• Ik heb een nieuwe laptop en ik ben er echt ontzettend blij mee! Het is een Asus zenbook en hij is ontzettend dun (ongeveer net zo dun als het scherm van mijn andere laptop dik is). Verder gaat de accu 10 uur mee (ik hem getest en hij ging zelfs 12 uur mee!), heeft hij een ssd schrijf waardoor hij binnen 15 seconden opstart hij weegt ook niet zo veel en maakt geen gelui.d. Ik wil deze laptop voornamelijk voor mijn studie gaan gebruiken en mijn oude laptop voor games en surfen op het internet. Deze laptop is ideaal om mee te werken in de trein denk ik (ik reis iedere 3 uur) en voor tijdens colleges.

    Gebruiken jullie ook een laptop op school? En hoe bevalt het?

    Wat gebruiken jullie voor aantekeningen?

    33.3% (6 stemmen)
     
    Laptop

    66.7% (12 stemmen)
     
    Pen en papier

    0.0% (0 stemmen)
     
    Smart pen en papier

    0.0% (0 stemmen)
     
    Aantekeningen? Daar doe ik niet aan.


    ©1998

    Nou ja, docenten zijn niet zo blij als ik m'n laptop in de les ga gebruiken haha, dus pen en papier it is! Ze zijn er ook van overtuigd dat dat beter werkt.

    Ik heb zelf ook een dunne, lichtgewichte, stille, snelle, langdurigebatterij laptop, van Samsung. Ik heb 'm al 3 jaar en hij is nog steeds binnen 13 seconden opgestart (inclusief inloggen enzo).

    Fijn dat je een nieuwe laptop hebt! Hopelijk heb je er lang plezier van!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ah de asus zenbook, goede keuze. Echter is de videokaart niet zo sterk dus dat was voor mij als gamer en aankomende opleiding waarbij ik met fotoshop moet werken de reden om hem niet te halen, helaas. Ik zelf heb pas de asus rog gl552vw cn470T gekocht.=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Stevenson schreef:
    Nou ja, docenten zijn niet zo blij als ik m'n laptop in de les ga gebruiken haha, dus pen en papier it is! Ze zijn er ook van overtuigd dat dat beter werkt.

    Ik heb zelf ook een dunne, lichtgewichte, stille, snelle, langdurigebatterij laptop, van Samsung. Ik heb 'm al 3 jaar en hij is nog steeds binnen 13 seconden opgestart (inclusief inloggen enzo).

    Fijn dat je een nieuwe laptop hebt! Hopelijk heb je er lang plezier van!


    Wouw ik hoop dat mijn laptop het ook zo lang vol gaat houden.


    ©1998

    SPECS schreef:
    Ah de asus zenbook, goede keuze. Echter is de videokaart niet zo sterk dus dat was voor mij als gamer en aankomende opleiding waarbij ik met fotoshop moet werken de reden om hem niet te halen, helaas. Ik zelf heb pas de asus rog gl552vw cn470T gekocht.=D


    Ik had mee ook laten informeren over de videokaart die er inzat, zelf gebruik ik voor mijn studie Adobe Indesign en volgens de medewerker van de winkel zou dat wel werken (dat hoop ik dan ook maar, heb het nog niet getest.). Voor gamen gebruik ik mijn oude laptop nog, die heeft wel een betere videokaart, maar veel games die intens zouden zijn voor mijn laptop spel ik toch niet echt (Gta San Andreas, Minecraft en Rollercoaster XD).


    ©1998

    Ik heb een Macbook Air 13" waar ik ook heel tevreden mee ben! Aantekeningen maak ik wel gewoon met pen en papier. Maar mocht ik ooit een nieuwe nodig hebben, dan zal ik eens naar die kijken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb in het eerste jaar van mijn studie een Samsung laptop gekocht (was op dat moment een nieuwe serie) met een lange batterijduur. Ik zit nu in het derde jaar en ik moet zeggen dat hij al snel langzaam werd en de batterij achteruit ging. Erg opmerkelijk aangezien ik hem echt alleen voor school gebruik. Ik heb namelijk thuis nog een andere oudere laptop waar ik spellen op speel en online series enzo kijk.. Vooral in de eerste twee jaar heb ik hem veel gebruikt tijdens hoorcolleges enzo.


    No guts no glory.

    Haha ik ben ouderwets: pen en papier. Ik kan echt niet goed uit de voeten met een laptop haha


    I was an angel living in the garden of evil