• The Rivers
    "Don't get too close. The Rivers will get you"


    “Knowledge is power. Power to do evil...or power to do good.
    Power itself is not evil.
    So knowledge itself is not evil.”


    “There is only one thing that makes a dream impossible to achieve:
    the fear of failure


    Topics
    Rollentopics: 1
    Praattopics:
    Speeltopics:
    The Rivers
    River City, beter bekend als The Rivers, is een kleinschalige stad in het westen van Amerika. In principe is het een stad als geen ander. Er is veel werkgelegenheid, zowel voor hoger- als lageropgeleiden, scholen en genoeg aanbod als het aankomt op vrijetijdsbesteding. River City staat echter bekend om criminaliteit. In een korte tijd is de stad de meest criminele stad van Amerika geworden. Alles in de onderwereld begint bij de maffiabende van Marco DeLuca. Deze man heeft zich al jaren gevestigd in de stad en heeft de controle over de drugskartel van The Rivers, de wapenhandel in de stad en de illegale prostitutie. De politie is er al jaren mee bezig om deze man in de gevangenis te krijgen, maar dat is moeilijker dan het lijkt. DeLuca heeft overal handlangers, zowel bij de politie als de hoge banken van de stad. Door zijn extreme welvaart is hij in staat om alles en iedereen om te kopen. Marco DeLuca is ongrijpbaar.
          De FBI heeft een nieuw plan om de bende van DeLuca op te doeken. Er worden tientallen spionnen ingeschakeld om te infiltreren in de stad en uiteindelijk DeLuca te verraden tegenover de FBI. Verschillende ervaren spionnen worden geplaatst in de clubs waar DeLuca komt, in de hoge hotels van The Rivers en zelfs in de drugshandel waar de maffiabaas zich actief mee bezighoudt. Zal het hen lukken om DeLuca voor eens en altijd neer te krijgen of is de man te machtig om geraakt te worden?


    River City: information
    Iedereen die buiten de criminaliteit staat, heeft een doorsnee baan: docent, winkelmedewerker, fabrieksmedewerker, tuinier etc. Als je echter betrokken bent bij de criminele activiteiten van DeLuca bevind je je in een bepaalde circuit. Vaak ben je dan werkende als zijn handlanger, bankmedewerker, barman, drugssmokkelaar, prostituee, serveerster in DeLuca's favoriete club etc. Als je eenmaal in deze kring bent beland, is het praktisch onmogelijk om eruit te komen. DeLuca en zijn mannen kennen iedereen en zullen ook niemand met geheimen weg laten komen.
    DeLuca Mansion
    Marco DeLuca is samen met zijn gezin woonachtend in een immens groot huis in de buitenwijken van River City. Zijn huis wordt 24/7 streng bewaakt en je kunt er alleen binnenkomen op uitnodiging van DeLuca zelf.
    Club Embassy
    Club Embassy is de favoriete club van DeLuca. Het is een nachtclub die al jaren bestaat, maar sinds de interesse van DeLuca echt succes kent. Vaak werken hier de mooiste vrouwen van River City die graag een centje bij verdienen. Werken in die club verdient dan ook erg goed. De vrouwen die er werken, neigen vaak naar prostitutie maar ze zijn in principe barvrouwen. Vaak gaan ze met hun gasten naar huis, wetende dat ze dan meer geld kunnen verdienen. Ze zijn dit niet verplicht, alles gaat in principe uit vrije wil. Een aantal jaar geleden heeft Marco DeLuca de club opgekocht zodat hij er zijn eigen regels kon maken.
    Wapen- en drugshandel
    DeLuca heeft zijn macht bereikt door zijn succesvolle wapen- en drugshandel vanuit de stad. De maffiabaas heeft ondertussen geen actieve bijdrage meer aan deze handel, omdat hij rijk genoeg is om die vier generaties na hem nog een rijk leven te bieden. De handel gaat echter door en dan onder de leiding van DeLuca's rechterhand: Fabio DiMartino.


    Roles
    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: 24+ (ik ben bereid om uitzonderingen te maken, maar dan wel met een goed verhaal)
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Hoe is degene terecht gekomen waar hij/zij nu is?
    Woonplek: In wat voor huis/appartement/flat woont jouw personage? Pas als je echt hoog staat in de maffia zul je echt extreem rijk zijn
    Relaties: Deze worden afgesproken in het praattopic. Ben origineel, niet iedereen is vrienden aangezien het een duistere wereld is
    Extra:

    Naam | User | Beroep | Pagina
    Inwoners: The Rivers
    Mannen
    • Riccardo DiMartino | Dumbledore | Maffia | 1.3
    • Felix Galante | mikelljakson | Maffia | 1.2
    • ? | Philip | ? | ?
    • ? | Feliana | ? | ?
    • ? | mikelljakson | ? | ?
    • ? | Millard | ? | ?
    Vrouwen
    • ? | Sempre | Serveerster | ?
    • ? | xClaudiaaa | ? | ?
    • ? | Avalance | Wapenhandel | ?
    • ? | Mignon | ? | ?
    • Bella Nakoma DiMartino | Malec | ? | 1.3

    Spionnen
    Mannen
    • Gabriele Michele D'Angelo | AlecLightwood | Griffier | 1.4
    • ? | IncroyabIe | Bankmedewerker | 1.4
    • ? | Asriel | ? | ?

    Vrouwen
    • ? | IncroyabIe | Bartender | 1.3
    • Agatha Aisla Northvill | Unrequited | Bankmedewerker | 1.4
    • Romy Eleanor Coleman | Raccoon | Stripper | 1.3

    • ? | Deryth | ? | ?


    Rules
    • River City is een fictieve stad. Heb je er vragen over? Ask me!
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    • Reserveringen blijven vier dagen staan
    • Maximaal twee personages: minstens één man
    • Een post is minimaal 300 woorden
    • Geen ruzie OOC, alleen IC
    • Dit is een 16+-RPG. Geweld, vloeken en seksuele handelingen mogen beschreven worden
    • Bestuur geen personages van anderen
    • Geen perfecte personages
    • Ik heb hier veel tijd ingestoken, dus denk goed na of je meedoet
    • Heb je vragen? Stel ze!
    • Sluit anderen niet buiten
    • Have fun!
    • Thanks to IncroyabIe for the amazing cover!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Asriel schreef:
    (...)

    Fox heeft ervaring met zijn eigen handeltjes hebben, dus we kunnen een soort van partners worden dmv hun vriendschap?
    Johnny kan hij eventueel al eens in de gevangenis ontmoet hebben?


    Ja dat is prima! Maar hij was toch een spion?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    (...)

    Ja dat is prima! Maar hij was toch een spion?


    Hij moet het zijn, maar dat betekent niet dat hij ook nog andere dingen gaat zoeken (:


    Mhm?

    Asriel schreef:
    (...)

    Hij moet het zijn, maar dat betekent niet dat hij ook nog andere dingen gaat zoeken (:


    Oh ja sorry! Ik dacht omdat als ze elkaar in de gevangenis zijn tegen gekomen, maar is voor de rest goed hoor c; pas het zo even aan


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meer dat dit heel snel gaat, van, ik volg het gewoon niet meer dus ik overweeg het nog wel even of ik meedoe maar mijn mensen hebben in ieder geval een naam.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 18:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mt. c:

    IncroyabIe schreef:
    Meer dat dit heel snel gaat, van, ik volg het gewoon niet meer dus ik overweeg het nog wel even of ik meedoe maar mijn mensen hebben in ieder geval een naam.


    Maar wat volg je dan niet precies?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het voor iedereen mogelijk om ongeveer maandag te beginnen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jawel (:


    El Diablo.

    Potentiële relaties voor Reese:

    — Felix Galante: Reese zal de man wel als een goede vriend kunnen beschouwen, mits hij haar met respect behandeld.
    — Romy Eleanor Coleman: Reese is ooit met deze jongedame in bed beland en heeft sindsdien een zwak voor haar. Het liefst zou ze graag zien dat de avond zich een keer herhaalt en ze zet ook haar charmes in om Romy zover te krijgen.
    — Riccardo Emmanuel DiMartino: Ricci en Reese zijn regelmatig met elkaar in bed beland. De man betaald haar goed, maar het gebeurd tegenwoordig iets te vaak voor Reese's voorkeur waardoor ze aan het overwegen is om het af te kappen.
    — Bella Nakoma DiMartino: De prachtige dame zal zeker aandacht krijgen van Reese, ze zal ook zeker proberen om Bella een beetje uit te dagen en haar te verleiden.
    — Ophelia Nini Harisson: Wellicht dat Ophelia en Reese ooit een relatie hebben gehad en op slechte voet uit elkaar zijn gegaan?
    — Emmanuel Alfie Cornelissen: Als Reese op mannen had gevallen dan was Emmanuel precies haar type geweest. Maar dat doet ze niet. Wellicht dat ze in het verleden weleens het bed hebben gedeeld.
    — Agatha Aisla Northvill: Ik denk dat Reese niet snel met haar in aanraking zal komen.
    — Gabriele Michele D'Angelo: Er zijn maar weinig mensen waar Reese echt respect voor heeft, maar Gabriele is er een van.
    — Johnny Cosa: Reese flirt graag met Johnny en ze kan het wel waarderen dat hij ook terug flirt.
    — Alvera Varinia Fuensanta.: Reese is dol op deze vrouw en ziet haar als een hele goede vriendin. Wellicht dat de twee soms flikflooien om extra geld te krijgen van gasten?
    — Juliette D'Angelo-Bishop: Jules is niet bepaald een favoriet van Reese. Ze vindt dat de jongedame zich omhoog heeft geneukt en zal graag achter haar rug om over haar praten. In haar gezicht zal Reese echter poeslief zijn, hoewel er soms wel wat snijdende opmerking worden gemaakt.
    — Fox Alastor Cyriacus: Fox en Reese zijn niet bepaald vrienden. Wellicht dat Reese ooit belangrijk heeft gedaan bij vrienden van hem en iets heeft laten vallen over een deal waarmee hij mee bezig was ofzo? Dat Fox daarom boos op haar is en Reese vooral verontwaardigd is dat hij boos op haar is.
    — Fabio Francesco DiMartino: Ook Fabio is een man waar Reese veel respect voor heeft. Ze zal regelmatig om hem heen hangen.
    — Giovanni Alessandro Costanzo: Reese zal Giovanni echt als 'the new guy' zien. Ze zal ook proberen hem wat uit te dagen en ze geniet ervan om het schaamrood op zijn kaken te krijgen door oneerbare voorstellen te doen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 20:11 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind tot nu toe alle relaties goed en Giovanni is ook af (:


    El Diablo.

    Mocht iemand nog iets willen, I'm down for everything eigenlijk, haha (zolang het maar niet te onmogelijk is)

    @Deryth het gaat gewoon snel en omdat ik weinig actief ben volg ik alle veranderingen, nieuwe personages en nieuwe relaties niet haha.


    I just caught the wave in your eyes

    @Chloë, ik vind het helemaal goed! ^^

    @Incroyable, ah op die manier maar ik denk als de RPG eenmaal van start gaat dat het wel te volgen is hoor. Ik denk namelijk niet dat het dan zo snel gaat als nu hier in het praattopic. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben morgen btw vanaf 11 uur de hele dag niet meer online


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het begin van Alessandra staat er, dus ze is open voor relaties ^^

    Ik zoek eigenlijk sowieso iemand die van haar vader een smak geld krijgt om haar in de gaten te houden, en iemand met wie ze ooit eens een one-night stand mee heeft gehad (maar waarvan ze doet alsof het nooit gebeurd is).

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 21:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered