• Freddi_Fish en Loebas zijn klaar voor een nieuw avontuur! Jullie ook?
    In wie zijn jeugd hier hebben de computerspelletjes van Freddi Fish ook een deel uitgemaakt? Herinneren jullie je nog hoe je het spook dat speelgoed stal moest zien te pakken krijgen? Zegt de SuperDuperDookaBookaPolyGizmo je iets? Dan hebben jullie de tofste games ooit gespeeld. ;3 Hier zijn alle games even op een rijtje. Laat je favoriete spel weten en kom ook op de fanlijst. (fish)

    Freddi Fish: en het verhaal van de Verdwenen Zeewierzaadjes (1994)

    De schatkist met daarin de zeewierzaadjes van Oma Octavia is gestolen. Freddi Fish en Loebas reizen de zee af op zoek naar boodschappen in flessen die ze uiteindelijk naar de schat brengt.

    Freddi Fish 2: Het Mysterie van de Spoken op School (1996)

    Er is een spook op een school gesignaleerd dat het speelgoed van de leerlingen steelt. Wanneer Freddi en Loebas op de school komen merken ze al snel dat het geen echt spook is en zoeken ze voorwerpen waarmee ze een val kunnen bouwen. Als het nepspook in de val is gelopen, wordt al gauw duidelijk dat Freddi en Loebas het al eerder met de daders aan de stok hebben gehad.

    Freddi Fish 3: De Zaak van de Gestolen Trompetschelp (1998)

    Freddi en Loebas reizen af naar een tropische zee voor een groot festival. In deze zee aangekomen, blijkt dat de grote trompetschelp van oom Benny is gestolen. Zonder deze schelp, kan het festival niet doorgaan. Oom Benny zelf is bovendien de hoofdverdachte en zit dus voor niks in de gevangenis. Freddi en Loebas besluiten de schelp te zoeken, de dief te vangen en zo het bewijs te leveren dat Oom Benny onschuldig is.

    Hé, wacht eens! Loebas, ik zie een paarse zee-egel!

    Aww, net niet! We moeten een plan bedenken om de zee-egel te bemachtigen! Help ons.


    Freddi Fish 4: De Kidnapping in de Zilte Zee (1999)

    Freddi en Loebas zoeken nicht Karin Katvis op in het Wilde Westen. Als ze aankomen, blijkt dat haar complete kudde zwijnvissen gestolen is. Freddi en Loebas besluiten op jacht te gaan naar de dieven en krijgen daarbij 'hulp' van onder andere Sheriff Gerrit Garnaal, tenminste, nadat hij zelf geholpen is.

    Freddi Fish 5: De Zaak Zeemonster (2001)

    Freddi en Loebas willen naar het pretpark KoraalGrot. Onderweg blijkt dat burgemeester Merlijn het pretpark heeft gesloten omdat er in de buurt een zeemonster is gesignaleerd. Freddi en Loebas gaan, nadat ze de benodigde vergunning hebben aangevraagd, het park binnen om uit te zoeken wat het zeemonster daar doet.
    Bron: Wikipedia


    Hieronder vind je wat afbeeldingen over deze geweldige computerspelletjes.




    Screenshots gemaakt op het juiste moment. Let op! Schokkende beelden.




    Freddi Fish en Loebas fans
    Freddi_Fish
    Loebas
    Regenboogvis
    NoodleMonster
    Easter
    Piranha
    AutumnStorm
    GrandR
    Mignon
    Stingray
    Somnus
    Neala
    Peccata
    Favoriete game
    De zaak Zeemonster
    Het verhaal van de Verdwenen Zeewierzaadjes






    De Kidnapping in de Zilte Zee, Het Mysterie van de Spoken op School


    De Zaak van de Gestolen Trompetschelp

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 22:42 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb iedereen die de spelletjes leuk vonden in de fanlijst gezet. (fish)

    Ik vond alle spelletjes wel heel leuk. Die met de spoken op school herinner ik me nog het meest van, maar ook niet zo veel. Maar wel de plezier die ik daaraan beleefde. :Y) Bij elk spel heb ik veel plezier gehad.


    Ik wil een tuin vol egels

    Neala schreef:
    Fan ervan vanaf het 1e uur. Ik vond de mysterie van de gestolen gouden schelp trompet namelijk het gaafst.


    Edit die vissen achtergrond vind ik best wel gaaf die mag van mij wel permanent hoor.

    Welke achtergrond? Die met die gekleurde vissen was er altijd al? Die is standaard.


    Ik wil een tuin vol egels