• "There's just one direction!"



    Niallerslove
    Lieve Laura, of zal ik twinnie zeggen?
    God, waar moet ik beginnen om aan te geven wat voor een geweldig persoon jij bent? Ik geloof niet dat ik met woorden uit kan drukken hoe fascinerend jij bent, maar ik ga het toch proberen.
    Vanaf het eerst begin viel je me al op, jij was de eerste (die ik kende, althans) met een verhaal vol met gifs van One Direction. Je originaliteit blonk daar erg in uit. Dat is ook de reden waarom wij in contact gekomen zijn en daar ben ik tot de dag van vandaag verschrikkelijk blij mee. Je bent een schat van een meid met een hart van goud. Onze berichten zijn lang, soms serieus en soms wat minder, maar het voelt fijn dat ik mijn hele hart bij je uit kan storten en dat je het ook begrijpt. Ik weet zeker dat het niet alleen voor mij geldt, overigens, want ik weet zeker dat mensen naar jou toe kunnen/zullen komen als ze problemen hebben omdat jij ze zal helpen.
    Je bent een verschrikkelijke sterke meid en je bent een ware inspiratiebron voor mij. Jouw doorzettingskracht is er één uit miljoenen en daar mag je trots op zijn, daar ben ik in elk geval verschrikkelijk trots op.
    Met trots kan ik jou mijn twin noemen, wij komen in verschrikkelijk veel dingen overeen en hoeven elkaar niet dagelijks te spreken om elkaar te begrijpen en van elkaar te houden.
    Je passies zijn geweldig. Van schrijven, tot het koor, tot series als Grey's Anatomy. Het is geweldig om je erover te horen spreken en erover met jou te kunnen spreken.
    Behalve creatief, behulpzaam, enthousiast, toegewijd en een inspiratiebron ben je bovenal één van de redenen waarom ik hier vandaag de dag sta. En niet alleen levend en wel, maar ook als de persoon die ik nu ben. Jij bent er altijd voor me geweest als het moeilijk was en dit is ook een manier waarop ik je daarvoor wil bedanken.
    Lieverd, hopelijk geniet je een beetje van 'jouw week', want als er iemand is die dit verdient, dan ben jij het wel. Hopelijk is het een verrassing voor je en geloof je elk woord dat ik, maar ook anderen, hebben geschreven. Ik meen in elk geval elke letter ervan. Jij bent one in a million, darling, en ik ben niet van plan om je voorlopig te laten gaan. Onze meeting komt nog wel, onze tijd komt zeker, dat voel ik maar dat voel jij ook, dat moet haast wel. Wij begrijpen elkaar en sluiten zo goed op elkaar aan: het is bijna onvermijdelijk. Ik kijk elk uur meer uit naar de toekomst, omdat ik weet dat daar onze meeting plaats zal gaan vinden. Eindelijk. Na al die jaren.
    Ik hou zo verschrikkelijk veel van je en ben zo blij met iemand als jij, ik voel me vereerd om me jouw vriendin te mogen noemen.
    Liefs,
    je twinnie.




    Pompei
    Wonderbaarlijke Laura,

    Ik heb geen idee hoe ik mijn gedachten en gevoelens hier zomaar op één, twee, drie ga kunnen neerschrijven maar toch ga ik een poging wagen. Voor jou, want jij verdient dit. Dit is voor jou en enkel en alleen voor onze topper. <3

    Van alle Laura's (zeven denk ik :'D) die ik ken, ben jij de meest interessante. Cliché maar waar. Als iemand de naam Laura gebruikt in mijn omgeving, denk ik automatisch aan jou, goedlachse en optimistische Laura, die ik al tot twee keer toe heb mogen aanschouwen in levende lijve. Het voelde fantastisch. We deden alledaagse dingen maar het voelde perfect aan, je bent vertrouwd en je stem is geen vreemde nachtegaal meer voor me. Je hebt al veel klappen mogen incasseren maar de manier hoe jij ermee omgaat, is bewonderingswaardig. Je knuffels blijven warm en jouw oprechtheid is fascinerend. Je hebt gewoon alles: de looks, de brains, de flexibiliteit, de warmte, de gastvrijheid, de openheid en zeker en er zijn vast ook nog duizend andere positieve termen die ik onder jouw naam kan hangen. Blijf wie je bent want je bent een meerwaarde voor mijn leven.

    Liefste Laura, onze gesprekken betekenen veel voor me, je bent een dierbare vriendin van me geworden doorheen de jaren die we samen hebben mogen beleven, waarvan ik trots zeg dat je niet zomaar een "internetvriendin" bent maar mijn Laura.

    Ik hou verdomd veel van je, en ik zie je snel weer.

    Liefs,
    S.


    Malikx
    Lieve lieve poo

    Hoelang is het geleden dat we elkaar hebben leren kennen? Drie jaar? Ik denk ondertussen al vier jaar. Je bent geweldig, lief en je kent me zo goed. Jou vertrouw ik volledig en je bent dan ook men beste vriendin. We zien elkaar wat minder maar praten elke dag en dt vind ik zo fijn. Je laat me lachen en laat me veilig voelen. Misschien zeg ik dit niet veel maar ik hou van je en ik meen het poo. Dit was onze eerste bijnaa remeber. Je bent geweldig en ik zal altijd bij je blijven!

    Hou van je lieve poo!


    Creatie in de kijker
    De One Direction hype lijkt een beetje weg te zakken, maar voor de fans is er nog voldoende leesvoer op Quizlet. Zo ook dit verhaal, dat al helemaal is afgerond!
    I don't know what kind of song my life is





    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 19:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoop dat je een super geweldige week hebt! ^^ Wat een lieve berichtjes weer^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik hoop dat je een super geweldige week hebt! ^^ Wat een lieve berichtjes weer^^


    16 - 09 - '17

    Je verdient het lieve, lieve Lau! <3


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Awwh wat een lieve berichtjes! Een fijne week toegewenst! ;3


    26 - 02 - '16

    Je verdiend het poo! Hou van je


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Weer zo leuk! Een fijne week toegewenst!


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Weer zo leuk! Een fijne week toegewenst!


    i wanna die with you once or twice.

    Lauraaaa, misschien verdien jij dit wel het meest van heel Q! Ik hou zoveel van je <3


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Fijne week!

    Geniet van je week in het zonnetje! ;D
    Wat is poo toch een schattige bijnaam. :'3


    Ik wil een tuin vol egels