• Het vreemde woud


    Er zijn de afgelopen maand al meerdere jongeren verdwenen. Zowel jongens als meisjes. In het begin had niemand er echt oog voor want de jongeren zijn ouder dan 18 dus mogen doen en laten wat ze willen. Maar als er meer en meer verdwijningen plaats vonden begonnen mensen het verdacht te vinden. Ze begonnen te zoeken maar vonden niemand terug. Na tien dagen non stop te zoeken hadden ze het opgegeven en leken ze de jongeren wel vergeten te zijn.
    Wat ze niet wisten was dat elk van die jongeren in een woud terecht kwamen. Hoe ze daar kwamen ze hadden geen idee. Wat ze wel wisten was dat de enigste weg uit, door het woud was. Het woud had verschillende rare kenmerken. Zo kon het veranderen, soms dacht je dat je in een sprookjesachtige weide zat en de andere keer dacht je dat je eerder in eng kil bos zat. Maar waarom met welk opzet? Waarom waren hun uitgekozen om door dit bos te gaan? Wel dat was er niet. Ze waren willekeurige jongeren die uit gekozen waren om deze opdracht te voltooien. Zo konden ze met vriendschap en samen werken er alleen maar uit. Het woud was een soort doolhof dat kon blijven duren. Ze moesten leren samenwerken. Vriendschap, liefde, haat alles is mogelijk in dit woud. Ook zijn er wezens om hun leven zuur te maken. Er zijn verschillende vormen en kunnen vele dingen.

    Jongens:
    • Zakiya Jawaadd O'connor • Malikx
    • Gereserveerd door Alastor
    • Max Ackerley Southwark • Knope
    Meisjes:
    •Nimawe • Ice_Queen
    •Gereserveerd door Lutalica
    •Parker Rachel Grant •MrsNobody

    Wezens:
    •Gereserveerd door Lutalica
    •Gereserveerd door Chocoladekoekje
    •Gereserveerd door Nortia
    •Lucrezia (Lucy) Adelaide Borgia • Alastor

    Praattopic

    Misschien een idee dat (als jullie willen) iedereen 2 rollen neemt 1 mens en 1 wezen?

    Rol
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Eventuele relaties:
    Extra:


    Regels:
    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 200 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door Malikx

    Omgeving





    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 16:18 ]


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Het praattoppic staat online klik


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    hallo iedereen ben terug van vakantie wat is er gebeurt zoal?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ice_Queen schreef:
    hallo iedereen ben terug van vakantie wat is er gebeurt zoal?


    Jammer genoeg niets... Hoe was je vakantie? X


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Ik reserveer 1 wezen en 1 mens xd


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Malikx schreef:
    (...)

    Jammer genoeg niets... Hoe was je vakantie? X


    Dat is jammer! Mijn vakantie was heerlijk


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.