• Goedemiddag lieve Q-ers,

    Dat was ons het weekje wel zeg! Allereerst willen wij even zeggen hoe onze mond haast de grond raakte van verbazing dat het eieren zoeken zo'n groot succes is geworden. Echt geweldig! Er zijn maar liefst 13525 eieren gevonden op heel Quizlet. Wat een prestatie. Petje af voor al jullie paashazen. Maar wat nu echt zo leuk was aan deze week.. het forum kwam echt tot bloei. Users hielpen elkaar, ruilden, lachten en hadden de grootste lol om die vervelende paaseieren te zoeken. Wij kregen het gevoel dat deze actie iedereen dichter naar elkaar heeft laten groeien. Dat is dus pas de echte prijs die iedereen heeft gewonnen! Iedereen mag überhaupt trots zijn op het aantal paaseieren dat ieder heeft gevonden. Echter zijn er toch drie users die eigenlijk een lintje verdienen qua super paashaasdetective. Maar omdat dat nogal lastig gaat, zullen wij 100 credits verdelen tussen Junns (68), Troje (68) en JamesPotter (68). 100:3 = 33,3 credits per persoon. Dit zal helaas niet lukken en betekent dat ieder 33 credits krijgt. Gefeliciteer aan de winnaars van het jaar 2016! U mag allen trots zijn.

    68 eieren is het hoogste wat er gevonden is. Dat betekent dat er nog maar liefst 7 eieren zoek zijn! Aangezien deze actie zo'n succes was, geven wij de locatie van de eieren niet prijs, zodat we het volgend jaar nog eens met hetzelfde plezier weer kunnen beleven. Iedereen een fijn Pasen toegewenst namens ons!

    Groetjes,
    De moderators

    Dit is trouwens de top 25!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 maart 2016 - 16:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    nou niet echt :')































    ik heb er ook maar 6 gevonden :')

    ProngsPotter schreef:
    Gefeliciteeeerd!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    illaoi schreef:
    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aahh gefeliciteerd winnaars! Deze actie was superleuk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Echt een hele leuke actie! Gefeliciteerd!

    Is zoiets ook niet leuk om te doen met kerstballen met kerst?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    gefeliciteerd. Ik zat met mijn 66 toch flink in de buurt. Het was een verslaving hahaah schoolwerk heeft een weeklanger mogen wachten. Hopelijk volgend jaar nog eens want het was leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd alle 3!

    Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar alle plaatsen....


    Treat people with kindness

    Super fijne actie! Vooral de eerste dag was dolle pret :'D

    Gefeliciteerd aan de winnaars!


    The soul needs autumn.

    Gefeliciteerd! Ik gaf het op na een stuk of 38 eieren gevonden te hebben. :')

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 13:42 ]


    Some people are art and do art at the same time

    saorsa schreef:
    Super fijne actie! Vooral de eerste dag was dolle pret :'D

    Gefeliciteerd aan de winnaars!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dankjewel iedereen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gefeliciteerd guys! Dit was echt super leuk. Kan iemand me alsjeblieft vertellen waar 54 nou lag?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 13:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    lunapotter schreef:
    ben ik de enige die zich ergerde aan de meldig van je hebt een ei gevonden als je gewoon lekker iets wou lezen ?


    Nee hoor xDD

    Maar wel ontzettend gefeliciteerd iedereen, haha!


    obsessive rage

    Gefeliciteerd aan de winnaars! Ik vond het een hele leuke en originele actie, jullie mogen het zeker nog eens organiseren ^^


    <3