• Want vandaag is de dag dat we mogen vieren dat Jolijn/SPECS al onze dagen een stukje mooier maakt
    Dus feliciteer en knuffel erop los en vergeet niet van een stukje virtuele taart te genieten, want dit moeten we groots vieren natuurlijk.








    Een Quiz speciaal voor jou







    Een Lijstje speciaal voor jou







    Een Story speciaal voor jou
    Ik ga mijn best doen het hoofdstuk in de ochtend te plaatsen c:






    Jolijn! Van harte gefeliciteerd mijn verjaardagsbuddy! We lijken wel op elkaar zeg. Eerst even lang, nu op dezelfde dag jarig. It means something! Maar even terug, van harte harte harte gefeliciteerd! Ik wens jou echt een top jaar toe. Ik vond het zo gezellig om je te ontmoeten op de Utrecht meeting, en je bent een ontzettend tof persoon. Ik hoop dat je geniet van je verjaardag en heel veel virtuele knuffels en cupcakes van mij!

    Liefs, Veerle



    JOL JOL JOL!

    Lieeeeeve Jol, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk zag je het niet aankomen dat er een topic voor je gemaakt zou worden en al helemaal niet dat deze vol zou staan met berichtjes voor je. Dat je dus maar aangenaam verrast mag zijn hiermee!
    Anyways, ik wil je even laten weten hoe geweldig je wel niet bent. We zijn nu al een tijd bevriend en ik ben daar echt heel blij mee. Je bent een fantastisch lief mens, knap, intelligent, grappig, zorgzaam en gewoonweg super! Je bent er voor me when needed en andersom weet je hopelijk ook dat ik er voor jou ben. Geef gewoon een gil. Verder hoop ik dat je de meest geweldige verjaardag ooit zult hebben. Enneh, me wuvs you. <3



    Lieve Jolijn. Ondanks dat we echt dicht bij elkaar wonen, lijkt het alsof we elkaar alleen zien op Quizletmeetings en andere evenementen. Maar het zijn ontzettend leuke herinneringen die we met elkaar hebben. Een hele fijne verjaardag!
    Groetjes Shar








    Hoi Jolijn,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je verdient dit echt zo hard! Je bent altijd opgewekt en maakt iedereen blij!(bloos)
    - Jarne



    Lieve Jolijn,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik vond het ontzettend leuk om je op de Q-meeting te leren kennen, en ik hoop je nog vaak op Q en daarbuiten tegen te komen!
    Ik wens je een dag toe vol gezelligheid, cadeautjes en taart <3
    liefs Irma/Tubbietoost



    Hoooi Jolijn! ^^
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een hele fijne dag.
    Ik wens je al het goede toe voor het komende jaar en ik hoop je zeker nog op een meeting tegen te komen, want ik vond het in Utrecht erg gezellig! (:

    Hopelijk tot gauw!

    Liefs,
    Natas



    Lieve Jolijn,

    Ik wens je echt de meest perfecte verjaardag ooit toe. Ik weet dat er wat hobbels op de weg zijn om die extreem geweldige dag speciaal voor jou te verwezenlijken, maar ik hoop met heel mijn hart, dat dit toch lukt. Je bent namelijk een awesome meid. Ik vond je als het roze gevaarte op het forum altijd al super, maar na je op het Questival ook persoonlijk te leren kennen, je vervolgens random te meeten op Elfia (which was totally awesome) en samen met je te fangirlen over Tedoise/Eldy (or something like that) ben ik je echt nog meer gaan bewonderen. Je bent een harde werker als het gaat om sport en fitness, echt een voorbeeld, en ik ben extreem blij mijn soms ietwat vreemde creatieve uitspattingen op zo’n gezellige manier met je te kunnen delen. Merlin, wat was ik vereerd, toen je mij vroeg om met je dit idee uit te werken. Onze gesprekken over Dick zullen mij eeuwig bijblijven en ik hoop dat de situatie bij jou snel weer betert, zodat we daar weer volop mee verder kunnen gaan.
    Lieve lieve Jolijn, ik hoop dat je van dit topic, de bijbehorende verassingen en schattige berichtjes kan genieten en je vandaag toch nog je verjaardag een beetje op de manier kan vieren waarop je hoopte. Dat verdien je namelijk dubbel en dwars, je verdient beter dan best. Het komt vast allemaal goed.

    Dus, daar komt hij dan:
    HAPPY HOGWARTS BIRTHDAY YOU MOST AWESOME WITCH EVAAAAH

    Heel veel verjaardagsknuffels en liefde,
    Je achterlijke-awesome-gay-Dick-Bohner-die-bang-is-voor-eenden-maatje





    Gewoon omdat het kan en omdat Hufflepuffs awesome zijn ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 8:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd Jolijn!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciteerd Jolijn! Ik wilde iets op FB zetten, maar die deed raar ofzo. Dus dan zet ik het maar hier. Super gefeliciteerd, maak er een mooie verjaardag!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HAPPY BIRTHDAY LIEVE JOL!<3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je boft maar met deze ontzettend awesome topic-maakster! Daar moet je toch blij van worden ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb je laatste cadeautje van mij online gezet c: Hope you like it. Have an awesome Happy Hufflefluffy Hogwarts birthday!


    Happy Birthday my Potter!

    Gibbs schreef:
    HAPPY BIRTHDAY LIEVE JOL!<3


    26 - 02 - '16

    Gefeliciflapstaart! Ikan ga later op de middag in de trein ook nog iets typen voor je ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd Jolijn! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Regenboogvis schreef:
    Van harte gefeliciteerd Jolijn! Ik hoop dat je een fijne dag hebt, ondanks het feit dat je moeder geopereerd moet worden vandaag. Veel kusjes!


    Bedankt.<3 Met mam hier zou deze dag inderdaad helemaal perfect zijn, maar we maken er het beste van en ik waardeer al jullie liefde echt heel erg.(H)

    ProngsPotter schreef:
    Jaaaaa GEFELICITEEEEERDDD
    *big hug*


    THANK YOU. *BIG HUGGLES BACK*[/pink

    Hag schreef:
    Gefeliciteerd Jolijn! (:


    Thanks Veerle, jij ook!<3


    Alleen schreef:
    Gefeliciteerd!


    DANKJE.<3


    JamesPotter schreef:
    Gefeliciteerd Jolijn!! *O*


    Thanks.cc: [/pink

    Alleen schreef:



    TAART.<3

    Blades schreef:
    Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat dit een geweldige onvergetelijke dag voor je gaat worden.
    Met heel veel positieve dingen, dat al je wensen vandaag uitkomen.
    Ik wens je vele, leuke, succesvolle, geweldige, lange jaren toe. (flower)


    Bedankt, wat een lief berichtje.<3

    Vikings schreef:
    Ik had ook nog een berichtje gestuurd, maar dat is zo te zien niet aangekomen. :/
    Dus ik plak het hier nog maar even, haha. :Y


    Hoooi Jolijn! ^^
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een hele fijne dag.
    Ik wens je al het goede toe voor het komende jaar en ik hoop je zeker nog op een meeting tegen te komen, want ik vond het in Utrecht erg gezellig! (:

    Hopelijk tot gauw!

    Liefs,
    Natas


    Oh Natas, daar kun jij toch niks aan doen?!<3
    Bedankt voor je lieve berichtje, ik hou echt van jou....en van iedereen *deelt hugs uit*<3<3
    En over meetings gesproken, ik heb nog een treinkaartje dat tot 22 mei geldig is dus eh....iemand moet dringend een meeting in de buurt organiseren.(":


    LoveIy schreef:
    Ik zeg het hier nog maar een keer: Gefeliciteerd leukerd! Maak er een geweldige dag van.


    Miep miep miep, NOGMAALS BEDANKT.<3

    Jethro schreef:
    Gefeliciteerd Jolijn!


    Danke schün.<3 (volgens mij schrijf je dat zo in het Duits, maar ik ben een gebrekkig Duits sprekende Limburger, excuse me als het niet klopt, ik probeer originele reacties te verzinnen behalve piepend van blijdschap dankjewel te typen.<3)

    Patholoog schreef:
    Gefeliciteerd Jolijn! Ik wilde iets op FB zetten, maar die deed raar ofzo. Dus dan zet ik het maar hier. Super gefeliciteerd, maak er een mooie verjaardag!


    Ja fb wilt niet ofzo, ik krijg massaal privé berichten 8'D OOK LEUK haha.=') Dankjewel.<<333333 *nog meer hartjes*

    Gibbs schreef:
    HAPPY BIRTHDAY LIEVE JOL!<3


    DANKJE LIEVE YOL.<3

    ProngsPotter schreef:
    Je boft maar met deze ontzettend awesome topic-maakster! Daar moet je toch blij van worden ^^


    DAT SOWIESO!(: Maar ik heb lang geslapen en daarna moest ik mezelf uit bed slepen na een ontiegelijk lief ontbijt op bed van me broer en me haren wassen en en en, dus ik moest nog even uitgebreid reageren.8D


    Dumbledory schreef:
    Ik heb je laatste cadeautje van mij online gezet c: Hope you like it. Have an awesome Happy Hufflefluffy Hogwarts birthday!


    JAAA, ik zag het! Ik ga het nog lezen! ANNA AL DIE CADEAUTJES.<3 I LOVE YOU, FOREVER. Hufflefluffy,weet je hoeveel moeite mijn dyslectische brein vannacht had omdat correct te spellen? Jeetje, zoveel L'S EN F'S =') IK GA HET ZO LEZEN TROUWENS.<3

    View schreef:
    (...)


    THANK JOE TOE ERIEKA.<3

    Loebas schreef:
    Gefeliciflapstaart! Ikan ga later op de middag in de trein ook nog iets typen voor je ^^


    Nawh, thank you!<3 Ik wacht in spanning af haha.(;

    Dodeka schreef:
    Gefeliciteerd Jolijn! ^^


    Dankjewel geweldig creative awsome Filiz.<3

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 12:53 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    *veegt zweet weg* jeetje zoveel mensen.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ken je niet maar ik wil je toch even feliciteren. Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! (:


    P.s Ik vind je username echt super leuk!


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Ik ken je niet maar ik wil je toch even feliciteren. Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! (:


    P.s Ik vind je username echt super leuk!


    Hallo, foei ik was net klaar met typen!(': Grapje haha, dankjewel!<3

    PS: THANKS, YOU ROCK.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    *veegt zweet weg* jeetje zoveel mensen.<3


    Well, dat is omdat je awesome bent. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Well, dat is omdat je awesome bent. :Y)


    Jullie zijn awsome-er.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    JAAA, ik zag het! Ik ga het nog lezen! ANNA AL DIE CADEAUTJES.<3 I LOVE YOU, FOREVER. Hufflefluffy,weet je hoeveel moeite mijn dyslectische brein vannacht had omdat correct te spellen? Jeetje, zoveel L'S EN F'S =') IK GA HET ZO LEZEN TROUWENS.<3


    Ik kan mij er zeker iets bij indenken... het was niet het slimste idee ooit van mijn dyslectische brein om een quiz met Hufflefluffelig Hufflepuffje in de titel te maken... Ik heb het like honderd keer na moeten lezen :W And again, het is heel graag gedaan. Luv you too (K)


    Happy Birthday my Potter!