• Dit is namelijk echt oneerlijk. We hebben een super knappe nieuwe arts, maar ik ga over 2 weken op een andere afdeling werken. Arme, arme ik.
    Dus, om het nog een beetje nuttig te houden: wat was er voor jullie vandaag echt oneerlijk?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ah meh, das echt balen. Heb je eindelijk een knappe arts... Damn, haha

    En dat mijn trein niet reed terwijl ik naar tentamen moest en toen moest mijn moeder mij brengen, maar het is like meer dan een uur rijden, dus dat was nogal onhandig. Oh en ik vind mijn allergieën ook oneerlijk en schijt irritant, dus nu ben ik maar weer mijn hele kamer aan het ontstoffen, voor zover dat nog kon :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Ah meh, das echt balen. Heb je eindelijk een knappe arts... Damn, haha

    En dat mijn trein niet reed terwijl ik naar tentamen moest en toen moest mijn moeder mij brengen, maar het is like meer dan een uur rijden, dus dat was nogal onhandig. Oh en ik vind mijn allergieën ook oneerlijk en schijt irritant, dus nu ben ik maar weer mijn hele kamer aan het ontstoffen, voor zover dat nog kon :Y)

    Allergieën zijn echt een van de meest oneerlijke dingen ter wereld ja. Serieus, dat is gewoon onnodig!
    Was je nog wel op tijd voor je tentamen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Allergieën zijn echt een van de meest oneerlijke dingen ter wereld ja. Serieus, dat is gewoon onnodig!
    Was je nog wel op tijd voor je tentamen?


    Jap, dat wel c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn kat en ik hadden zo'n gezellige tijd samen, hem op mijn schoot slapend... Tot hij scheten begon te laten, me rug pijn deed van een slechte zithouding (op de grond). Uiteindelijk beet hij in mijn hand. En nu stinkt mijn broek D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    Mijn kat en ik hadden zo'n gezellige tijd samen, hem op mijn schoot slapend... Tot hij scheten begon te laten, me rug pijn deed van een slechte zithouding (op de grond). Uiteindelijk beet hij in mijn hand. En nu stinkt mijn broek D:

    Arme jij! :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Ohnee ga hem achterna!

    En ik vind het oneerlijk dat mijn kapster mijn haar niet wilde knippen zoals ik dat wou alleen omdat zij er jaloers op is D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Ohnee ga hem achterna!

    En ik vind het oneerlijk dat mijn kapster mijn haar niet wilde knippen zoals ik dat wou alleen omdat zij er jaloers op is D:

    Haha, my God, dat meen je toch niet serieus?
    Goed plan, ik heb 'm al op Facebook opgezocht, maar hij heeft geen Facebook -huilen-


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Haha, my God, dat meen je toch niet serieus?
    Goed plan, ik heb 'm al op Facebook opgezocht, maar hij heeft geen Facebook -huilen-


    Ja echt waar. "Dat ga ik niet doen hoor, hartstikke zonde. Nee, echt niet. Je haar is zo mooi." Terwijl ik er vet veel last van heb, maar goed. Ugh.

    BALEN. Vraag of hij overgeplaatst kan worden ;-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    (...)

    Ja echt waar. "Dat ga ik niet doen hoor, hartstikke zonde. Nee, echt niet. Je haar is zo mooi." Terwijl ik er vet veel last van heb, maar goed. Ugh.

    BALEN. Vraag of hij overgeplaatst kan worden ;-)

    Ah, dat kan écht niet. Je bent toch kapster geworden om het haar van mensen te doen zoals zijzelf willen. Ik was echt boos geworden haha.
    Ja, goed plan, morgen maar eens tegen mijn baas zeggen. 'Hallo, die nieuwe dokter moet met mij mee verhuizen naar een andere afdeling!' 'Oké, waarom?' 'Hij is knap, doei!' :')


    I was an angel living in the garden of evil

    We hadden een ontzettend valse ;€{*}#^<>$~ hond op de praktijk die alles - maar dan ook ALLES - onderpiste (territorium ff afbakenen) en me vervolgens ook nog eens in mijn fikken beet. Ik denk dat als ik de volgende keer iets wil er ook maar overheen pis en iemand vervolgens bijt als 'ie toch in de buurt durft te komen. Dan kan mijn moeder ook zeggen: "dat doet ze anders nóóóóit...."

    FYI: ik heb er TOTAAL geen moeite mee als een dier van stress of angst zijn urine/ontlasting laat lopen. Ik heb er wel moeite mee als dit dier gewoon niet opgevoed is, heel de praktijk onder pist en er nog niet eens een "sorry" van de eigenaar vanaf kan.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 20:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Awww

    Ik miste vandaag net op de seconde mijn trein en de volgende had bijna 40 minuten vertraging. Ik heb uiteindelijk een halfuur van de biologie les meegekregen waar ik voor kwam. Maar aan de positieve kant heb ik wel een klus gekregen waar ik voor had gesoliciteerd !


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat vandaag oneerlijk was? I don't know. Basically alles. Fml.


    26 - 02 - '16

    Omg :D.
    Ik vind het oneerlijk dat ik dacht dat blond mijn voorkeur heeft maar ik Japanners in uniform/pak wel supermooi vind *.*
    I mean like, ze zijn zo mooi! Ze hebben geen enkele puist of oneffenheid op hun gezicht en de scherpe vorm van de ogen bij zo'n zachtaardig gezicht vind ik zo'n mooi contrast.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dreadful schreef:
    We hadden een ontzettend valse ;€{*}#^<>$~ hond op de praktijk die alles - maar dan ook ALLES - onderpiste (territorium ff afbakenen) en me vervolgens ook nog eens in mijn fikken beet. Ik denk dat als ik de volgende keer iets wil er ook maar overheen pis en iemand vervolgens bijt als 'ie toch in de buurt durft te komen. Dan kan mijn moeder ook zeggen: "dat doet ze anders nóóóóit...."

    FYI: ik heb er TOTAAL geen moeite mee als een dier van stress of angst zijn urine/ontlasting laat lopen. Ik heb er wel moeite mee als dit dier gewoon niet opgevoed is, heel de praktijk onder pist en er nog niet eens een "sorry" van de eigenaar vanaf kan.


    Iedereen met een beetje fatsoen biedt op z'n minst z'n excuses aan ja. Pf stom zeg


    I was an angel living in the garden of evil

    DrFluke schreef:
    Awww

    Ik miste vandaag net op de seconde mijn trein en de volgende had bijna 40 minuten vertraging. Ik heb uiteindelijk een halfuur van de biologie les meegekregen waar ik voor kwam. Maar aan de positieve kant heb ik wel een klus gekregen waar ik voor had gesoliciteerd !

    Ik heb ook altijd ruzie met de treinen haha.
    Gefeliciteerd met je klus!


    I was an angel living in the garden of evil