• The Rivers
    "Don't get too close. The Rivers will get you"


    Knowledge is power. Power to do evil...or power to do good.
    Power itself is not evil.
    So knowledge itself is not evil.”


    “There is only one thing that makes a dream impossible to achieve:
    the fear of failure.”


    Topics
    Rollentopics: 1
    Praattopics:
    Speeltopics:
    The Rivers
    River City, beter bekend als The Rivers, is een kleinschalige stad in het westen van Amerika. In principe is het een stad als geen ander. Er is veel werkgelegenheid, zowel voor hoger- als lageropgeleiden, scholen en genoeg aanbod als het aankomt op vrijetijdsbesteding. River City staat echter bekend om criminaliteit. In een korte tijd is de stad de meest criminele stad van Amerika geworden. Alles in de onderwereld begint bij de maffiabende van Marco DeLuca. Deze man heeft zich al jaren gevestigd in de stad en heeft de controle over de drugskartel van The Rivers, de wapenhandel in de stad en de illegale prostitutie. De politie is er al jaren mee bezig om deze man in de gevangenis te krijgen, maar dat is moeilijker dan het lijkt. DeLuca heeft overal handlangers, zowel bij de politie als de hoge banken van de stad. Door zijn extreme welvaart is hij in staat om alles en iedereen om te kopen. Marco DeLuca is ongrijpbaar.
          De FBI heeft een nieuw plan om de bende van DeLuca op te doeken. Er worden tientallen spionnen ingeschakeld om te infiltreren in de stad en uiteindelijk DeLuca te verraden tegenover de FBI. Verschillende ervaren spionnen worden geplaatst in de clubs waar DeLuca komt, in de hoge hotels van The Rivers en zelfs in de drugshandel waar de maffiabaas zich actief mee bezighoudt. Zal het hen lukken om DeLuca voor eens en altijd neer te krijgen of is de man te machtig om geraakt te worden?


    River City: information
    Iedereen die buiten de criminaliteit staat, heeft een doorsnee baan: docent, winkelmedewerker, fabrieksmedewerker, tuinier etc. Als je echter betrokken bent bij de criminele activiteiten van DeLuca bevind je je in een bepaalde circuit. Vaak ben je dan werkende als zijn handlanger, bankmedewerker, barman, drugssmokkelaar, prostituee, serveerster in DeLuca's favoriete club etc. Als je eenmaal in deze kring bent beland, is het praktisch onmogelijk om eruit te komen. DeLuca en zijn mannen kennen iedereen en zullen ook niemand met geheimen weg laten komen.
    DeLuca Mansion
    Marco DeLuca is samen met zijn gezin woonachtend in een immens groot huis in de buitenwijken van River City. Zijn huis wordt 24/7 streng bewaakt en je kunt er alleen binnenkomen op uitnodiging van DeLuca zelf.
    Club Embassy
    Club Embassy is de favoriete club van DeLuca. Het is een nachtclub die al jaren bestaat, maar sinds de interesse van DeLuca echt succes kent. Vaak werken hier de mooiste vrouwen van River City die graag een centje bij verdienen. Werken in die club verdient dan ook erg goed. De vrouwen die er werken, neigen vaak naar prostitutie maar ze zijn in principe barvrouwen. Vaak gaan ze met hun gasten naar huis, wetende dat ze dan meer geld kunnen verdienen. Ze zijn dit niet verplicht, alles gaat in principe uit vrije wil. Een aantal jaar geleden heeft Marco DeLuca de club opgekocht zodat hij er zijn eigen regels kon maken.
    Wapen- en drugshandel
    DeLuca heeft zijn macht bereikt door zijn succesvolle wapen- en drugshandel vanuit de stad. De maffiabaas heeft ondertussen geen actieve bijdrage meer aan deze handel, omdat hij rijk genoeg is om die vier generaties na hem nog een rijk leven te bieden. De handel gaat echter door en dan onder de leiding van DeLuca's rechterhand: Fabio DiMartino.


    Roles
    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: 24+ (ik ben bereid om uitzonderingen te maken, maar dan wel met een goed verhaal)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Woonplek: In wat voor huis/appartement/flat woont jouw personage? Pas als je echt hoog staat in de maffia zul je echt extreem rijk zijn
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic. Ben origineel, niet iedereen is vrienden aangezien het een duistere wereld is
    Extra:

    Naam | User | Beroep | Pagina
    Inwoners: The Rivers
    Mannen
    • Riccardo DiMartino | Dumbledore | Maffia | 1.3
    • Felix Galante | mikelljakson | Maffia | 1.2
    • ? | Philip | ? | ?
    • ? | Feliana | ? | ?
    • ? | mikelljakson | ? | ?
    • ? | Millard | ? | ?
    Vrouwen
    • ? | Sempre | Serveerster | ?
    • ? | xClaudiaaa | ? | ?
    • ? | Avalance | Wapenhandel | ?
    • ? | Mignon | ? | ?
    • Bella Nakoma DiMartino | Malec | ? | 1.3

    Spionnen
    Mannen
    • Gabriele Michele D'Angelo | AlecLightwood | Griffier | 1.4
    • ? | IncroyabIe | Bankmedewerker | 1.4
    • ? | Asriel | ? | ?

    Vrouwen
    • ? | IncroyabIe | Bartender | 1.3
    • Agatha Aisla Northvill | Unrequited | Bankmedewerker | 1.4
    • Romy Eleanor Coleman | Raccoon | Stripper | 1.3

    • ? | Deryth | ? | ?


    Rules
    • River City is een fictieve stad. Heb je er vragen over? Ask me!
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Maximaal twee personages: minstens één man
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Dit is een 16+-RPG. Geweld, vloeken en seksuele handelingen mogen beschreven worden
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Ik heb hier veel tijd ingestoken, dus denk goed na of je meedoet
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!
    • Thanks to IncroyabIe for the amazing cover!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Asriel schreef:
    Ik zoek eventueel deze relaties:

    - Iemand (FBI of crimineel) die Fox (her)kent en weet wie hij is (hoe hij/zij dit gebruikt, maakt mij niet uit)

    - Iemand waar hij goed mee overweg kan, maar daarom nog niet meteen vertrouwt

    - Een vrouw waar hij een grondige hekel aan heeft en ooit nog eens tegen uit zal vallen

    - Een mannelijke vijand

    - Andere relaties zijn ook nog mogelijk, ik sta voor alles open (:


    Ik heb Alvera eventueel voor je, of je moet haar liever op een van de andere punten zien?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zoek eigenlijk nog een vriend voor Gab die hem snapt


    Bowties were never Cooler

    Relatie-ideeën
    Ricci Emmanuel DiMartino

    Felix Galante: hij vertrouwt Felix wel, ondanks dat dat hij hem waarschijnlijk wel vaak zou irriteren.
    Romy Eleanor Coleman: Aangezien Ricci gek is op vrouwen, zal hij haar regelmatig bezoeken. Hij zal dan ook sowieso met haar flirten, hoe onschuldig het ook mag zijn.
    Bella Nakoma DiMartino: Ricci heeft mijn tweelingzus geen fantastische relatie. Ze geven om elkaar, maar er zijn ook genoeg momenten dat ze elkaar wel wat aan kunnen doen. Typisch broer en zus.
    Agatha Aisla Northvill: Ricci zal uiterst aangetrokken zijn tot Agatha en zal dit ook makkelijk laten merken.
    Gabriele Michele D'Angelo: Ricci is erg goed van vertrouwen en vertrouwt Gabriele dan ook blindelings.
    Johnny Cosa: Ricci mag Johnny wel. Hij is een beetje de oudere versie van Ricci en dat kan hij wel waarderen. Ze hebben ook wel dezelfde humor.
    Reese Whiteheart: Ricci gaat regelmatig met Reese mee naar huis. Er is eigenlijk niks serieus tussen hen, niet meer dan flirten en seks.
    Alvera Varinia Fuensanta: Ricci praat tegen alle vrouwen dus Alvera zal ook geen uitzondering zijn
    uliette D'Angelo-Bishop: Als serveerster zal ze waarschijnlijk vaak naar de nutteloze uitspraken van een dronken Ricci moeten luisteren
    Fox Alastor Cyriacus:


    Fabio Francesco DiMartino
    Felix Galante: Fabio vertrouwt hem niet, omdat hij het gevoel heeft dat hij ander motief heeft voor alles wat hij doet. Hij zal daardoor ook niet bepaald vriendelijk zijn tegen Felix
    Romy Eleanor Coleman: Fabio komt regelmatig in de welbekende clubs van DeLuca, maar komt daar niet om te geilen op de strippers. Hij zal haar dan weleens hebben gezien en zal, op zijn manier, vriendelijk tegen haar doen omdat hij geen problemen heeft met haar.
    Bella Nakoma DiMartino: Fabio is best beschermend tegenover zijn familie en hij weet hoe vrouwen soms behandeld kunnen worden. Het is dan ook zijn persoonlijke doel geworden om Bella uit de handen van slechte mannen te houden.
    Agatha Aisla Northvill: Fabio vertrouwt niemand, zelfs de mensen die bij de bank werken niet. Hij zal dus altijd sceptisch zijn tegenover Agatha.
    Gabriele Michele D'Angelo: Fabio heeft ergens een vreemd gevoel bij Gabriele, maar hij kan het niet helemaal plaatsen.
    Johnny Cosa: Fabio heeft eigenlijk vrij neutrale gevoelens bij Johnny. Hij denkt dat hij wel een goede gozer heeft, maar in deze wereld weet je maar nooit.
    Reese Whiteheart: Bij Reese heeft Fabio neutrale gevoelens. Behalve dat hij haar regelmatige niet kan peilen, heeft hij geen problemen met haar
    Alvera Varinia Fuensanta: De naam 'Alvera' kun je beter niet te vaak zeggen als Fabio in de buurt ligt. Kort gezegd: het ligt gevoelig
    uliette D'Angelo-Bishop: Opnieuw een vrouw bij wie Fabio eigenlijk neutrale gevoelens heeft, hoewel ze bij haar iets meer neigen naar wantrouwen
    Fox Alastor Cyriacus: Ik denk dat we hier wel iets interessant van kunnen maken, help je met denken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het helemaal geweldig


    Bowties were never Cooler

    Deryth schreef:
    (...)

    Ik heb Alvera eventueel voor je, of je moet haar liever op een van de andere punten zien?


    Ik vind het goed (: heb je enig idee of ze elkaar echt kennen, of dat ze hem enkel herkent, of...?

    @Dumbledore: Ik zal meehelpen denken, maar ik moet eerst mijn kamer een beetje op orde brengen (:


    Mhm?

    Asriel schreef:
    Ik zoek eventueel deze relaties:

    - Iemand (FBI of crimineel) die Fox (her)kent en weet wie hij is (hoe hij/zij dit gebruikt, maakt mij niet uit)

    - Iemand waar hij goed mee overweg kan, maar daarom nog niet meteen vertrouwt

    - Een vrouw waar hij een grondige hekel aan heeft en ooit nog eens tegen uit zal vallen

    - Een mannelijke vijand

    - Andere relaties zijn ook nog mogelijk, ik sta voor alles open (:


    Ik denk dat Reese die gevoelens wel kan delen haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asriel schreef:
    (...)


    @Dumbledore: Ik zal meehelpen denken, maar ik moet eerst mijn kamer een beetje op orde brengen (:


    Succes! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Sempre: Ik denk het ook xd Dus de twee hebben dan een diepgewortelde haat voor elkaar? Is daar ook een bepaalde reden voor? (:

    @Dumbledore:
    Ricci + Fox: Dit zie ik oftewel heel erg hard botsen door hun gelijkenissen, of juist helemaal goed komen.

    Fabio + Fox: Hier kunnen we inderdaad veel mee doen denk ik (: Het kan sowieso verschillende richtingen uitgaan: Ze kunnen botsen omdat Fox eveneens een leidinggevend type is en erg materialistisch, maar ze kunnen ook een vriendschap opbouwen omdat Fabio zijn kwaliteiten ziet en hem ervoor respecteert waardoor Fox dit ook terugdoet. Of iets anders, als jij nog ideeën hebt (:


    Mhm?

    Asriel schreef:
    (...)

    Ik vind het goed (: heb je enig idee of ze elkaar echt kennen, of dat ze hem enkel herkent, of...?

    @Dumbledore: Ik zal meehelpen denken, maar ik moet eerst mijn kamer een beetje op orde brengen (:


    Hm, misschien dat het wel iets is als ze elkaar echt kennen - vanwege een oude zaak, oid?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Asriel schreef:
    @Sempre: Ik denk het ook xd Dus de twee hebben dan een diepgewortelde haat voor elkaar? Is daar ook een bepaalde reden voor? (:

    @Dumbledore:
    Ricci + Fox: Dit zie ik oftewel heel erg hard botsen door hun gelijkenissen, of juist helemaal goed komen.

    Fabio + Fox: Hier kunnen we inderdaad veel mee doen denk ik (: Het kan sowieso verschillende richtingen uitgaan: Ze kunnen botsen omdat Fox eveneens een leidinggevend type is en erg materialistisch, maar ze kunnen ook een vriendschap opbouwen omdat Fabio zijn kwaliteiten ziet en hem ervoor respecteert waardoor Fox dit ook terugdoet. Of iets anders, als jij nog ideeën hebt (:


    Ik zie Ricci en Fox voornamelijk botsen. Ik ben voor Fabio nog wel op zoek naar iemand die hij wel respecteert en Fox lijkt me daar wel een goed persoon voor. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Deryth schreef:
    (...)

    Hm, misschien dat het wel iets is als ze elkaar echt kennen - vanwege een oude zaak, oid?


    Oeh, misschien dat ze ooit is geïnfiltreerd in zijn zaakjes vroeger? En zij heeft er dan mede voor gezorgd dat hij achter de tralies belandde, maar hij heeft nooit geweten dat ze undercover was, dus nu is hij enerzijds blij om een bekend gezicht te zien, maar anderzijds is hij ook achterdochtig omdat het wel heel toevallig is. What do you think?

    @Dumbledore; dat klinkt goed ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 12:35 ]


    Mhm?

    Asriel schreef:
    (...)

    Oeh, misschien dat ze ooit is geïnfiltreerd in zijn zaakjes vroeger? En zij heeft er dan mede voor gezorgd dat hij achter de tralies belandde, maar hij heeft nooit geweten dat ze undercover was, dus nu is hij enerzijds blij om een bekend gezicht te zien, maar anderzijds is hij ook achterdochtig omdat het wel heel toevallig is. What do you think?

    @Dumbledore; dat klinkt goed ^^


    Sounds good to me. Ik denk dat het voor Alvera ook een beetje akward/moeilijk zal zijn als ze hem weer zal zien, wetende dat zij een mede-oorzaak is met dat hij is vast komen te zitten. Ze zal dan ook aan de andere kant wel blij zijn hem weer te zien en weten dat hij terug op vrije voeten is, maar aan de andere kant bang zijn dat hij erachter komt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Relaties van Felix;

    Marco Stephano DeLuca;
    Romy ‘Rebecca’ Eleanor Coleman; Felix kent het meisje als Rebecca en had zijn oog al gauw op haar laten vallen, ze was prachtig en hij was misschien niet op zoek naar een partner maar een bedpartner zou fijn zijn. Het meisje werkte echter niet mee waardoor hij dingen voor haar begon te kopen, diamanten en ringen. Alles waarnaar ze zou moeten streven en hij laat maar al te graag zien aan haar hoeveel geld hij heeft.
    Ricci Emmanuel DiMartino; Als hij aan iemand een ongelofelijke hekel heeft is het Ricci wel, hij gaat dan ook niet met hem om voor de gezelligheid maar meer om zijn rang en zijn plek dichterbij Marco Deluca.
    Bella Nakoma DiMartino; ?
    Agatha Aisla Northvill; ?
    Gabriele Michele D’Angelo; Heeft een soort rivaliteit met deze kerel door het land van afkomst, deze twee Italianen gaan niet door een deur, ze zijn het over veel dingen niet eens en ze hebben vaak verhitte discussies die misschien ooit nog wel een keer uit de hand gaan lopen.
    Reese Whiteheart; ?
    Alvera Varinia Fuensanta; Felix is vaak te vinden in de club dus misschien dat we daar wat mee kunnen doen?
    Juliette D'Angelo-Bishop; Kent haar doormiddel van Gab en heeft dus automatisch ook een bepaalde kijk op haar.
    Fox Alastor Cyriacus; Misschien dat ze hele goede vrienden zijn maar dat Felix niet te veel los laat tot nu dan (?)
    Fabio Francesco DiMartino; ?



    Relaties van Johnny;
    Marco Stephano DeLuca; kijkt erg tegen hem op en heeft dan ook wel eens hier en daar contact met hem gehad.
    Romy ‘Rebecca’ Eleanor Coleman; ?
    Ricci Emmanuel DiMartino; Herkent zichzelf erg in de man en kan daarom wel met hem lachen hier en daar.
    Bella Nakoma DiMartino; Vindt het een erg knap meisje en heeft wel wat lichte affaires met haar gehad ondanks haar naam in de wereld, hij heeft haar niet meer gesproken sinds hij de bak in ging. (? Idee)
    Agatha Aisla Northvill; Kent haar niet maar vertrouwt haar ook niet helemaal.
    Gabriele Michele D’Angelo; ?
    Reese Whiteheart; Heeft een grote hartstocht voor deze vrouw en zal niet terug deinzen voor wat geflirt hier en daar.
    Alvera Varinia Fuensanta; ?
    Juliette D'Angelo-Bishop; ?
    Fox Alastor Cyriacus; ?
    Fabio Francesco DiMartino; Johnny is het misschien nooit helemaal eens met de beslissingen die Fabio neemt en geeft daar dan ook altijd duidelijk zijn mening over wat misschien wel tussen wat wrijving tussen hun twee kan zorgen.


