• Goedemiddag lieve Q-ers,

    Dat was ons het weekje wel zeg! Allereerst willen wij even zeggen hoe onze mond haast de grond raakte van verbazing dat het eieren zoeken zo'n groot succes is geworden. Echt geweldig! Er zijn maar liefst 13525 eieren gevonden op heel Quizlet. Wat een prestatie. Petje af voor al jullie paashazen. Maar wat nu echt zo leuk was aan deze week.. het forum kwam echt tot bloei. Users hielpen elkaar, ruilden, lachten en hadden de grootste lol om die vervelende paaseieren te zoeken. Wij kregen het gevoel dat deze actie iedereen dichter naar elkaar heeft laten groeien. Dat is dus pas de echte prijs die iedereen heeft gewonnen! Iedereen mag überhaupt trots zijn op het aantal paaseieren dat ieder heeft gevonden. Echter zijn er toch drie users die eigenlijk een lintje verdienen qua super paashaasdetective. Maar omdat dat nogal lastig gaat, zullen wij 100 credits verdelen tussen Junns (68), Troje (68) en JamesPotter (68). 100:3 = 33,3 credits per persoon. Dit zal helaas niet lukken en betekent dat ieder 33 credits krijgt. Gefeliciteer aan de winnaars van het jaar 2016! U mag allen trots zijn.

    68 eieren is het hoogste wat er gevonden is. Dat betekent dat er nog maar liefst 7 eieren zoek zijn! Aangezien deze actie zo'n succes was, geven wij de locatie van de eieren niet prijs, zodat we het volgend jaar nog eens met hetzelfde plezier weer kunnen beleven. Iedereen een fijn Pasen toegewenst namens ons!

    Groetjes,
    De moderators

    Dit is trouwens de top 25!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 maart 2016 - 16:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Heb er hier nog 3:



    Fijn Pasen Allemaal!

    Dodeka schreef:
    (...)

    Haha ja precies! Maar ik zie het nu pas! Mijn username betekent 12. :') En ik sta op nummer twaalf haha. Dus heel toepasselijk! Het is Latijns/Grieks. :Y)

    Wauw, wat een toeval. :'D Haha!


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! Wel leuk dat ik op nummer 20 sta :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat grappig ik sta op nummer 22.


    Shoganai i ne~

    illaoi schreef:
    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd!


    "Not my daughter, you bitch!"

    23e nog, wauw haha.

    15e! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahh, gefeliciteerd! *O*

    Ik vind het eigenlijk wel heel jammer dat we niet te horen krijgen waar de eieren lagen, maar het was desondanks een erg leuke actie. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijne paasdagen mensen!


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Hoewel ik niet heel bewust gezocht had vond ik de actie echt geweldig!
    Mods, bedankt dat jullie er zo veel tijd en moeite voor hebben gedaan!!!!!
    Winnaars, van Harte!! Ik vind het ontzettend knap dat jullie er zoveel gevonden hebben!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Gefeliciteerd alle drie! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik was deze actie helemaal vergeten haha. Ach. Toch 5e geworden (met evenveel punten als de 4e).
    Maar t was wel een leuke actie zeg c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gefeliciteerd!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wow, dat zijn er echt zoveel meer dan ik er uiteindelijk had. :3
    In ieder geval: gefeliciteerd aan de winnaars!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.