• Tien jongeren maken de beslissing om weg te lopen. Weg van hun huis, hun familie, hun vrienden. Hun leven. Ieder heeft hier zo zijn eigen rede voor en elk van hun verhalen is uniek. Ze komen allemaal terecht op één plek: North Haven. Een oude stad in het midden van Amerika. Kleine winkeltjes en mooie, oude huizen. Verlaten gebouwen en een actief donker wereldje. Je hebt het allemaal. Dat ze allemaal in hetzelfde kraakpand terecht komen, is echter puur toeval. Maar niemand is van plan om weg te gaan voor de ander, wat resulteert in een aantal wildvreemden in één ruimte. Een aantal wildvreemden die uiteindelijk besluiten om er het beste van te maken. Ze zijn er uiteindelijk allemaal voor dezelfde reden, niet? Weglopen van je eigen wereldje?
    Geld begint echter al snel een probleem te worden dus ze moeten iets verzinnen en wanneer kleine baantjes geen optie meer zijn, keren ze al snel naar het donkere pad. Stelen, overvallen, dealen... Hun acties worden erger en erger. Met de dag beginnen ze meer op een bende te lijken en tegelijk stijgt hun reputatie in de buurt. Maar wat als andere criminelen hen gaan zien als concurrenten en tegelijk de politie ook op zoek is naar twaalf spoorloze jongeren. Blijft de sfeer in het kraakpand nog goed... Wanneer vriendschap, haat, spanningen en zelfs liefde allemaal door elkaar gaan lopen. Is het nog te doen... Of wordt het tijd om wederom hun eigen weg te gaan....


    ••• Rollen
    Boys:
    • Tyler Cyrano Demetriou ~ MaIec
    • Manuel Rafael Vargas Delgado ~ Theodosia
    • Isaiah Joshua Tremblay ~ JustJake
    Nacht
    Kels

    Girls: VOL!
    • Nicole Kennice Ambrose ~ MaIec
    • Diana Martha Halvorsen ~ JudithSuzann
    • Erin Amber Blakely - Dalis
    • Nilima Mina Darzi ~ Bagans
    • Bette Young Colins ~ Sanjit

    ••• Invullen
    Naam:
    Leeftijd: (Minimaal 17)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor weglopen:
    Extra:


    ••• Regels
    • Minimaal 200 woorden per stukje
    • Houd het realistisch. Je bent niet in een keer een topcrimineel en je neemt niet makkelijk duizenden dollars mee als je weg loopt.
    • Dit wordt geen sneltrein rpg.
    • Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • 16+ mag
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 19:47 ]


    El Diablo.

    Nacht schreef:
    Zou ik een jongen mogen?


    Natuurlijk!


    El Diablo.

    Knope --> Theodosia


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat leuk! Mag ik een jongen? X


    You can do anything. But not everything

    Kels schreef:
    Wat leuk! Mag ik een jongen? X


    Natuurlijk! (: Dan is het nu weer gelijk. Dus als jij en nacht jullie rollen afmaken kunnen we beginnen (:


    El Diablo.

    hi, sorry. Mijn laptop is (weer) stuk en ik kan alleen voor een korte tijd per week op mijn vader's laptop. Ik heb al een paar rpg's open staan die al lopen, dus deze is de enige waar ik mee kan stoppen. Het spijt me dat ik dit zo laat meld en nog veel plezier met de rpg.


    Carpe Noctem

    Gaat deze RPG nog door?


    16 - 09 - '17

    Hier ben ik ook benieuwd naar. Zo ja, dan zou ik graag een jongen willen als dat nog mogelijk is. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bagans schreef:
    Gaat deze RPG nog door?


    Zou ik ook willen weten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Komt hier weer leven in?
    Bagans > TPose


    16 - 09 - '17

    Vraag me precies hetzelfde af.. haha

    Wil ik ook wel weten

    EDIT: De user is inactief...

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 12:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou ook nog best mee willen doen, maar dat gaat moeilijk als haar account verwijderd is.. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.