• Het is kort, dus ik ga direct het idee beginnen.
    Ik had dus het idee om een RPG aan te maken over Drag Queens die optreden in een van de hipste clubs. Zou hier mensen aan meedoen of niet?
    En als er nog meer ideeën van jullie zijn, zou ik die graag willen horen. Misschien dat ik het bij het idee kan invoegen. c:

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 22:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen ideeën?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht nog even tot er meer interesse in dit onderwerp is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ikke nu curry yk


    all because i liked a girl

    Philip schreef:
    (...)
    Eheheh Ik bedoelde daarmee dat ik nieuwsgierig ben ^^. Ik schrijf wel vaak homoseksuele relaties maar nooit drag queen. c':

    Dan ben je één van de weinigen die zo'n relatie beschrijven, gezien het aantal personen die enkel vrouwen willen spelen en/of zulke ideeën niet zien zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Dan ben je één van de weinigen die zo'n relatie beschrijven, gezien het aantal personen die enkel vrouwen willen spelen en/of zulke ideeën niet zien zitten.


    Tja. Ik ben zelf wel gewoon hetero maar ik vind het makkelijker op een of andere manier om homoseksuele relaties te schrijven dan hetero seksuele. Waarschijnlijk inderdaad omdat de vrouwelijke personages altijd bezet zijn en ik vind het moeilijker handelingen bij meisjes te beschrijven als bij jongens, omdat ik waarschijnlijk zelf niks voor meisjes voel. Klinkt dit logisch? ik hoop hiermee niet mensen beledigt te hebben.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 19:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Tja. Ik ben zelf wel gewoon hetero maar ik vind het makkelijker op een of andere manier om homoseksuele relaties te schrijven dan hetero seksuele. Waarschijnlijk inderdaad omdat de vrouwelijke personages altijd bezet zijn en ik vind het moeilijker handelingen bij meisjes te beschrijven als bij jongens, omdat ik waarschijnlijk zelf niks voor meisjes voel. Klinkt dit logisch? ik hoop hiermee niet mensen beledigt te hebben.

    Dat is herkenbaar dat de meeste vrouwen willen spelen. Dat is ook een van de redenen dat een Drag Queen-RPG mij wel interessant lijkt en het mij wel een leuk idee lijkt. En nee hoor, je beledigd mij er niet mee. Ik snap je wel wat je bedoeld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Philip schreef:
    (...)
    Tja. Ik ben zelf wel gewoon hetero maar ik vind het makkelijker op een of andere manier om homoseksuele relaties te schrijven dan hetero seksuele. Waarschijnlijk inderdaad omdat de vrouwelijke personages altijd bezet zijn en ik vind het moeilijker handelingen bij meisjes te beschrijven als bij jongens, omdat ik waarschijnlijk zelf niks voor meisjes voel. Klinkt dit logisch? ik hoop hiermee niet mensen beledigt te hebben.

    Homo's zijn ook leuker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    YES QUEEN

    I wasn't here


    Your make-up is terrible

    Yess please!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 18:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMG GIVE ME LIFE AND THROW THAT SHADE HUNTY


    Heaven is a place that we all have

    Wat een animo in een keer c': #RPGOALS


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Wat een animo in een keer c': #RPGOALS

    Hehe, ja, inderdaad. Gelukkig wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Better late than never!

    Dusss maak het maar aaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yassss.


    Your make-up is terrible

    Oke, maar ik heb geen vaste verhaallijn in de RPG. Dus het is vrij om te posten met je personage, zolang het maar wel de richtlijnen in de RPG zelf is. Niet dat we helemaal gaan afwijken van het plot.


    Don't walk. Run, you sheep, run.