• Ik kwam op Quizlet en toen daxht ik zo van: wtf..!
    Deze grap is geniaal!

    Het ergste was dat ik het pas door had, toen ik merkte dat iedereen zo'n vreemd lettertype had. Toen pas kwam ik achter Fishlet.

    En ik en ook nog een paar personen die in de vissenclub zitten ö Briljant dit, het moet vooraltijd zo blijven! (':


    i wanna die with you once or twice.

    Quizlet? Dat is toch een site om woordjes te leren of zo.


    Ik wil een tuin vol egels

    Freddi_Fish schreef:
    Quizlet? Dat is toch een site om woordjes te leren of zo.


    Jup, dit is een blijft Fishlet, zoals al elf jaar het geval is.


    Queer zijn is gewoon alles

    IK WORD ECHT HELEMAAL GEK VAN DIE VISSENTOPICS haha, nee serieus, can't stand them. Ugh. Nee serieus, erger me er dood aan, wat en kut 1 april grap haha, dan vond ik de Justin Bieber achtergrond beter


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb echt geen idee wat er aan de flipper is hoor. :x
    Ik zie niets?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geni-aal, inderdaad (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit is mijn dag; alles is in comic sans

    Fantas-vis-ch


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Sans schreef:
    Dit is mijn dag; alles is in comic sans

    Fantas-vis-ch

    + de achtergrond en topictitels


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stevenson schreef:
    IK WORD ECHT HELEMAAL GEK VAN DIE VISSENTOPICS haha, nee serieus, can't stand them. Ugh. Nee serieus, erger me er dood aan, wat en kut 1 april grap haha, dan vond ik de Justin Bieber achtergrond beter


    Best dat er daar geen smiley van was (cat)

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 19:10 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Stevenson schreef:
    IK WORD ECHT HELEMAAL GEK VAN DIE VISSENTOPICS haha, nee serieus, can't stand them. Ugh. Nee serieus, erger me er dood aan, wat en kut 1 april grap haha, dan vond ik de Justin Bieber achtergrond beter


    Dan ben je toch een beetje laat. Dit is al 11 jaar fishlet, dus het is vreemd als je hier zit en niet van visjes houdt. (fish)


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Dan ben je toch een beetje laat. Dit is al 11 jaar fishlet, dus het is vreemd als je hier zit en niet van visjes houdt. (fish)


    Ik heb een hekel aan vissen, ewewewewew, ik stond FF op het punt om m'n account te verwijderen hahahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Ik heb een hekel aan vissen, ewewewewew, ik stond FF op het punt om m'n account te verwijderen hahahaha


    Alle diertjes zijn van belang. Ooit waren we allemaal vissen. (fish) Een deel van ons zijn dat nog steeds.


    What would Emma do?

    Ik ergerde me kapot aan het nieuwe lettertype toen ik op mijn tablet zat (hartstikke krullerig, scheef en klein), maar toen ik overschakelde op de computer zag ik ineens dat het comic sans was. Dat scheelde meteen een hoop frustratie :Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 19:40 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Alle diertjes zijn van belang. Ooit waren we allemaal vissen. (fish) Een deel van ons zijn dat nog steeds.


    Ik krijg spontaan keelpijn van het idee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik had het pas door toen ik in een topic een crewmember tegen kwam!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please