• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Iroquois schreef:
    (...)

    * incoming hug *


    LoveIy schreef:
    (...)

    *knuffelt Jack plat* aw kom hier


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wie wil biologie studeren in mijn plaats?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Wie wil biologie studeren in mijn plaats?

    DAT GA IK VOLGEND JAAR DOEN

    mijn telefoonhoesje is zeg maar een heel klein beetje kaduuk.


    Slightly drunk.

    Waarom heb ik nu al erge krampen als ik pas over 5 dagen ongesteld moet worden?

    But once in a while I wish you would tell me if you even care
    Cause I'm sinking fast, I'm sinking fast
    I need you, I need you, I need you, I need you, I need you..
    I need you to know that I'm not alright.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh God, hoe moet ik op zo'n bericht antwoorden? Help.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    Wie wil biologie studeren in mijn plaats?


    IK, PLEASE, KIES MIJ!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    NOU SORRY HOOR DAT IK AANGEEF ALS IK IETS NIET WIL! IK ZAL HET WEL GEWOON TOELATEN, OUDERS, ALS ER ALTIJD TYFUSRUZIE VAN KOMT. (finger)
    Of nee beter, zal ik gewoon verdwijnen voor altijd? Hoef ik ook niet dat gezeik aan te horen dat ik agressief ben of zo, want dat is niet zo. Ik leer aan te geven als ik iets niet wil op die manier en als ik dat dan zeg, gaan jullie door. Wie is hier nou DOM?! JULLIE.

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 12:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo blij mij mijn nieuwe zoo foto's. Het werd tijd dat mijn fotoboekje nog eens verder werd aangevuld!


    What would Emma do?

    Look at deze poeperds:


    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 12:53 ]


    What would Emma do?

    ^ planckendael?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dan doe je me haar toch lekker niet?! Fuck you (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Capybara schreef:
    ^ planckendael?


    Zoo van Antwerpen. ^^


    What would Emma do?

    Ik had gelijk want aikido was heerlijk maar damn Jip good noodles vallen niet binnen de categorie "gezonde lunch" en dat weet je zelf ook. Waarom deed je dat nou


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment dat je met eten op de bank ploft en ze je lievelingsliedje draaien op de radio


    "It means no worries, for the rest of your days"