• Ik weet niet wat dit betekent, aangezien ik geen grote computerexpert ben, maar dit is niet de eerste keer dat ik zo'n melding krijg als ik naar Quizlet wil surfen. Ik heb het de afgelopen maand zo'n drie keer voorgehad. Hebben jullie dit ook?
    Of iemand die hierover wat meer uitleggen geven kan?
    Trouwens: die site van animebloggames kan niet eens terug worden gevonden als ik hem intik in google, mocht dat er iets toe doen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 22:10 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het kan zijnn dat er dan een afbeelding bij laatst gelezen van een site met malware komt.

    Salamon schreef:
    Het kan zijnn dat er dan een afbeelding bij laatst gelezen van een site met malware komt.


    En kan het echt kwaad?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    En kan het echt kwaad?

    Nee, volgens de reacties in het topic dat ik hier eens over aanmaakte kon het geen kwaad.

    Er is laatst toevallig een nieuwsbericht geweest over dat er reclames op een aantal sites staan die een malware virus bevatten. Misschien dat dat hier het probleem is?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dan zit er een foto/link of iets anders hier op Quizlet dat Malware bevat en verwijderd moet worden. Dat moet je even melden bij een moderator c: Ik weet er zelf ook niet het fijne van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Salamon schreef:
    (...)
    Nee, volgens de reacties in het topic dat ik hier eens over aanmaakte kon het geen kwaad.


    Oh, oké. Ik wist niet dat er al een topic over was. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Als je nog weet bij welke foto of link het gebeurde, kan ik het weghalen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Seadra schreef:
    Als je nog weet bij welke foto of link het gebeurde, kan ik het weghalen. (:


    Jammergenoeg kreeg ik het toen ik naar Quizlet wilde surfen. In plaats van dat ik de site te zien kreeg, kreeg ik dat tabblad uit de schermafbeelding. Dus ik heb het zelf ook niet gezien. Waarschijnlijk is het op die manier niet eens meer te achterhalen?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.