• Serieus, de titel zegt het al.

    Hoe wagen die idiote mods het om Harry Potter te hernoemen naar Piranha?! (was het nu een subformum over Voldemort geweest, dan had ik daar nog mee kunnen leven. Nou ja, leven, zo lang Voldie himself me niet te pakken kreeg natuurlijk).

    Maar Sirius, wat doen die mods op de verjaardag van twee van de beste grappenmakers die de wereld ooit gekend heeft? Hen eren? Ho maar.
    Ze hadden bijvoorbeeld Nemo kunnen gebruiken, een clownvis, perfecte link naar de grappen van Fred en George, en naar de haarkleur van de Wemels. Maar nee, dat moesten ze al aan JB geven. En ik heb Bieber zn haar nooit ros weten kleuren.
    Ze hadden ook voor een rood met gele/goude vis kunnen kiezen, een verwijzing naar Griffoendor, de afdeling van de Wemels en Harry
    Of desnoods waren ze op zoek gegaan naar een vis met een bliksemvormig teken en/of bril, aangezien het topic eigenlijk aan Harry Potter toebehoort, niet aan Fred en George. Al twijfel ik er niet aan dat Harry met plezier het subforum voor een dag aan Fred en George zou opdragen.

    Anyway, als rasechte Potterhead, voel ik me zwaar beledigd. Op deze dag, waarop iedereen een ode zou moeten brengen aan Fred en George, besluit een stel mods het Harry Potter-topic naar een lelijke, vleesetende vis te vernoemen. EEN SCHANDE


    Behalve deze wel zeer ernstige belediging, de hartaanval die dat veroorzaakt heeft en de hartaanval die ik vannacht kreeg toen ik om middernacht al een tijdje op Q bezig was en ik na het aanklikken van een link plots in een zee leek rond te zwemmen, moet ik wel erkennen dat de grap goed geslaagd is.
    Nou ja, afgezien van een paar details dan. Een lettertype dat me zeeziek maakt, bijvoorbeeld. Of andere bekende personen die naar veel te lieve vissen genoemd werden.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Pffsjj Katleen. (joehoe) Iedereen weet toch dat Piranha's hét symbool van HP is.


    What would Emma do?

    Ik kwam net de naam "Harry Potvis" tegen. Dat is nou een boekenreeks die ik zou lezen (en een perfecte naam voor het subforum).

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 15:27 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ... Misschien daarom 1 april.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asher schreef:
    Ik kwam net de naam "Harry Potvis" tegen. Dat is nou een boekenreeks die ik zou lezen (en een perfecte naam voor het subforum).


    Blub. Het zou inderdaad wel een leuke fanfic opleveren.... Vooral omdat ik zo nog wel even door kan gaan met Harry Potter vervissen :W

    En eigenlijk was het gewoon een dreuzeltelgvis etende piranha... bovendien lijken die vissen nog best op Visdemort.


    Happy Birthday my Potter!

    Asher schreef:
    Ik kwam net de naam "Harry Potvis" tegen. Dat is nou een boekenreeks die ik zou lezen (en een perfecte naam voor het subforum).


    i wanna die with you once or twice.

    Coming soon: "Harry Potvis en de netten van de bovenwaterwereld"
    :W


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Coming soon: "Harry Potvis en de netten van de bovenwaterwereld"
    :W

    Wauw! Daar zou ik echt een abo opnemen! Wedde dat als ie echt gemaakt wordt, hij binnen iets van 5 minuten in de top staat? (x


    i wanna die with you once or twice.

    Tadaa. Nou blij? c=< (Dat laatste moet een vis voorstellen aangezien (fish) niet meer werkt)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mensen beledigen, daar doe ik het voor.:Y)

    Tjaa, daar hadden we idd aan kunnen denken...


    Queer zijn is gewoon alles

    Flowey schreef:
    Tadaa. Nou blij? c=< (Dat laatste moet een vis voorstellen aangezien (fish) niet meer werkt)


    ... :X


    Happy Birthday my Potter!

    <•Ô>{

    Dit moet ook een fish voorstellen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mehe. Dat topic heet gewoon Piranha omdat ik Harry opgeslokt. Sorreh, ik vind hem maar een irritant wezen :"D


    Every villain is a hero in his own mind.