• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Wauw, dat is echt laag. Hoe ziek moet je zijn in je hoofd om zoiets te doen.

    Echt he, ik hoop dat karma haar werk goed doet bij de dader. (cat)

    yess heel de avond gaan werken en spaghetti opdienen :']


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gatomon schreef:
    (...)
    Echt he, ik hoop dat karma haar werk goed doet bij de dader. (cat)


    Degene zelf met 30 kogels beschieten (cat)

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 15:53 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tumblr is de enige plaats waar je zo'n serieuze en triestige gesprekken over Thomas de Trein kan lezen.


    kindness is never a burden.

    Froyo schreef:
    (...)

    Degene zelf met 30 kogels beschieten (cat)

    Maar dan echte kogels en geen pellet kogels. Mensen zijn groter dan katten, dus moeten er ook grotere kogels gebruikt worden :Y)

    Gatomon schreef:
    (...)
    Maar dan echte kogels en geen pellet kogels. Mensen zijn groter dan katten, dus moeten er ook grotere kogels gebruikt worden :Y)


    Helemaal mee eens. En eentje in zijn oog, want hij verdient het om blind te worden. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest deze week zoveel leren en ik heb werkelijk niks gedaan, omdat ik elke avond weg was. Zelfs nu zit ik te leren voor mijn bijscholing in plaats van voor school. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heel leuk om een nieuw idee voor een verhaal te hebben, maar hoe de fuck begin je de eerste zin?

    Froyo schreef:
    (...)

    Helemaal mee eens. En eentje in zijn oog, want hij verdient het om blind te worden. :Y)

    Ja, precies. En de ander gaat er voor de lol uit. Omdat het kan (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 16:01 ]

    Waarom zou mijn moeder iets over mij liegen?
    Hoe hard ik ook m'n best doe, ik ben gewoon waardeloos.
    Ik ben alles zo zat.

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 16:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat een chaotische ochtend/middag, maar we hebben nu wel de titel clubkampioen springen B-ZZ :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Urgh, screw you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sconelario schreef:
    Waarom zou mijn moeder iets over mij liegen?
    Hoe hard ik ook m'n best doe, ik ben gewoon waardeloos.
    Ik ben alles zo zat.

    No no no.
    You are not worthless. Stop saying that. You mean so much to me and to this world, you have no idea <3

    from the inside and outside.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hou van Järke omg


    Slightly drunk.

    ik weet niet waarom ik het nog probeer want scheren is stom en ik kan niet met scheermesjes omgaan en er is niets vervelenders dan stoppels dus fuck dit ik ga voor een harige zomer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jullie zijn echt allemaal schatjes en ik hou van jullie. Cutiepies! (Ja ik praat tegen jou, degene die dit leest)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!