• Sinterklaas komt er weer aan, dus loop ik (net zoals vele andere) weer tegen het grootste luxeprobleem van het jaar aan: wat zet ik op mijn verlanglijstje? Ik vier het met vriendinnen en ons budget is 10 euro. Tot nu toe heb ik de standaard dingen als warme sokken, flesje wijn, handschoenen/muts. Maar nu ben ik benieuwd:


    Wat zetten jullie op jullie verlanglijstje?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Niets, want ik doe niet aan Sinterklaas vieren. :Y)
    Maar warme sokken zijn altijd goed, ja. Of boekenleggers, notitieblokje, tekenspullen, leuke decoratiedingetjes. (:


    Smile. You're beautiful. <3

    Wij vieren geen Sinterklaas meer. (: Wat ik wel graag zou willen hebben is een nieuwe laptop, maar dat is wat duur om te vragen, dus ik spaar nog wel eventjes voor wanneer ik het echt nodig heb haha.


    Take me to wonderland

    Een Nintendo Switch, wat echt noooooooooit gaat gebeuren aangezien we geen Sinterklaas meer vieren but a boy can dream :W


    Caution first, always.

    Ik doe het met 3 groepen waarschijnlijk en voor mijn familie is het budget 20, dus er staan dingen op zoals Assassins Creed boeken, Guardians of the Galaxy 2 mixtape op echt casette, comic boeken van Batman etc, tekenspullen etc c: vooral fanstuff dus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sims 4 Dogs and Cats, oeps haha. Ik vier her gewoon met mijn familie en mijn broertje is acht en gelooft nog in de Sint, dus krijgen mijn zus en ik ook nog cadeautjes :Y) Mijn ouders hebben voor ieder van ons een budget vijftig euro, wat eigenlijk ontzettend veel is bedenk ik me net.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ga ook met mijn vriendinnen een cadeauspel doen met een budget van 10 euro. Het probleem hier is alleen: hoe koop ik geen rotzooi van 10 euro??


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vier geen Sinterklaas meer. Maar ik heb precies hetzelfde probleem voor Kerst, want ik heb nog geen flauw idee wat ik moet vragen.

    @Glam

    Misschien even kijken bij Action/Wibra/Zeeman etc? Vaak hebben ze daar handige dingen goedkoop dus.


    Physics is awesome

    Herkenbaar! Maar hier heb je wat ideeën:
    - cd's
    - sieraden
    - stickers (leuk voor in je agenda of zo (: )
    - boek: wreck this journal - keri smith (sowieso al haar boeken)
    - leuke sokken
    - een boek wat je altijd al wilde hebben
    - van die schattige Ty knuffels (:

    Glam schreef:
    Ik ga ook met mijn vriendinnen een cadeauspel doen met een budget van 10 euro. Het probleem hier is alleen: hoe koop ik geen rotzooi van 10 euro??

    Probeer de action! En intertoys heeft soms ook wel wat leuks, zoals van die Ty knuffels (:

    Wat voor cadeaus zijn het trouwens? Als het bijvoorbeeld om sieraden gaat, kun je ook naar Claires gaan. En ehm... cd's zijn altijd leuk! Van een artiest die iedereen leuk vindt, zoals Coldplay of Racoon of zo (:


    And then we'll see it.

    Meestal standaard dingen zoals Rituals of een geurkaars ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Eigenlijk sloffen van de Hema. Die sloffen die bij de kinderafdeling staan en als grootste maat verkrijgbaar zijn in 33. Oneerlijk. Ze zijn echt leuk! Hier de eerste van.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 17:03 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Financiële stabiliteit, goede cijfers en een goed sociaal leven


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wij doen het pakjesspel, dus ik heb geen verlanglijstje en hoop gewoon een paar leuke dingen te kunnen bemachtigen


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Volgens mij is het enige wat ik op elk lijstje gezet heb "een leven" omdat ik te melig was en het naast mijn vrienden moest invullen (':
    Ehm, thuis is er niet echt een budget, dus daar staan dingen als een camera, koptelefoon en een goed tekenboek. Op het andere lijstje, met mijn vrienden, geloof ik dat er vooral een schrijfboek iets en oortjes staan, niet echt meer.


    obsessive rage

    nieuwe schoenen


    want ik moet leren om gewoon de eerste schoenen die ik wil kopen moet kopen.

    want nu loop ik met slecht zittende creepers meh


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Leeeuk wij deden altijd voor iedereen een kadootje maar ik heb ingebracht lootjes te trekken. Heb geurkaars, waxblokjes voor op n kaarsje en wat lekkers gevraagd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan