• Zaterdagavond heb ik tijdens mijn boeklancering voor het eerst de trailer van mijn boek getoond. De meeste van jullie waren daar natuurlijk niet bij, dus ik wil hem hier ook dolgraag showen. ^^



    Hebben jullie wel eens andere boektrailers gezien? De meeste mensen die ik tegenkom niet, haha, en ik moet eerlijk bekennen dat ik tot voor kort ook niet echt bij het bestaan ervan had stilgestaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Persoonlijk vind ik de beschrijving van je boek veel meer belovend klinken dan de trailer, maar dat is smaak.^^

    Snap ik. Dat zegt sowieso meer. Ik denk dat trailers meer de sfeer overbrengen dan een verhaal. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Ik ben klaar... Vanmorgen wekker iets eerder gezet om het laatste stuk te lezen.

    Jeempie! Ik wil weten wat je ervan vond. :3
    maar niet hier


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Jeempie! Ik wil weten wat je ervan vond. :3
    maar niet hier



    Zonder te spoileren... Ik vond het veel te kort!! Het boek had dikker gemoeten! Lees: Ik kan niet wachten tot ik verder kan in deel 2...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oeh, ik kijk nu nog meer uit om het te lezen c:.
    Het is best wel een leuk idee, zo een boektrailer. Meer auteurs zouden dat moeten doen! Het geeft inderdaad erg goed de sfeer mee die je kan verwachten n.n


    soul made of stardust and chaos.

    Dat ziet er gaaf uit! ^^
    Ik heb wel eerder boektrailers gezien, maar ik blijf het toch altijd wel verrassend vinden, haha. Ze werken ook lang niet altijd, naar mijn mening, want je moet maar net de juiste, niet te specifieke, maar ook niet te vage stukjes film hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh wauw! Gaaf zeg!


    obsessive rage

    Ik had deze stiekem al op fb gekeken. Zo gaaf! Maakt dat ik erg ongeduldig wordt. Ik wil je boek!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hij werkt niet bij mij...

    Harry_Potter007 schreef:
    Hij werkt niet bij mij...

    Hmm, wat vreemd...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga hem lezen in Ierland! Heb er al veel zin in en moet me weerhouden om niet al te beginnen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!