• Hi!

    Ik zit al enkele dagen met het idee om een RPG te starten, maar ik kwam niet echt op iets. Tot ik uit het niets op dit idee kwam. Nu ben ik benieuwd naar jullie meningen erover/of er animo voor is. Het is echt nog heel vaag en het heeft nog wat meer duidelijkheid nodig, maar stel vooral je vragen als je echt iets niet begrijpt haha ;p.

    Het is zeg maar een tijd waar de wetenschap zich veel complexer en beter ontwikkeld heeft en veel meer mogelijk is. Hierbij is ook het klonen van mensen onder mogelijke en haalbare opties gekomen. Nu heeft een groepje wetenschappers dat geobsedeerd is met de wetenschap van klonen besloten om een kloon-experiment te starten. Een groepje tieners/jongvolwassenen wordt uitgekozen om deel te nemen aan dit experiment. Het experiment gaat door en de "uitverkorenen" krijgen een kloon. Dit kan natuurlijk fout/goed gaan. Dit betekent dat ze hetzelfde eruit kunnen zien, maar totaal anders zijn of juist totaal hetzelfde maar er anders uit zien, of dat gewoon alles aan de kloon anders is. Het doel is dan om te zien hoelang en of deze kloons überhaupt in de menselijke maatschappij zouden kunnen overleven.

    Ik sta ook open voor aanpassingen/eventuele andere ideeën die het oorspronkelijke idee zouden kunnen verbeteren. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 22:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Klinkt interessant c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je weet al wat ik ervan vind! :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Cool ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Klinkt inderdaad interessant. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Awesome c: ik zou meedoen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    Awesome c: ik zou meedoen!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    UPDATE:
    Hi!

    Ik heb gisteravond er even over na zitten denken en ik kwam op een idee dat veel lijkt op dit idee, maar wat aanpassingen heeft. Nu twijfel ik alleen heel erg tussen deze twee ideeën haha. Dus ik vroeg me af welke jullie leuker vinden klinken?

    Het idee is eigenlijk hetzelfde als dat in de beginpost beschreven staat, alleen in dit geval heeft de regering het experiment nooit goedgekeurd, omdat ze de klonen als een gevaar voor de maatschappij zagen. De wetenschappers hebben toen dit experiment alsnog door laten gaan, alleen in het geheim. Echter, de regering is hier achtergekomen en houdt nu een zoektocht naar de wetenschappers, mensen en de klonen. De wetenschappers willen al snel niks meer te maken hebben met hun eigen experiment, dus de mensen en de klonen moeten het zelf uitzoeken. Het RPG zal dan beginnen wanneer ze al een tijd op de vlucht zijn voor het leger/de mensen van de regering. Enkelen zouden dus al gedood/meegenomen etc kunnen zijn.

    Stel vooral vragen als je iets niet begrijpt. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind je tweede idee iets leuker (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.