• Dus!! vraag ik wat advies aan jullie!!!
    mijn vraag is dus niet wat jullie een mooi kapsel vinden over het algemeen maar welk kapsel jullie het beste bij mijn hoofd vinden passen hahaha.

    Dit ben ik nu, zoals je ziet zie ik er best kinderlijk uit en van dat 16 jarige imago wil ik heel graag af.



    Dus heb ik de volgende kapsels gevonden :3






    niet op de kleuren letten want ik wil niet die kleuren in mijn haar, ik ben nogal angstig voor kort haar omdat ik dat heel lang geleden heb gehad en mezelf toen zo minderwaardig en lelijk vond,,, alleen zie ik er met lang haar uit als 16 terwijl ik 21 ben (iedereen schat mij 16)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 19:45 ]

    welke kapsel


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Je hebt echt mooi haar! Ik vind vooral de tweede er erg gaaf uitzien. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik vind 4 wel heel mooi. Ik denk dat die eerste niet bij je gezichtsvorm past. 3 & 4 lijken in de praktijk best wel op elkaar. Twee vind ik ook erg mooi, maar je moet er dan wel bewust van zijn dat er flink wat van je haar af zal gaan. Wel denk ik dat de lengte van 2 heel pittig en vlot gaat staan. (:


    The truth is out there.

    Watney schreef:
    Ik vind 4 wel heel mooi. Ik denk dat die eerste niet bij je gezichtsvorm past. 3 & 4 lijken in de praktijk best wel op elkaar. Twee vind ik ook erg mooi, maar je moet er dan wel bewust van zijn dat er flink wat van je haar af zal gaan. Wel denk ik dat de lengte van 2 heel pittig en vlot gaat staan. (:


    Dit haha. Maar voor mijn gevoel zit er echt veel werk in het stylen van 2 en tja, persoonlijk zou ik het niet fijn vinden als ik verplicht ben iedere dag met een bus haarlak in de weer te moeten haha. Ik denk dat 4 je wel leuk zal staan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als je wat volwassener wil lijken zou ik het kort(er) knippen! Ik zag er ook altijd heel jong uit en nu ik een stuk van mijn haar heb afgeknipt zie ik er een stuk ouder uit. En gewoon doen, niet bang zijn, het groeit wel weer aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De eerste of de derde.
    Ofwacht, je wilde er wat volwassener uitzien. Hm, dan alleen de eerste.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.