• Hoi!

    Ik heb voor mijn profielwerkstuk (6V) onderzoek gedaan naar muziekvideo's en de maatschappelijke boodschap die hierin verwerkt kan zitten. Ik zal jullie niet vervelen met het 50 pagina onderzoek (oeps), maar als eindproduct van het onderzoek heb ik zelf ook een music video gemaakt.

    Oats in the Water - Ben Howard [Music video by Luca]

    Ik presenteer aanstaande dinsdag mijn project, en om mijn video naast het onderzoek beter te kunnen presenteren zou ik graag reacties hierop willen laten zien.
    Mijn vraag aan jullie is dus: wat vinden jullie van de video? En nog belangrijker: welke boodschap hebben jullie eruit begrepen?

    Alvast heel erg bedankt!


    how dare you speak of grace

    Whoow, Hij is echt enorm indrukwekkend.. Ik ben er een beetje stil van. De beelden komen echt even binnen. Zeker ook de combinatie met jullie eigen beelden (tenminste denk dat jullie die zelf hebben opgenomen) en de beelden uit het nieuws.

    De boodschap die ik eruit haal is, dat we nu als maatschappij met een ooglap oplopen en onze ogen sluiten voor het geweld uit de wereld. Jullie proberen door deze video juist ogen te openen voor het geweld. We kunnen er niet voor blijven wegrennen, want straks is het bij ons.

    Dat is wat ik er uithaal.

    Wil je trouwens dat we in het topic reageren of onder de video op youtube?


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Whoow, Hij is echt enorm indrukwekkend.. Ik ben er een beetje stil van. De beelden komen echt even binnen. Zeker ook de combinatie met jullie eigen beelden (tenminste denk dat jullie die zelf hebben opgenomen) en de beelden uit het nieuws.

    De boodschap die ik eruit haal is, dat we nu als maatschappij met een ooglap oplopen en onze ogen sluiten voor het geweld uit de wereld. Jullie proberen door deze video juist ogen te openen voor het geweld. We kunnen er niet voor blijven wegrennen, want straks is het bij ons.

    Dat is wat ik er uithaal.

    Wil je trouwens dat we in het topic reageren of onder de video op youtube?


    Topic en youtube is allebei prima, bedankt! (:


    how dare you speak of grace

    ik kan 'm niet zien! er staat dat 'ie niet beschikbaar is.

    Watsky schreef:
    ik kan 'm niet zien! er staat dat 'ie niet beschikbaar is.


    Op telefoon is hij niet beschikbaar inderdaad, op laptop of computer wel (:
    ik weet ook niet waardoor dat komt


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Op telefoon is hij niet beschikbaar inderdaad, op laptop of computer wel (:
    ik weet ook niet waardoor dat komt


    ah oké! dan bekijk ik hem later eens op mijn laptop

    Watsky schreef:
    (...)

    ah oké! dan bekijk ik hem later eens op mijn laptop


    Thanks (:


    how dare you speak of grace

    Wow, dit is echt heel goed gemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohmijngod, mijn hersenen en hart willen even niet mee. Ik vind het zó goed gemaakt, echt, wow gewoon.


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    Ohmijngod, mijn hersenen en hart willen even niet mee. Ik vind het zó goed gemaakt, echt, wow gewoon.


    Aw dank je wel (:
    Welke boodschap heb je eruit begrepen?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Aw dank je wel (:
    Welke boodschap heb je eruit begrepen?


    Het meisje met dat masker zijn wij, kind of en de dingen die rondom haar/ons gebeuren, zijn de oorlogsgebieden, protesten, aanslagen etc. en wij willen het altijd verijdelen maar het masker valt af en ze wordt gedwongen om alles te bekijken.


    Heaven is a place that we all have