• "Zo levendig als Dan en Phil"


    Complimentjes

    Blades
    Hey Shan,
    Oh I meant, hey my dearest sweetest cutest friend. Daar heb je mij weer. Stalk stalk. Mijn vriendinnetje wordt de User van de week en ik ga geen berichtje sturen. Pffff. Grappig. Humor.
    Maar Shan, je hebt nu een pauze van Q, maar ik hoop dat je dit zult lezen en terug zult komen. Naja, terugkomen hoeft niet persé, maar dat je vrolijk en gelukkig bent met of zonder Q is een must. So please, smile. Smile a lot more. Because that's the most beautiful make-up you can wear. Ik heb je net, serieus net laten weten dat je heel veel voor me betekent. Dat doe ik hier lekker nog een keer. En morgen. En wanneer je denkt van love me. I'm on my way to tell you, you're my little cutie beautiful friend.
    Oké, even een klein leuk verhaal. Voor het lezen even een kleine voorbereiding. Denk aan iemand op wie je verliefd bent..........ja? Oke ik noem hem een [A] in mijn geweldige verhaal. Dit is een (waargebeurde) liefdes verhaal. Waargebeurd tussen aanhalingstekens want het gaat sowieso gebeuren. Hier komt ie;
    Shania is een prachtige meisje. Ze is heel mooi, blond en lief. Ze was verliefd op [A]. Tot op een dag, er op de voordeur werd geklopt. Shania huppelde naar beneden en opende de deur. Het was [A]!
    Shania dacht dat ze aan het dromen was maar nee, het was echt!
    [A] vertelde haar dat hij verliefd op haar was. Toen leefden ze nog lang en gelukkig.
    Dit is een nog niet waargebeurd verhaal. Maar dat komt. Ooit. Het gaat nog mooier worden dan mijn mooiste dag met meneer Sam.
    Oké, Shan. Ik denk dat ik een beetje los ga met mijn berichtje. Maar ik wil jou nog meer zulke leuke dingen vertellen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen laten lachen. Want dat verdien je echt.
    Ik hou suuuuuuuuppper veel van jou. Love me back so don't fxcking leave me.
    Ik heb serieus mijn hele treinreis dit berichtje geschreven.
    You really matter baby.

    Big hugs. Mehri.


    NoodleMonster

    Lieve shania,
    Eigenlijk ken ik je nog niet zo heeeel lang.
    Maar in ongeveer twee maanden tijd ben je zoveel voor mij gaan betekenen.
    Echt ik kan met jou over van alles fangirlen.
    Over Marvel, onze series en over BTS samen met Jack <3
    Als het even niet gaat kan ik altijd bij jou terecht en andersom kun je dat altijd bij mij alleen moet ik jou dat soms vaker vertellen haha (:
    En al die uren dat ik met jou heb gekletst het zijn er wel 2358434985.
    Met jou praten is altijd leuk ^^
    hehe toen ik dat topic over users eren zag een tijdje geleden dacht ik gelijk aan jou!
    En toen ik een berichtje kreeg over dat jij wordt geeerd werd ik helemaal qhgeivbajdhugejwnv hyper.
    You derserve lots of love.



    Pontmercy

    Allerliefste Éponine, Shania, Anne Bonny of wat dan ook,

    In de eerste plaats wil ik zeggen dat je het echt verdient om jouw eigen week te krijgen, want je hebt de afgelopen tijd zoveel ellende doorgemaakt dat ik dit niemand meer gun dan jou <3
    Ik ken je nog niet zo lang, maar ik zal nooit vergeten hoe Les Mis ons bij elkaar heeft gebracht en hoe jij nu dankzij mij Les Mis-fan bent, yay! Ik kan altijd gezellig met je kletsen en lachen over van alles en nog wat. Ik ben dan ook echt blij dat ik je heb leren kennen!
    Je bent een schat en misschien klinkt dit raar, maar ik word er zelf altijd blij van, als ik jou gelukkig zie zijn (: Wat er ook op je pad komt, je slaat je er altijd weer doorheen: je bent echt een hartstikke sterke en lieve meid.

    Blijf positief, houd vol & geniet vooral van deze berichtjes c:

    Your Lisanne/Marius

    Geardon

    Hey Lekkerding.
    Je bent in hele korte tijd alles voor me gaan betekenen
    Je gedrag, je humor.
    Je lachje, je vrolijkheid.
    Echt alles! Ik hou zoveel van je
    ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden.
    We kunnen echt altijd samen lachen, huilen
    en fangirlen over BTS. Jij bent mijn alles,
    Zonder jou zou ik werkelijk dood zijn.
    Weet je nog toen we elkaar ontmoette?
    ik was meteen al verliefd op je gedrag en innerlijk,
    I love you!
    Stay fab, stay a A.R.M.Y.


    Creatie in de kijker
    Ben jij iemand die altijd op zoek is naar goeie Youtubers, maar vind je ze moeilijk? Neem dan een kijkje in Shania's lijstje!
    Top YouTubers. (in mijn ogen.)



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Och wat lief!


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat je een fantastische week hebt!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shania! Have a nice week!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik hoop dat je een geweldige week hebt *O*


    Edit: haha, fail, ik had even iemand anders in mijn hoofd, maar natuurlijk nog altijd een geweldige week toegewenst :Y)

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 15:53 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    ^ Shania is geen moderator?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer zo'n leuke topic! Heb een fijne week, Shania. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    omg Lisanne heeft me dit toegestuurd en omg :c
    dit is zo freaking adorable and cute and omg I'm speechless <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I love youuuu

    I fucking love you
    Als je me ooit verlaat ga ik je stalken en je terugvinden
    Ja ik ben eng
    Jouw engerd Shania!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Fijne week! (:


    16 - 09 - '17

    Dodeka schreef:
    Weer zo'n leuke topic! Heb een fijne week, Shania. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uso schreef:
    Fijne week! (:


    The truth is out there.

    Wat een lieve berichtjes!
    Geniet van de week (:

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:44 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Huh maar ik heb dit helemaal gemist en niet gezien omg ;o
    Bump dan maar (cat)
    Because shania derserves it^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt