• Aan mezelf.


    Dat ik me al tijden niet lekker in mijn vel voel. Dat ik nergens zin meer in heb en het liefste de hele dag in bed wil blijven liggen. Dat ik zelfs geen nieuwe stukken meer weet om te spelen op de accordeon. Dat ik mezelf echt moet dwingen om sociaal contact aan te gaan om me vervolgens af te vragen of de mensen mij überhaupt wel leuk genoeg gezelschap vinden. Dat mijn tics de laatste tijd verergerd zijn ondanks de medicatie die ik ervoor slik. Dat ik me steeds afvraag hoe lang onze honden nog te leven hebben aangezien Bambi en Sheila niet lang leefden en ik ze vreselijk mis. Mijn dubbele gevoelens over Chevy aangezien ik de ene keer goed met 'm op kan schieten en de andere keer ik hem een stront irritante hond vind. Dat ik wil schrijven en dichten maar geen onderwerpen weet. Dat ik het moeilijk vind de laatste tijd om mezelf bezig te houden.

    Ik erger me gewoon dood aan mezelf en weet niet hoe ik de dingen kan verbeteren.
    Zo. Dit moest er even uit. Dank voor uw aandacht en klik hier voor een koekje als bedankje. Tot ziens.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klinkt alsof je in een dip zit... kijk je uit dat je niet in een depressie belandt?

    Zoek optijd hulp, meisje, als het nodig is.

    Krull schreef:
    Klinkt alsof je in een dip zit... kijk je uit dat je niet in een depressie belandt?

    Zoek optijd hulp, meisje, als het nodig is.



    Ik ben vroeger wel depressief geweest en sindsdien heb ik met vlagen toch nog last van dips, inderdaad. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik eruit moet geraken. En hulp zoeken, dunno. Hoeft nu nog niet, denk ik? I mean, het is vroeger erger geweest. Hoewel dit alsnog ook niet leuk is.

    Thanks for the hug. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    N'awh Yol, wat jammer om te lezen! Ik had hier ook even last van, maar geloof me, het gaat binnenkort wel weer beter. Iedereen heeft hier wel eens last van, denk ik. Je weet me altijd te vinden om een gesprek te voeren of om een stickerwars te houden. Dikke virtuele knuffel en een lief kusje! Hopelijk gaat het snel beter, meid! <3


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    N'awh Yol, wat jammer om te lezen! Ik had hier ook even last van, maar geloof me, het gaat binnenkort wel weer beter. Iedereen heeft hier wel eens last van, denk ik. Je weet me altijd te vinden om een gesprek te voeren of om een stickerwars te houden. Dikke virtuele knuffel en een lief kusje! Hopelijk gaat het snel beter, meid! <3


    Stickerwars zijn altijd leuk, haha. In gesprekken voeren ben ik de laatste tijd niet meer zo goed, juist omdat ik me zo leeg voel, denk ik. Maar hopelijk gaat het inderdaad snel over. Heb dr al weken last van. :/
    Thank you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    't is dat ik nu op m'n mobiel zit, anders had ik het hele topic volgespamd met lieve leuke schattige plaatjes.

    Voor nu: een hele grote big hug, hopelijk gaat het snel beter!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat jammer om te lezen panda.:c
    Ik herken het gevoel ook wel, ik heb hier maanden geleden last van gehad. Het is belangrijk om toch proberen bezig te zijn en voldoende te rusten.

    (K)(heart2)


    Queer zijn is gewoon alles

    @Vincie
    Dankje. <3

    @Jarne
    Dat bezig zijn is momenteel een best groot probleem, want ik zou niet weten waarmee. Ben een nogal snel verveeld persoon en heb geen geld genoeg om dingen te gaan doen. Maar ik loop steeds meer met Toby, die het zelf ook leuk vindt. Dus dat scheelt opzich. Toby is lief. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Yo,laat je niet neerslaan door een dipje, knuffel Toby heel veel en mijn inbox staat open mocht je iets kwijt willen. Tip: ga gewoon veel series kijken, doe ik ook. Helpt enorm in mijn geval.
    maar voor nu, heel veel hugs (H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Debbaut schreef:
    Wat jammer om te lezen panda.:c
    Ik herken het gevoel ook wel, ik heb hier maanden geleden last van gehad. Het is belangrijk om toch proberen bezig te zijn en voldoende te rusten.

