• Goedemiddag lieve Q-ers,

    Dat was ons het weekje wel zeg! Allereerst willen wij even zeggen hoe onze mond haast de grond raakte van verbazing dat het eieren zoeken zo'n groot succes is geworden. Echt geweldig! Er zijn maar liefst 13525 eieren gevonden op heel Quizlet. Wat een prestatie. Petje af voor al jullie paashazen. Maar wat nu echt zo leuk was aan deze week.. het forum kwam echt tot bloei. Users hielpen elkaar, ruilden, lachten en hadden de grootste lol om die vervelende paaseieren te zoeken. Wij kregen het gevoel dat deze actie iedereen dichter naar elkaar heeft laten groeien. Dat is dus pas de echte prijs die iedereen heeft gewonnen! Iedereen mag überhaupt trots zijn op het aantal paaseieren dat ieder heeft gevonden. Echter zijn er toch drie users die eigenlijk een lintje verdienen qua super paashaasdetective. Maar omdat dat nogal lastig gaat, zullen wij 100 credits verdelen tussen Junns (68), Troje (68) en JamesPotter (68). 100:3 = 33,3 credits per persoon. Dit zal helaas niet lukken en betekent dat ieder 33 credits krijgt. Gefeliciteer aan de winnaars van het jaar 2016! U mag allen trots zijn.

    68 eieren is het hoogste wat er gevonden is. Dat betekent dat er nog maar liefst 7 eieren zoek zijn! Aangezien deze actie zo'n succes was, geven wij de locatie van de eieren niet prijs, zodat we het volgend jaar nog eens met hetzelfde plezier weer kunnen beleven. Iedereen een fijn Pasen toegewenst namens ons!

    Groetjes,
    De moderators

    Dit is trouwens de top 25!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 16:35 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 maart 2016 - 16:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd! *O*


    Caution first, always.

    Dit is trouwens de top 25!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 maart 2016 - 16:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    ^Hehe, Ursa moet zich vast balen met één paasei verschil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    ^Hehe, Ursa moet zich vast balen met één paasei verschil.

    Evenals Bast! Het was ook best moeilijk. Had zelf ook verwacht dat iedereen alles zou vinden en ik was al helemaal in paniek dat de credits niet uitkwamen, haaha. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb maar twee dagen gezocht, dus ik ben nog best trots op me plek 24 :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd aan niet alleen de winnaars, maar iedereen die heeft meegedaan! Jullie mogen trots zijn. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Gefeliciteerd aan niet alleen de winnaars, maar iedereen die heeft meegedaan! Jullie mogen trots zijn. ^^


    Inderdaad, jullie hebben echt een ton eitjes gevonden :'D


    What would Emma do?

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Evenals Bast! Het was ook best moeilijk. Had zelf ook verwacht dat iedereen alles zou vinden en ik was al helemaal in paniek dat de credits niet uitkwamen, haaha. :Y)

    Hehe, inderdaad. Ik heb er iets van 54 kunnen vinden en toen ben ik er maar mee gestopt. Erg jammer dat ik niet gewonnen heb, maar de volgende keer beter en ik deed vooral mee voor de plezier. (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaay!! Ik sta op nummer 12! :D


    One Who Travels A Higher Path.

    Hoera voor de winnaars! You did an eggcellent job! :D

    En god, ik heb een beschamend aantal eitjes verzameld, als je in je achterhoofd houdt dat elke minuut waarin ik verstrooid naar eitjes heb gezocht, er weer één minder is waarin ik heb geleerd.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 17:49 ]


    She's imperfect but she tries

    Whoohoo! Gefeliciteerd, medewinnaars!
    Is het eindelijk over, mogen we nog niet weten waar de rest zat (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dodeka schreef:
    Yaay!! Ik sta op nummer 12! :D

    Als je iedereen met hetzelfde aantal eitjes allemaal samen zet, dan zou je eigenlijk op de 4de plaats hebben gestaan. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Als je iedereen gelijk zet met het aantal paaseitjes, dan is dit de top 9. :Y)

    1) Junns (68) Troje (68) JamesPotter (68)
    2) Ursa (67) Bast (67)
    3) Klopp (66) Asher (66) IrishNialler (66)
    4) Charbonneau (65) Mignon (65) Blades (65) Dodeka (65)
    5) Madrugada (64) Uso (64) Escapism (64)
    6) Hemmingz (63) SmaII (63) Eledhel (63) NoodleMonster (63) Serenata (63)
    7) Gandhi (62)
    8) Shoganai (61) KyloRen (61) SPECS (61)
    9) ProngsPotter (60) (+ alle anderen die ook 60 paaseitjes hebben, maar de lijst ging maar tot 25 users ;P)


    Ik wil een tuin vol egels

    Oeh plaats 3/6/7/8 is best wel nice. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hazy schreef:
    (...)
    Als je iedereen met hetzelfde aantal eitjes allemaal samen zet, dan zou je eigenlijk op de 4de plaats hebben gestaan. (krul)


    Haha ja precies! Maar ik zie het nu pas! Mijn username betekent 12. :') En ik sta op nummer twaalf haha. Dus heel toepasselijk! Het is Latijns/Grieks. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.