• Hallo allemaal C:

    Post hier foto's van je hond en/of kat! Ik begin wel, het zijn foto's die ik vandaag heb gemaakt.



    26 - 02 - '16

    Er zijn wel een boel topics over, maar ik zal morgen een foto van mijn zusje haar hond sturen. We moeten wel uitkijken dat onze leven niet beëindigd door ze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn miauw beest :'D




    "We Watch, we Listen and we Remember." - Winter is coming...

    Mijn pup <3 het is een reu:





    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 0:02 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Twee katten en drie honden hier!
    Een Europese korthaar en een Main coon. Beste maatjes al vanaf ze jong zijn. Nog steeds echt heel erg schattig. De main coon is de sterkste maar ook echt de domste en de andere is minder sterk en groot maar wel de slimste en de meeste durf. Hij durft alles en die andere niet. De Main coon heet dan ook Doezel en de andere heet Cocu.

    Twee honden zijn van onszelf. Een border collie Flo een reu, een Friese stabij kruising Billy een teefje. En dan hebben we nog een oppashond van onze buren die een jaar naar Amerika zijn. Saartje, een straathondje uit Spanje en echt een schat.

    Onze katten zijn echt vechtersbaasjes en tolereren alleen onze honden (waar ze dan ook de baas over zijn). De hond van de buren vallen ze nog steeds aan. xD


    The world is a book and I will read it

    2 hondjes hier. C: Één Duitse Staande Draadhaar en één Teckel. Het zijn allebei reuen. De Duitse Staande heet Gino en de Teckel heet Igor. Igor is een donkerwildkleurtje. Gino is donkerbruin met grijs. (Niet denken dat hij oud is, hij is pas 6, maar dit is gwn met zijn ras. XD) Ik heb wel wat foto's van ze, zelfs van Gino en die wil nooit op de foto, haha.

    Gino



    Igor


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Cutieeeeees!


    Queer zijn is gewoon alles