    (K)(heart2)


    Klopt helemaal. Yolanda, neem alsjeblieft voldoende rust. Ik heb ook in zo'n dip gezeten en dat is inderdaad echt niet leuk. :c
    Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en je kan mij altijd appen! Ik ben niet instaat altijd gelijk te antwoorden (i.v.m werk), maar ik antwoord wel altijd. Ik hoop dat je weet dat je me met alles kan appen. Goede en slechte dingen. En nu wil ik een passende beterschap whats app smiley posten maar dat kan niet. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mwa Yolanda D:
    Ik herken het wel een beetje, ik heb het met name in de winter, omdat ik het dan lastig vind om mezelf ergens toe te zetten. Ik zou gewoon een projectje voor jezelf bedenken (maak iets voor Toby, ga een verhaal uitwerken, maak een gedichtenbundel, maak een fotocollage, etc) waar je je lekker mee kan uitleven. Of ga zelf experimenteren met muziekstukken door ze met elkaar te laten blenden. Toen ik mij eens zo verveelde en nog veel piano speelde, ben ik dat ook eens gaan doen, dat was echt heel interessant om te doen, vooral omdat je de overgang goed moet timen. ^^

    Ik weet dat ik je niet zo vaak meer spreek, maar ik ben inmiddels heel hard op weg om gesprekken met mensen die ze met mij aanknopen in mijn GB vol te houden, dus mocht je ooit eens zin hebben, stuur me vooral een berichtje. Ik ga eens kijken wanneer ik deze week tijd heb om jou een spontaan berichtje te sturen, want het is echt een veel te lange tijd dat wij goed gesproken hebben... D: Mede mijn schuld.


    Deep inside, I've never felt alive

    Inderdaad, ik zou oppassen dat het niet erger wordt ;o.
    Dat lopen met de hond is een heel goed idee, men zegt dat buiten zijn al heel goed is voor je gemoedstoestand. Dat is bij mij ook het geval. Misschien kun je het koppelen aan een spelletje, zoals: 'hoeveel verschillende looproutes kan ik vinden binnen 30 minuten?'
    Sterkte zeg ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    @Sharon
    Thanks. <3 series kijken gaat alleen niet zonder laptop haha. Dus ik zal wat anders moeten verzinnen.

    @Tialda (je nieuwe username is wennen)
    Dankje. Naja voldoende rust nemen, ik wil al de hele dag slapen maar dat lijkt me ook niet gezond. :')
    En ik durf je nooit te appen als je werkt doordat ik je niet wil storen haha.

    @Sofie
    Thanks. Projectjes klinken wel als een goed idee ja, dankje. Daar ga ik denk ik wel wat mee doen. (:

    En dat vaker praten klinkt me gezellig, haha. ^^

    @Sam
    Nee idd. Ik heb ook liever niet dat t erger wordt weer. Vind dit al erg genoeg. Veel looproutes zijn dr niet in de buurt, maar dr is wel een mooi pad aangelegd waar je prettig kunt lopen. (: thanks!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Same here. Afgezien van de tics dan. Ik zit alleen sinds paar weken bij een meidenpraatgroep en ik moet zeggen dat dat wel een fijne ondersteuning is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aethelstan schreef:
    Same here. Afgezien van de tics dan. Ik zit alleen sinds paar weken bij een meidenpraatgroep en ik moet zeggen dat dat wel een fijne ondersteuning is.


    Dus eigenlijk suggereer je een praatgroep dan? Ik weet niet. Kun je me er (in pb kan ook) iets over vertellen van hoe het precies gaat in zo'n groep? Ik heb er niet echt een beeld van eigenlijk.


    @TheCount
    Dankjewel. That's sweet. C:

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 15:09 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •