• Beste users,

    Het is zover! De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 10 van de 41 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 10 users hartelijk feliciteren met hun prestatie! Aan de andere users die zich hadden aangemeld willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of ze door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen of hij wel of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of ze door zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.

    Groetjes, de crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik vind het erg spannend! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh spannend (:


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Wauw! Maar tien die door zijn! Er zijn ook niet zoveel aanmeldingen, maar toch :'D

    Hartelijk gefeliciteerd jullie tien (: En heel veel succes!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hmm, relatief weinig aanmeldingen in vergelijking met voorgaande jaren...
    Succes gewenst aan iedereen die door is naar de tweede ronde!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd 10 mensen! En wauw, dat zijn weinig aanmeldingen! Of ligt dat aan mij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeeeh, ronde twee is een feit! Veel succes aan alle mensen die door zijn! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd en succes aan degene die door zin!
    EN i'm sure dat er nog een kans komt als je nu niet door bent.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ah, gefeliciteerd aan de 10 die door zijn en veel succes bij de tweede ronde! (:
    En aan de rest: volgende keer beter, er komt zeker nog wel een kans c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Iedereen echt ontzettend veel succes! ^^


    What would Emma do?

    Pontmercy schreef:
    Hmm, relatief weinig aanmeldingen in vergelijking met voorgaande jaren...
    Succes gewenst aan iedereen die door is naar de tweede ronde!

    JamesPotter schreef:
    Gefeliciteerd 10 mensen! En wauw, dat zijn weinig aanmeldingen! Of ligt dat aan mij?


    Vorig jaar waren er 87 aanmeldingen, dus het aantal is met gemak gehalveerd, inderdaad. Misschien hebben we een minder handige tijd gekozen voor deze verkiezingen, maar ik vind het wel erg jammer.

    Maarrr op zich hoeft de kwantiteit niet zoveel uit te maken, als de kwaliteit maar goed is. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GrandR schreef:
    Gefeliciteerd en succes aan degene die door zin!
    EN i'm sure dat er nog een kans komt als je nu niet door bent.

    Atrox schreef:
    Ah, gefeliciteerd aan de 10 die door zijn en veel succes bij de tweede ronde! (:
    En aan de rest: volgende keer beter, er komt zeker nog wel een kans c:


    Dat is zeer waar! Geef de moed vooral niet op als je nu niet door bent, want je kunt alleen maar beter worden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kijk erg uit naar de komst van onze nieuwe collega's! Het komt zo toch steeds dichterbij!

    Ah spannend! Ik ben benieuwd wie degene wordt die voortaan mijn verhalen gaan verbeteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Let the match... begin!


    Queer zijn is gewoon alles

    Veel succes aan degenen die door zijn naar de volgende ronde! Doe jullie best. ^^


    Ik wil een tuin vol egels