn spelletjes waar ik me langere tijd mee kan vermaken. (:


    26 - 02 - '16

    Tribalwars :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Sinds kort ben ik helemaal verslaafd aan Woord Snack.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik raad je echt (insert dier) evolution aan. Zoals cow evolution of dragon evolution. Het is een merging spel (-:

    Patience met echte kaarten. Of dat orgelspel. Dan moet je steeds 10 maken. Voor als je geen computer wilt gebruiken.

    Ik speelde vroeger sims 2 als ik ziek was. Nu lig ik gewoon in de zetel, wat YouTube filmpjes kijken op de tv of Disneyfilms...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjulliewel allemaal! Ik heb Dragon Revolution gedownload, het is erg leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bakery story? Speelde ik vroeger altijd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Toen ik laatst ziek was ben ik star stable gaan spelen. Note; ik ben 19


    Firm believer of all that is magic