• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Guys, laat het rusten. Hoe lief het ook bedoeld is, dit loopt alleen maar uit op een discussie, waar wij als users toch niet overgaan. Daarnaast weet ook heel Q zo wat eraan de hand is dus please, laat het gaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    What is happening?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Great idea om het hier dan ook neer te zetten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het is niet de bedoeling om hier maar over door te gaan in het lucht je hart topic. Dit is voor niemand leuk, dus laat het alsjeblieft varen in dit topic.


    Pretty is just a pretty word.

    Geen idee of ik morgen ga stemmen of niet.. :']


    because i knew you, i have been changed for good

    Gandhi schreef:
    (...)

    Hejoh, waarover hebben we het? Ik ben niet mee, haha. :'D

    Ik wil het best uitleggen, maar ik wil gewoon niet verder met de 'haat/roddels verspreiden' (om het maar een benaming te geven). En ik snap best dat de moderators en de persoon in kwestie er zelf ook genoeg van hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Oh, oeps, sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mamaaa, praat niet zo hardop xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Chaerin schreef:
    ^ Oh, oeps, sorry.

    Is oké c:


    Pretty is just a pretty word.

    Haal dan ook even het laatste zinnetje uit de beginpost, als er geen ruzie uitgelokt mag worden. Just saying.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik voel me zeer gevleid maar ik denk niet dat het echt een goed idee is om een chick bij een groep mannensolisten te zetten omdat ze het niet in hun uppie redden. Dat staat vreemd en dan gaan de andere meidensolisten ook wel een beetje zitten zo van fuck waarom zij wel en ik niet en bakjaskjdnak kunnen we niet gewoon de aankomende paar dagen flink afgaan okay tnx


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Chaerin schreef:
    (...)
    Ik wil het best uitleggen, maar ik wil gewoon niet verder met de 'haat/roddels verspreiden' (om het maar een benaming te geven). En ik snap best dat de moderators en de persoon in kwestie er zelf ook genoeg van hebben.


    het is geen haat noch een roddel ?
    het is irritatie omdat sommige mensen geband worden omdat ze één keer te veel knipperen en andere mensen kunnen flikken wat ze willen. worden al weken 'sorry dat het zo lang duurt we gaan erachter aan'-mailtjes gestuurd maar ik heb het gevoel dat men drukker bezig was met vis gerelateerde usernames uitzoeken.


    i put the fun in funeral

    // Ik heb vandaag een zwangerschapstest verkocht en het deed niets met me. Ik ben echt trots op mezelf. Het komt uiteindelijk wel weer goed met me.

    JustJake schreef:
    Haal dan ook even het laatste zinnetje uit de beginpost, als er geen ruzie uitgelokt mag worden. Just saying.

    WaaromWaarom mis ik dat soort dingen altijd? Alle spanning gaat weer eens aan me voorbij.

    Salamon schreef:
    // Ik heb vandaag een zwangerschapstest verkocht en het deed niets met me. Ik ben echt trots op mezelf. Het komt uiteindelijk wel weer goed met me.
    (...)
    WaaromWaarom mis ik dat soort dingen altijd? Alle spanning gaat weer eens aan me voorbij.


    Je mist er niks aan, tbh. Maar dat zal wel komen omdat ik liever zie dat men gewoon normaal met elkaar omgaat. En dat bedoel ik nu niet onaarsig ofzo, maar ik vind dit echt een discussie die gewoon niet in dit topic thuis hoort.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil Trees truhuhuuug. Nog vijf dagen bwuh.