• Want na heel lang wikken en wegen ben ik naar de kapper geweest. De kapper waar ik normaal altijd naar toe ga, werkt dus ook samen met stichting haarwensen en mijn afgeknipte haar gaat dus naar de haarstichting. Ik had een tijdje terug een topic hier over gemaakt, dat ik het graag wilde laten knippen voor de haarstichting etc. Haar doneren (< Link naar dat topic)

    Helaas heb ik geen goeie before foto kunnen maken, maar ik heb wel een foto van de vlecht die ervan af is geknipt dus dat geeft waarschijnlijk een idee hoe lang mijn haar eerst was. Er is dus 30 centimeter vanaf gegaan en ik was heel verbaasd toen ik in de spiegel keek. Ook omdat mijn haar van nature een slag er in heeft, maar toen ik lang haar had, zag ik dat in ieder geval niet en dus wel.

    Hier onder staat een foto van de vlecht en hoe mijn haar er nu uit ziet. Die tweede is met de camera aan de voorkant van mijn telefoon gemaakt, dus de kwaliteit is wat slechter.




    Dus wat vind jij van het kapsel dat ik nu heb? Mensen die onaardige reacties plaatsen krijgen geen virtueel koekje

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 18:47 ]


    Physics is awesome

    Wow je haar nu is echt enorm mooi met al die krulletjes...

    En wat is er veel af.!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wat lief, dankjewel! Het leukst vind ik dus dat het natuurlijk is en er geen krultang of van die rollers aan te pas is gekomen.

    Ja, ik schrok ook wel toen ik de vlecht zag.

    Geeft je een virtueel koekje


    Physics is awesome

    How man, hoe lang was jouw haar voor je naar de kapper ging? :o
    In ieder geval: je nieuwe kapsel staat je leuk c: Die krulletjes zijn echt tof!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn moeder heeft het ten tijde van het vorige topic gemeten en volgens haar was het toen ongeveer 82 centimeter. Maar ik heb geen haar uit mijn hoofd getrokken om het precies te kunnen meten. Daarnaast denk ik dat door de bolling door het hoofd het ook kan dat het langer is dan het er zeg maar uit ziet. Oftewel ongeveer halverwege mijn rug en ik had het meestal in een knot of staart. Ik heb heel wat mensen verbaasd zien kijken als ik mijn haren uit de knot haalde.

    Dankjewel! Ik begin steeds meer te houden van mijn krulletjes.

    Geeft je een virtueel koekje


    Physics is awesome

    Meride schreef:
    Wow je haar nu is echt enorm mooi met al die krulletjes...

    En wat is er veel af.!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dankjewel! Geeft je een virtueel koekje Niet verwacht dat mensen het zo mooi zouden vinden. Maar eerlijk, I know I'm fabulous.

    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.


    Physics is awesome

    Aw, die krullen staan je echt heel leuk!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat lief :) I like your hair <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    @Dunkelheit

    Aw, wat lief van je. Geeft je een virtueel koekje

    Ik ben echt gewend aan dat mijn haar meer stijl is.

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 20:00 ]


    Physics is awesome

    Ik wil ook krullen!!!! Het is zo gaaf!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik love de krullen. Dit staat je echt goed! (:


    The truth is out there.

    @toobietoost

    Ik had zoiets van als mijn haar dan toch kort gaat, dan geef ik het graag aan een goed doel. Nu kunnen andere meisjes zich beter voelen door een pruik van echt haar.

    Ik vind het echt zo leuk dat iedereen (tot nu toe) het mooi vind.


    Physics is awesome

    Staat je goed!!!

    @JamesPotter

    Nu begin ik mij toch wel af te vragen of ze er niet iets in heeft gedaan waardoor ik een soort van krullen heb. Maar ze heeft alleen mousse en nog iets er in gesmeerd. Blijkbaar is mijn haar zo als het kort is. Ik zweer dat het echt stijler is als het lang is.

    Lang leve de krultang(met de stijltang kan je ook krullen maken, voor zover ik weet) en van die rol dingen.


    Physics is awesome

    @Hag

    Nawh, ik ben echt blij dat je het goed vind staan. Ik hoop dat ik het weer zo kan krijgen nadat ik mijn haar heb gewassen en gekamd/geborsteld.


    Physics is awesome