• The Ranch, het boerderijtje op de hoek in Texas en het familiebedrijf wat al veertig jaar voor bestaat. Het familiebedrijf heeft een behoorlijke geschiedenis en ze hebben elke dag wel wat te doen, maar wat er binnen in het huis speelt schiet ons natuurlijk onderdoor. Het gezin bestaat uit zes kinderen, jongens en meisjes. Ze hebben een grote familie en dat willen ze graag zo houden, ze groeien op en het liefst hopen ze er op dat het bedrijf weer wordt overgenomen maar in een generatie als deze is het soms nog wel eens lastig om je kinderen te dwingen het enigste pad te volgen wat ze voor je in oog hadden, de toekomst van de boerderij. Welke kinderen jagen hun dromen liever na dan nog een koe te melken en welke kinderen hebben zich overgegeven aan het feit dat dit hun toekomst wordt? En hoe gaat het binnen bij de familie O'Neill en overleven de kinderen het überhaupt wel met elkaar?



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nou, ik zal even een ideetje voorschotelen voor de ouders, ik wil ook wel een personage maken er voor die iedereen kan bespelen natuurlijk; maar een schets zodat jullie een beetje een idee hebben.
    Maar ik kan het ook zo even uit leggen, de ouders zijn natuurlijk beide nogal streng, ze zijn opgegroeid in een Ranch - een plek waar hard werken en zelfstandig worden een nummer één prioriteit is. Ze zullen dan ook duidelijke afspraken hebben over de afwas en de klusjes rondom het huis.

    Als je nog wat wilt toevoegen is dat natuurlijk oké en als je het er niet mee eens bent kun je dat ook gewoon zeggen haha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    Nou, ik zal even een ideetje voorschotelen voor de ouders, ik wil ook wel een personage maken er voor die iedereen kan bespelen natuurlijk; maar een schets zodat jullie een beetje een idee hebben.
    Maar ik kan het ook zo even uit leggen, de ouders zijn natuurlijk beide nogal streng, ze zijn opgegroeid in een Ranch - een plek waar hard werken en zelfstandig worden een nummer één prioriteit is. Ze zullen dan ook duidelijke afspraken hebben over de afwas en de klusjes rondom het huis.

    Als je nog wat wilt toevoegen is dat natuurlijk oké en als je het er niet mee eens bent kun je dat ook gewoon zeggen haha.


    Dan worden ze echt vrolijk waarschijnlijk over de tatoeages van Lauren, haha (stiekeme MT bericht)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nee, daar zullen ze wss niet dol op zijn :') maar we kunnen opzich wel relatielijstjes maken? Gewoon wat iedereen over elkaar denkt, als iedereen het daar mee eens is. Het zijn weinig personages dus dat moet lukken toch.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind alles prima. Maak mijn personage straks verder af!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Relatielijstje Lauren:
    Dik gedrukt is afgesproken/beslist
    Schuin is suggestie

    Vitas × Ik denk zelf dat Vitas en Lauren niet veel gemeen hebben met elkaar en hierdoor ook soms wat botsen, wat voor de nodige spanningen kan zorgen thuis
    Jakob × Hij en Lauren komen wel redelijk overeen en zouden het wel goed met elkaar vinden
    Julian × Zij en Julian waren close met elkaar, hadden we afgesproken
    Mackenzie × Staat nog geen innerlijk, dus komt nog
    Adeline × Lauren weet niet echt wat ze van Adeline moet vinden en praat eigenlijk weinig tot niet met haar
    Ellis × Doordat de twee beiden loyaal zijn, maar toch sluw botsen ze nogal. Ook hebben de meiden nogal een competitie, om goed in het gezin te komen te liggen
    Ouders × Lauren is op zich wel tevreden thuis en dergelijke, maar haar ouders accepteren haar niet echt onwijs veel. Dit komt doordat ze het liefste zodra ze 21 is naar een universiteit gaat en medicijnen gaat studeren en door haar aantal tatoeages. Wel zijn ze gesteld op dat ze hard werkt op de Ranch

    Ik hoor het graag als er wat anders moet of dergelijke.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 14:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @oneira We kunnen er ook een soort concurrentiestrijd van maken? Beide willen ze goed in het gezin liggen en allebei op hun eigen manier, waardoor ze dus soort van strijden om altijd het beste te laten zien.
    Lauren zodat ze eerder mag studeren en Ellis omdat ze mensen gewoon naar eigen hand wil zetten en dat werkt beter als je in de groep ligt.


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    @oneira We kunnen er ook een soort concurrentiestrijd van maken? Beide willen ze goed in het gezin liggen en allebei op hun eigen manier, waardoor ze dus soort van strijden om altijd het beste te laten zien.
    Lauren zodat ze eerder mag studeren en Ellis omdat ze mensen gewoon naar eigen hand wil zetten en dat werkt beter als je in de groep ligt.


    Is goed, klinkt erg leuk! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mt

    Ik heb echt zin in deze RPG en hoop stiekem eigenlijk dat het speeltopic vanavond of morgen al komt :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Ik heb echt zin in deze RPG en hoop stiekem eigenlijk dat het speeltopic vanavond of morgen al komt :3


    Gelukkig, ben blij dat je enthousiast bent! Ik denk als iedereen zijn relatielijstje afheeft of half heeft ingevuld dat we wel kunnen beginnen, ik zat ook met vanavond in mijn hoofd maar weet niet of iedereen tijd er voor heeft? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    mikelljakson schreef:
    (...)

    Gelukkig, ben blij dat je enthousiast bent! Ik denk als iedereen zijn relatielijstje afheeft of half heeft ingevuld dat we wel kunnen beginnen, ik zat ook met vanavond in mijn hoofd maar weet niet of iedereen tijd er voor heeft? c;


    Nou ja, zelf heb ik moeite vaak om 300 woorden te typen, ik weet niet hoe dit zit voor de rest, maar ik denk dus dat het niet als een sneltrein gaat :3 :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal beginnen aan mijn lijstje :)

    Julian's relatielijstje:
    Ik doe even Oneira na:
    - vet is afgesproken
    - Schuin is suggestie

    Vitas • Julian kan het goed vinden met zijn oudste broer. Ze verschillen maar een jaar en zitten daardoor wat in dezelfde fase in hun leven. Ze zitten midden in hun puberteit en hij kan het wel goed vinden met Vitas. Hij denkt hetzelfde als Julian over dingen en is ook niet de braafste. Vitas is een beetje Julian's voorbeeld.

    Lauren • Zij en Julian zijn close met elkaar.


    Jakob •

    Mackenzie •

    Adeline • Julian heeft nog nooit geprobeerd om haar te doorgronden. Hij weet dus niet wie ze is. Aangezien hij graag plaagt vind hij haar perfect geschikt als slachtoffer want zijn broers en zussen zijn het al beu terwijl zij niet veel kan doen aangezien ze werkt voor zijn familie. Ik denk niet dat je ze al echt vrienden kan noemen.

    Ellis • Julian heeft veel heftige ruzies met haar meestal omdat hij haar gewoon irriteert. Ondanks dit zou hij het wel verschrikkelijk vinden moest er iets met haar gebeuren.

    Ouders • met zijn ouders kan hij het op dit moment in zijn leven niet echt vinden. Hij wil alles op zijn manier doen en de meeste dingen staan zijn ouders niet toe. Vroeger was hij een echt vaderskindje en hield hij ervan om zijn vader te helpen op de ranch.


    Als er iets moet veranderen hoor ik het graag :)

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 19:12 ]

    Vanavond is prima wat mij betreft, maar sommige rollen zijn nog niet af...


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik ga nu mijn lijstje en personage afmaken (:


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling