• [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 16:07 ]

    Oh my.. Mehri, ik ben zo blij voor je <3


    26 - 02 - '16

    Omg, dit klinkt echt te perfect voor woorden. Oh the joy, ik ben oprecht heel blij voor je! ik wens je alvast heeeeeeel veel plezier, want dat kan niet anders dan een leuke date worden. ^^

    Hoe voel je je nu, trouwens? ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    MEHRI GEWELDIG IM SO HAPPY FOR YOUUUU.

    Heel veel plezier meis.(flower)


    The truth is out there.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALHKDSNFMDKLF;JSDKS
    SDFOSDLFKSLSDF
    DFSD'FKDSFSDF


    I live for the applause, you will die for it.

    Nahwie, wat leeuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    View schreef:
    Oh my.. Mehri, ik ben zo blij voor je <3


    Thank you baby, i really can't believe it still kjdhsakjhd

    Jily schreef:
    Omg, dit klinkt echt te perfect voor woorden. Oh the joy, ik ben oprecht heel blij voor je! ik wens je alvast heeeeeeel veel plezier, want dat kan niet anders dan een leuke date worden. ^^

    Hoe voel je je nu, trouwens? ;P

    Gisteravond toen ik zijn berichtje kreeg, "I can't stop thinking about you" to be clear, Ik begon me als een idioot te trillen en heb serieus 10 minuten naar mijn scherm zitten staren. Gelukkig dat ik in bed lag, anders had ik zo flauw kunnen vallen seriously. Het was zo onverwachts and ahhhh.

    Hoe ik me nu voel... Ik heb werkelijk geen idee. Het is als een droom, weet je wel, when you imagine you and your crush together. UGH.


    Hag schreef:
    MEHRI GEWELDIG IM SO HAPPY FOR YOUUUU.

    Heel veel plezier meis.(flower)

    DANK JE WEL AHH IK GA DOOD.

    Virtuoso schreef:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALHKDSNFMDKLF;JSDKS
    SDFOSDLFKSLSDF
    DFSD'FKDSFSDF

    E-X-A-C-T-L-Y MY FEELINGS RN.

    Gibbs schreef:
    Nahwie, wat leeuk! :3

    MIHHIIHihihihihhh ;---;

    ;;

    Yash, FINALLY! Ik zat hier al op te wachten. Ik ben zo ontzettend blij voor je! Ik hoop echt dat je date geweldig gaat worden en dat jullie dan super gelukkig worden samen en later trouwen en schattige mega talentvolle kindjes krijgen en... oké grapje, maar ik hoop wel dat je date super gaat worden en ik gun jou en hem samen alle geluk van de wereld, want je verdient dit echt zo erg! *O* *shipshipshipshipship*


    Happy Birthday my Potter!

    Crossbow schreef:
    (...)
    Gisteravond toen ik zijn berichtje kreeg, "I can't stop thinking about you" to be clear, Ik begon me als een idioot te trillen en heb serieus 10 minuten naar mijn scherm zitten staren. Gelukkig dat ik in bed lag, anders had ik zo flauw kunnen vallen seriously. Het was zo onverwachts and ahhhh.

    Hoe ik me nu voel... Ik heb werkelijk geen idee. Het is als een droom, weet je wel, when you imagine you and your crush together. UGH.

    Dit is heeeeeeel herkenbaar. Toen mijn huidige vriend voor het eerst met mij wilde afspreken, zat ik de hele avond door het huis te stuiteren x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Awww wat geweldig!! Ik ben echt heel erg blij voor je.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    IShipItIShipItIShipItIShipIt

    Ik ben echt superblij voor je! Echt heel veel plezier. Je verdient het!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat super leuk!
    Het is je van harte gegund Mehri
    Jullie verdienen elkaar!
    Alvast heel veel plezier op jullie date!
    *fangirlt in de rondte*
    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dumbledory schreef:
    Yash, FINALLY! Ik zat hier al op te wachten. Ik ben zo ontzettend blij voor je! Ik hoop echt dat je date geweldig gaat worden en dat jullie dan super gelukkig worden samen en later trouwen en schattige mega talentvolle kindjes krijgen en... oké grapje, maar ik hoop wel dat je date super gaat worden en ik gun jou en hem samen alle geluk van de wereld, want je verdient dit echt zo erg! *O* *shipshipshipshipship*


    Ik ga later trouwen met hem, dan krijgen we kleine Chineze kindjes, aaaahhh *melting*
    Maar dank je wel Anna voor je geweldig lieve support en ik hoop dat alles goed gaat aflopen, hugggg.


    Jily schreef:
    (...)
    Dit is heeeeeeel herkenbaar. Toen mijn huidige vriend voor het eerst met mij wilde afspreken, zat ik de hele avond door het huis te stuiteren x'D


    hahaha, ik was zooo niet normaal blij ik realiseer me nog steeds niet dat dit echt is.

    Erso schreef:
    Awww wat geweldig!! Ik ben echt heel erg blij voor je.


    Dank je wel sweetheart!!

    Iroquois schreef:
    IShipItIShipItIShipItIShipIt

    Ik ben echt superblij voor je! Echt heel veel plezier. Je verdient het!


    dank je wel lieverd aaaahhh. Hij is zo LIEFFF.

    girlicious schreef:
    Wat super leuk!
    Het is je van harte gegund Mehri
    Jullie verdienen elkaar!
    Alvast heel veel plezier op jullie date!
    *fangirlt in de rondte*
    (K)


    mujn schatje patatje één van mijn grootste supporters dank je wel voor alles. Hugggg

    dank je wel lieverd aaaahhh. Hij is zo LIEFFF.


    And so are you! Perfecte combinatie, lijkt me (fish)

    &hij moet ook wel aardig zijn voor je, anders kom ik hem wel even opzoeken vor een "gezellig" kopje thee. (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Crossbow schreef:
    (...)


    Ik ga later trouwen met hem, dan krijgen we kleine Chineze kindjes, aaaahhh *melting*
    Maar dank je wel Anna voor je geweldig lieve support en ik hoop dat alles goed gaat aflopen, hugggg.


    Aaaaaahhh too cute, cute damn *hugggggs back*


    Happy Birthday my Potter!

    Aaahw wat leuk voor je!!!!!!! Moge je een perfecte date met hem hebben. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.