• Voor iedereen die knuffels geven wil of graag een knuffel wil ontvangen, knuffel er maar op los!
    Because you're loved.
    <3





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt een lief topic! Hugs aan iedereen hier <3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Bailar schreef:
    Mijn leven is een puinhoop en ik wil dat verbetert, maar op elk vlak loopt het fout. Idk. Ik denk dat ik gek aan het worden ben. :/
    - I could really use a hug. It's like I have to be the best of both worlds, but the first world shouldn't know about the other and so on. It's tearing me up to fake my feelings and to lie about lots of stuff so people won't worry -


    Nahw :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nahw :c



    Dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Voor iedereen:




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ga dit geweldige topic heel even leven inroepen, want ik heb even heel erg behoefte aan een knuffel c:

    Pepper_Potts schreef:
    Ik ga dit geweldige topic heel even leven inroepen, want ik heb even heel erg behoefte aan een knuffel c:

    Pepper_Potts schreef:
    Ik ga dit geweldige topic heel even leven inroepen, want ik heb even heel erg behoefte aan een knuffel c:



    When time and life shook hands and said goodbye.

    Pepper_Potts schreef:
    Ik ga dit geweldige topic heel even leven inroepen, want ik heb even heel erg behoefte aan een knuffel c:



    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pepper_Potts schreef:
    Ik ga dit geweldige topic heel even leven inroepen, want ik heb even heel erg behoefte aan een knuffel c:


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 18:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aw, zo veel reacties had ik helemaal niet verwacht. Dank jullie wel, you guys made me smile <3

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 19:00 ]

    Voor als je niemand hebt om je te knuffelen, wieeh.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 19:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Guuuys, ik heb een knuffeltje nodig. Ik heb nog maar één week les, en daarna is de kans klein dat ik mijn vriendinnen nog zie gedurende zeven weken. Dat is tot half februari! En dat vind ik niet leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Huggiiiieeeee :3