    Sorry bij sommige wist ik even niets en de rest zijn maar gewoon voorstellen natuurlijk haha c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Deryth schreef:
    (...)

    Sounds good to me. Ik denk dat het voor Alvera ook een beetje akward/moeilijk zal zijn als ze hem weer zal zien, wetende dat zij een mede-oorzaak is met dat hij is vast komen te zitten. Ze zal dan ook aan de andere kant wel blij zijn hem weer te zien en weten dat hij terug op vrije voeten is, maar aan de andere kant bang zijn dat hij erachter komt.


    Allrighty ^^


    Mhm?

    mikelljakson schreef:
    Relaties van Felix;
    Marco Stephano DeLuca;
    Romy ‘Rebecca’ Eleanor Coleman; Felix kent het meisje als Rebecca en had zijn oog al gauw op haar laten vallen, ze was prachtig en hij was misschien niet op zoek naar een partner maar een bedpartner zou fijn zijn. Het meisje werkte echter niet mee waardoor hij dingen voor haar begon te kopen, diamanten en ringen. Alles waarnaar ze zou moeten streven en hij laat maar al te graag zien aan haar hoeveel geld hij heeft.
    Ricci Emmanuel DiMartino; Als hij aan iemand een ongelofelijke hekel heeft is het Ricci wel, hij gaat dan ook niet met hem om voor de gezelligheid maar meer om zijn rang en zijn plek dichterbij Marco Deluca.
    Bella Nakoma DiMartino; ?
    Agatha Aisla Northvill; ?
    Gabriele Michele D’Angelo; Heeft een soort rivaliteit met deze kerel door het land van afkomst, deze twee Italianen gaan niet door een deur, ze zijn het over veel dingen niet eens en ze hebben vaak verhitte discussies die misschien ooit nog wel een keer uit de hand gaan lopen.
    Reese Whiteheart; ?
    Alvera Varinia Fuensanta; Felix is vaak te vinden in de club dus misschien dat we daar wat mee kunnen doen?
    Juliette D'Angelo-Bishop; Kent haar doormiddel van Gab en heeft dus automatisch ook een bepaalde kijk op haar.
    Fox Alastor Cyriacus; Misschien dat ze hele goede vrienden zijn maar dat Felix niet te veel los laat tot nu dan (?)
    Fabio Francesco DiMartino; ?



    Relaties van Johnny;
    Marco Stephano DeLuca; kijkt erg tegen hem op en heeft dan ook wel eens hier en daar contact met hem gehad.
    Romy ‘Rebecca’ Eleanor Coleman; ?
    Ricci Emmanuel DiMartino; Herkent zichzelf erg in de man en kan daarom wel met hem lachen hier en daar.
    Bella Nakoma DiMartino; Vindt het een erg knap meisje en heeft wel wat lichte affaires met haar gehad ondanks haar naam in de wereld, hij heeft haar niet meer gesproken sinds hij de bak in ging. (? Idee)
    Agatha Aisla Northvill; Kent haar niet maar vertrouwt haar ook niet helemaal.
    Gabriele Michele D’Angelo; ?
    Reese Whiteheart; Heeft een grote hartstocht voor deze vrouw en zal niet terug deinzen voor wat geflirt hier en daar.
    Alvera Varinia Fuensanta; ?
    Juliette D'Angelo-Bishop; ?
    Fox Alastor Cyriacus; ?
    Fabio Francesco DiMartino; Johnny is het misschien nooit helemaal eens met de beslissingen die Fabio neemt en geeft daar dan ook altijd duidelijk zijn mening over wat misschien wel tussen wat wrijving tussen hun twee kan zorgen.


    Sorry bij sommige wist ik even niets en de rest zijn maar gewoon voorstellen natuurlijk haha c;


    Fox heeft ervaring met zijn eigen handeltjes hebben, dus we kunnen een soort van partners worden dmv hun vriendschap?
    Johnny kan hij eventueel al eens in de gevangenis ontmoet hebben?


    Mhm?