• Ahoi, lieve Ploppertjes.

    Binnen enkele weken houdt de Dag Allemaal hoogstwaarschijnlijk weer de Moedertjesdagactie en kan het grootste deel van ons for free naar Plopsaland. Voordat ik Inge's meeting-layout steel, is er interesse om deze grote vakantie af te zakken tot in dit stukje godvergeten België om met de mede Q'ers te meeten, te gillen op de Anubis en nostalgisch te wezen op de Eendjes?

    Liefs, een enthousiast Ploppertje aka Fren.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 12:27 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    OMG COOL O.O Alq Felicia gaat is er een kans dat ik ook mag komen :Y)
    Alleen zou ik het gewoonweg niet mogen, hoewel ik ook even financieel moet kijken of het lukt want een treinticket + Plopsalandticket is niet goed koop (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    OMG COOL O.O Alq Felicia gaat is er een kans dat ik ook mag komen :Y)
    Alleen zou ik het gewoonweg niet mogen, hoewel ik ook even financieel moet kijken of het lukt want een treinticket + Plopsalandticket is niet goed koop (:


    De meeste meeters zijn ouder dan 18 en kunnen dus gratis gaan, mits ze de Dag Allemaal aanschaffen. Ik had misschien gedacht om solidair te wezen en een potje geld te leggen, zodat iedereen aan een verminderde prijs kan gaan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Daar voel ik mij als twintigjarige net ietsje te oud voor. Sowieso hou ik persoonlijk al niet meer van pretparken, van geen enkele. Maar ik wens jullie veel plezier, mocht het doorgaan. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.