• Ik heb op dit moment een top 5 van de covers die ik het mooiste vind, ik kan alleen niet kiezen. Elke cover heeft wat, wat super bij mijn verhaal past.
    Ik ben benieuwd welke jullie het allermooist vinden. Doordat je maar maximaal 3 foto's in een bericht kan plaatsen, heb ik van alle foto's aanklikbare links gemaakt.

    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang vergiftigd door de mensheid vergiftigd. Vervuilende fabrieken die chemisch afval in de zee loosde, auto’s die te veel CO2 uitstoten waardoor de Ozonlaag nog maar een fractie is van wat het was. De aarde is niet de enigste die is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Hierdoor zijn veel mannen en vrouwen onvruchtbaar geworden en worden er nog maar weinig kinderen geboren.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.
    Anna is één van de meiden die naar het ruimteschip wordt gestuurd en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?




    1.



    2. Deze wordt het sowieso NIET. Wil je er alsjeblieft niet meer op stemmen?


    3. Deze wordt het sowieso NIET. Wil je er alsjeblieft niet meer op stemmen?


    4.


    5.

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 17:27 ]

    Welke cover vind jij het mooist?

    63.6% (14 stemmen)
     
    Cover 1

    18.2% (4 stemmen)
     
    Cover 2

    0.0% (0 stemmen)
     
    Cover 3

    9.1% (2 stemmen)
     
    Cover 4

    9.1% (2 stemmen)
     
    Cover 5


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik ga voor cover één!


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervis schreef:
    Ik ga voor cover één!


    Die is mooi he?!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hmm lastig. Ik heb maar op cover 1 gestemt...


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    tirzaj schreef:
    Hmm lastig. Ik heb maar op cover 1 gestemt...


    Ja, lastig he? Begrijp je mijn dilemma? haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik vind persoonlijk cover één het meest je verhaal beschrijven en de kleuren zijn een mooie toevoeging.


    Heaven is a place that we all have

    Eerste. Al is de tekst een beetje onduidelijk.

    Nummer 2 want die vind ik het beste passen bij de samenvatting die je geeft over je verhaal.


    Physics is awesome

    Hmm, ik vind het zo lastig. ik ga denk ik nummer 2 en nummer 3 weghalen uit het rijtje.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    SmaII schreef:
    Ik vind persoonlijk cover één het meest je verhaal beschrijven en de kleuren zijn een mooie toevoeging.
    ja dit ja.


    @Salamon En idd de letters zijn idd een beetje onduidelijk. Als die wat donkerder worden is het denk ik beter.

    @xClaudiaa
    ik begrijp het volledig xd


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    tirzaj schreef:
    (...) ja dit ja.


    @Salamon En idd de letters zijn idd een beetje onduidelijk. Als die wat donkerder worden is het denk ik beter.

    @xClaudiaa
    ik begrijp het volledig xd


    Haha.

    Ik vind de leesbaarheid zelf wel goed, is dit omdat mijn scherm feller is?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik vond cover 2 echt wel de mooiste, maar aangezien ik daar niet meer op kan stemmen: cover 1 c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    xClaudiaaa schreef:
    Hmm, ik vind het zo lastig. ik ga denk ik nummer 2 en nummer 3 weghalen uit het rijtje.


    Waarom ga je nummer 2 en 3 weg halen uit het rijtje?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Waarom ga je nummer 2 en 3 weg halen uit het rijtje?


    Ik vond dit beide het minst mooi, dus ik streepte die af haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Romi schreef:
    Ik vond cover 2 echt wel de mooiste, maar aangezien ik daar niet meer op kan stemmen: cover 1 c:

    Romi schreef:
    Ik vond cover 2 echt wel de mooiste, maar aangezien ik daar niet meer op kan stemmen: cover 1 c:


    -