• Morgen is het zo ver. Koning Willem-Alexander wordt 49 jaar en zoals elk jaar wordt dit gevierd met oranje feesten, vrijmarkten, (oranje)tompoucen, oudhollande spelletjes en optochten.

    Op de radio hoorde ik dat het de koudste koningsdag ooit gaat worden, wat natuurlijk niet zo raar is. We hebben pas 3 jaar een koning.
    Toch is het de afgelopen 50 jaar ook niet zo koud geweest op koninginnendag.

    De koning en koningin zijn dit jaar in Zwolle. Gaat iemand daar nog kijken? Of kijken jullie gewoon lekker voor de buis?

    Gaan er nog mensen naar de vrijmarkten of optochten? Of feestbeesten?

    Oftewel; wat gaan jullie doen op koningsdag?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga stagelopen (: helaas gaat mijn stagebedrijf niet op de markt staan of iets anders leuks doen. Maar het is een kort dagje. ^^

    Ik doe de animatie op een camping en ga hier gezellig Koningsdag vieren. In de ochtend gaan we eerst fietsversieren en dan een oranjeparade over de camping doen. In de middag gaan we gezellig spelletjes doen, daarna ga ik met de vrijwilligers pannenkoeken eten. In de avond is er monodisco voor de kleintjes en voor de wat ouderen is er later koningsfeest.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga mijn eigen stad even in, Hengelo. Maar ik blijf er sowieso niet zo lang, geen zin om nog ziek te worden door de regen.

    Koningsdag interesseert me helemaal geen fluit. Ik ga morgen alleen naar de vrijmarkt voor wat antiek. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben Belg dus ik doe niets voor Koningsdag. :Y)
    Ik vind het wel mooi dat een land zo bijeen kan komen voor zijn monarchie (ook al is het wat een achterhaald concept). Jammer dat dat bij ons niet zo is, maar we hebben nog steeds de Rode Duivels gelukkig (krul)


    The soul needs autumn.

    Helemaal niks :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga denk ik wel even bij mij op het dorp kijken, daar hebben ze altijd activiteiten en zo. En ik heb met een vriendin afgesproken.

    Alleen ben ik geen grote voorstander van het hele koningshuis. Persoonlijk vind ik echt dat het echt veel te veel aandacht krijgt.


    She was always looking for more..

    Studeren, klusjes en schrijven. Ik kan mij geen dag vrij veroorloven atm :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga 's ochtends op tv naar de Koning kijken denk ik (ik had ook wel naar Zwolle kunnen gaan, maar dat is me te druk), dan met een vriendin oranjetompoucen eten en naar de vrijmarkt (in Groningen), even langs bij de jongen met wie ik aan het daten ben, want hij staat ook op de markt. Dan afhankelijk van het weer rondlopen in de stad en naar muziek luisteren. Ik ga vannacht niet echt feesten en morgen ga ik het ook niet al te laat maken denk ik - met dit slechte weer zal het overal binnen wel veel te druk zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga morgen rijlessen. Ik heb niks met Koningsdag. Nutteloos feest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Morgen heb ik ook rijles! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Hebben we al 3 jaar een koning? wtf het voelt alsof het dit jaar nog was


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Virtuoso schreef:
    Helemaal niks :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Helaas ga ik in België naar school.(no_chears)

    Vind het jammer dat er mensen zijn die het nutteloos vinden. Oké als je niets hebt met het koningshuis, maar bedenk wel dat dit een feest is dat door heel het land gevierd wordt, iets exclusiefs van ons dat ons samenbrengt. Is dat dan niets waard?


    Queer zijn is gewoon alles

    Niks. Soms ga ik de markt op maar het wordt echt heel slecht weer. Vind er sowieso niet zoveel aan, meestal is 't heel veel bier en veel geschreeuw. Niet mijn ding.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen